Ga naar inhoud

Steenbokje : 20 maart 2012 : Dr Heintz : Sint-Lucas Gent!


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Hava, en woon in Belgie heb al gemerkt dat er niet veel belgen zijn hier..

lees al een aantal dagen mee en heb al nuttige informatie opgedaan.

Mijn cup was een grote C maar na een relatiebreuk ben ik plots heel veel kilo's afgevallen

met gevolg dat ik nu nog maar een B75 heb. Ktwijfel al 1 jaar of ik nu een bv zou doen of niet.

Heb nu eindelijk een keuze gemaakt en heb de 20 ste maart men bv en 15 ste nog een consultatie met details over de operatie.. ik krijg 470cc aan bijde kanten en dat zou uitkomen op een D kleine E. Mijn pc is Dokter Heintz in sint-lucas.. natuurlijk benk heel zenuwachtig en zo blij datk eindelijk grote borsten ga hebben het aftellen is begonnen en het gaat allemaal heel traag nu ik er zo naar uitkijk..

Ben zo blij dat deze forum bestaat want hier in belgie word er niet zo openlijk over gesproken en zeker niet als je uit een turks gezin komt gelukkig staat men mama wel aan men kant en steunt ze me volledig met deze keuze enkel men vriendinnen doen raar en vinden dat ik nog veel te jong ben voor een bv :S

Groetjes steenbokj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben Hava, en woon in Belgie heb al gemerkt dat er niet veel belgen zijn hier..

lees al een aantal dagen mee en heb al nuttige informatie opgedaan.

Mijn cup was een grote C maar na een relatiebreuk ben ik plots heel veel kilo's afgevallen

met gevolg dat ik nu nog maar een B75 heb. Ktwijfel al 1 jaar of ik nu een bv zou doen of niet.

Heb nu eindelijk een keuze gemaakt en heb de 20 ste maart men bv en 15 ste nog een consultatie met details over de operatie.. ik krijg 470cc aan bijde kanten en dat zou uitkomen op een D kleine E. Mijn pc is Dokter Heintz in sint-lucas.. natuurlijk benk heel zenuwachtig en zo blij datk eindelijk grote borsten ga hebben het aftellen is begonnen en het gaat allemaal heel traag nu ik er zo naar uitkijk..

Ben zo blij dat deze forum bestaat want hier in belgie word er niet zo openlijk over gesproken en zeker niet als je uit een turks gezin komt gelukkig staat men mama wel aan men kant en steunt ze me volledig met deze keuze enkel men vriendinnen doen raar en vinden dat ik nog veel te jong ben voor een bv :S

Groetjes steenbokj

Hallo :) Zo lang je mama maar achter je staat is het ok hé,vriendinnen zijn mss wat jaloers.. of denken daar gewoon anders over,maar je moet gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt,en je bent heus niet te jong,er zijn er die al van hun 18 zich laten opereren. Dat is een keuze die iedereen voor zich moet maken ;) Het lijkt nu nog traag,maar het zal er rap genoeg zijn wees gerust :P dan ga je mss ineens denken van 'help tis al zo ver' :P veel succes in ieder geval! Grtjs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :) Zo lang je mama maar achter je staat is het ok hé,vriendinnen zijn mss wat jaloers.. of denken daar gewoon anders over,maar je moet gewoon doen waar JIJ je goed bij voelt,en je bent heus niet te jong,er zijn er die al van hun 18 zich laten opereren. Dat is een keuze die iedereen voor zich moet maken ;) Het lijkt nu nog traag,maar het zal er rap genoeg zijn wees gerust :P dan ga je mss ineens denken van 'help tis al zo ver' :P veel succes in ieder geval! Grtjs

hey LadyJeswick ,

Ja heb er veel aan dat men mama me steunt, men vriendinnen jah daar geef ik nie veel aandacht meer aan want tenslotte zit ik met complexen en voel ik me niet goed in men vel en als ik dat kan veranderen doe ik dat natuurlijk! Ja nu gaat het traag maar eenmaal zo ver zal ik wel anders praten, is men eerste operatie dus wel een beetje stress :P alvast bedankt! grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden,

Ik ben Hava,

ik heb 20 maart men bv bij Dr Heintz ik heb nu een B75 en zou toch graag een volle D kleine E hebben..

Men pc stelt voor om 470cc te steken achter de spier maar meer informatie krijg ik de 15de maart dan heb

ik nog een consultatie met hoe alles zal verlopen en gebeuren :) kvind het heel spannend!

Het Aftellen kan beginnen!! :101:

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey LadyJeswick ,

Ja heb er veel aan dat men mama me steunt, men vriendinnen jah daar geef ik nie veel aandacht meer aan want tenslotte zit ik met complexen en voel ik me niet goed in men vel en als ik dat kan veranderen doe ik dat natuurlijk! Ja nu gaat het traag maar eenmaal zo ver zal ik wel anders praten, is men eerste operatie dus wel een beetje stress :P alvast bedankt! grtjs

Had ik 15 dagen geleden ook hoor! Ook eerste operatie ooit,schrik van wakker worden tijdens operatie etc.. :P gelukkig allemaal posi verlopen! Komt bij jou ook helemaal inorde! ;) Grtjs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik 15 dagen geleden ook hoor! Ook eerste operatie ooit,schrik van wakker worden tijdens operatie etc.. :P gelukkig allemaal posi verlopen! Komt bij jou ook helemaal inorde! ;) Grtjs

ja he ik las hier dat iemand de operatie voelde :s moet wel heel griezelig zijn!!

laar verstand op nul en er gewoon voor gaan nog 14daagjes :) grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja he ik las hier dat iemand de operatie voelde :s moet wel heel griezelig zijn!!

laar verstand op nul en er gewoon voor gaan nog 14daagjes :) grtjs

Sjans dat ik dat niet gelezen heb voor mijn operatie haha :P Heb wel al gelezen van iemand dat wakker was geworden tijdens operatie,maar niets gevoeld heeft..

Eerlijk zijn over je gewicht en lengte,want daarop wordt de narcose dosis bepaald,dus kan me voorstellen dat er meiden zijn dat hun graag wat lichter opgeven dan ze zijn,maar

als je geopereerd moet worden is dat niet zonder risico :P kan je beter wat meer opgeven dat ze je goed platspuiten haha :P Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hava,

Wat een stap is dat he ! Zelf ben ik al jaren aan t twijfelen maar ga toch maar een afsrpaak maken voor een consult, helaas is t hier andersom, mijn moeder staat niet achter me , vind het gevaarlijk en zonde van mn lichaam wat me veel verdriet doet want ik zou gelukkiger zijn met wat grotere borsten :103: maar miss. draait ze nog bij als ze merkt dat ik het echt meen .

En ik weet zeker dat de tijd straks snel genoeg zal gaan voor je hoor, iig knap dat je toch hebt doorgezet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hava,

Wat een stap is dat he ! Zelf ben ik al jaren aan t twijfelen maar ga toch maar een afsrpaak maken voor een consult, helaas is t hier andersom, mijn moeder staat niet achter me , vind het gevaarlijk en zonde van mn lichaam wat me veel verdriet doet want ik zou gelukkiger zijn met wat grotere borsten :103: maar miss. draait ze nog bij als ze merkt dat ik het echt meen .

En ik weet zeker dat de tijd straks snel genoeg zal gaan voor je hoor, iig knap dat je toch hebt doorgezet !

Hey marlie, ik heb bijna 10 maanden verzwegen voor mijn moeder dat ik een bv ging laten uitvoeren omdat ik altijd heb knn opmaken dat ze niet echt begreep dat vrouwen vrijwillig iets vreemds in hun lichaam zouden laten steken en had dus schrik voor haar reactie,wist zeker dat ze het me zou proberen afraden enz.. MAAR de dag na de operatie heb ik haar gebeld en ze reageerde helemaal positief! ze zei van ja kindje,het is uw lichaam,doe je mee wat je wilt en als je u er beter door voelt dan is dat u volste recht,je had het toch knn zeggen :) Was heel opgelucht dat ze zo reageerde!! Mss moet je er gewoon voor gaan,had het ook moeilijk om dat te verzwijgen omdat ik anders ALLES tegen mijn moeke zeg,en had haar steun wel knn gebruike op dag van operatie,je weet tenslotte nooit wat er gebeurt.. maar heb haar toch ook de zenuwen bespaart door pas achteraf in te lichten hehe. Doe wat je hartje zegt,komt goed! :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hava,

Wat een stap is dat he ! Zelf ben ik al jaren aan t twijfelen maar ga toch maar een afsrpaak maken voor een consult, helaas is t hier andersom, mijn moeder staat niet achter me , vind het gevaarlijk en zonde van mn lichaam wat me veel verdriet doet want ik zou gelukkiger zijn met wat grotere borsten :103: maar miss. draait ze nog bij als ze merkt dat ik het echt meen .

En ik weet zeker dat de tijd straks snel genoeg zal gaan voor je hoor, iig knap dat je toch hebt doorgezet !

Hey Marlie,

Ja indd na al het twijfelen toch een stap nemen amai ben echt superblij datk die stap heb gezet.

Dat je mama niet achter je staat is indd spijtig bij mij was ze er ook eerst niet mee akkoord

maar toen ik haar echt duidelijk maakte datk het meen en het men zelfvertrouwen terug een boost zou geven

stond ze plots achter mij.. Jouw mama zal ook nog wel bijdraaien! En als je er echt zolang over twijfelt zou ik gewoon zeggen doen

voor je spijt hebt datj het niet vroeger liet doen!

Laat me wel weten alsj hebt besloten! X dikke knuf Hava

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjans dat ik dat niet gelezen heb voor mijn operatie haha :P Heb wel al gelezen van iemand dat wakker was geworden tijdens operatie,maar niets gevoeld heeft..

Eerlijk zijn over je gewicht en lengte,want daarop wordt de narcose dosis bepaald,dus kan me voorstellen dat er meiden zijn dat hun graag wat lichter opgeven dan ze zijn,maar

als je geopereerd moet worden is dat niet zonder risico :P kan je beter wat meer opgeven dat ze je goed platspuiten haha :P Grtjs

Geef ik dan maar paar extra kilotjes op datk lekker kan slapen en kan opstaan met men nieuwe boobs zonder pijn ;)!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steenbokje

Ook ik ben op 20 maart aan de beurt!

Ik krijg 400 of 450 cc medium profile, achter de borstspier en wil ook uitkomen op een DD/E. Heb nu 75 B'tje..... Foto's kun je van mij in de galerij zien, of via mijn profiel. Heb ook een topic geschreven over het hoe en wat, voor het geval het je zou interesseren ;)

Aftellen!!!! Nog 2 weekjes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat lijkt me dat groot. Is dat niet te zwaar voor je lichaam. Ik wil je niet bang maken hoor maar las een keer van iemand van dit forum dat het eruit kwam. Hoe zwaar en lang ben je? Succes. Laat je weten hoe je ervaring was? Ik ben 2-5 nog lang wachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, miss sport, waarom zou dat eruit komen??

Natuurlijk is het zo dat de druk op het litteken niet te groot moet zijn, maar als je een goede wondgenezing hebt, moet dat in principe echt geen probleem zijn. Gezond eten, vitamientjes slikken, niet roken (heel belangrijk, als zal niet iedereen het daarmee eens zijn :P)

dan moet het wel goed komen!

Wat krijg jij? en waar? en door wie? :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Steenbokje

Ook ik ben op 20 maart aan de beurt!

Ik krijg 400 of 450 cc medium profile, achter de borstspier en wil ook uitkomen op een DD/E. Heb nu 75 B'tje..... Foto's kun je van mij in de galerij zien, of via mijn profiel. Heb ook een topic geschreven over het hoe en wat, voor het geval het je zou interesseren

Aftellen!!!! Nog 2 weekjes!!

xx BB

Hoi BB,

Ja heb je topic al gelezen en natuurlijk heel nuttige informatie dit vind ik zo leuk aan deze forum :)

Nog welgeteld 13 daagjes tot men nieuwe boobs :55: maar toch ook een beetje stress!

Eerst nog de 15 de op consult voor verdere informatie want heb nog geen idee voor de spier of op

dus effe nog een beetje uitleg vragen ;)

Ik wil ook uitkomen op een DD/E :D

X Steenbokje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lijkt wel groot maar wil achteraf geen spijt dat ik niet groter heb genomen ;)

Ik ben 1.66m en 54kg! Ja ik ga zeker nog schrijven hoe ik het heb ervaren!

Welke maat zou jij graag krijgen? ja is nog een tijdje voor jou maar efjes tandjes bijten! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

Ook ik krijg 22-3 een bv wissel ik krijg Natrelle rond 615cc extra high profile achter de spier geplaatst. Ik hoop toch wel op een 75dd/f liever e uit te komen!!! :57:

Maar ik weet dat dat heel erg per persoon kan verschillen,want Kaatje had daar op zijn minst 700cc voor nodig.

Ik zelf ben 169cm en weeg 55kg.

Aftellen meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

Ook ik krijg 22-3 een bv wissel ik krijg Natrelle rond 615cc extra high profile achter de spier geplaatst. Ik hoop toch wel op een 75dd/f liever e uit te komen!!! :57:

Maar ik weet dat dat heel erg per persoon kan verschillen,want Kaatje had daar op zijn minst 700cc voor nodig.

Ik zelf ben 169cm en weeg 55kg.

Aftellen meiden

hoi Saskia,

aangezien dit men eerste operatie is en ik nog donderdag verdere informatie krijg weet ik eigenlijk nie veel van high profile enzo :blush:

ik zou toch ook graag een D75 of E uitkomen. zelf ben ik ook maar 1.66m en 54kg dus ook niet groot of klein!

samen aftelleen jupppiiieeee :101:

En hup voorschot gestort en nu maar wachten tot 20 maart whoop whoop :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

wat superrr voor je dat het bijna zo er is!

Ik bn heel erg blij dat ik het gedaan heb.

Dat zal jij zeker ook zijn.

heel veel suc6

xx sam

Hey Sam,

Ben blij datj er gelukkig mee bent, bij mij begint de stress toch al te komen..

heel zenuwachtig..

Dankje & geniet van je boobs ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 10 dagen!!!! :D

Zolang ik op mijn ticker wekent zag staan, geen stress, maar realiseer me net dat het gewoon nog maar 10 dágen zijn!! Gaat nu snel hé! Voor we het weten liggen we met de armen gespreid op tafel (ps als ze vragen je benen te spreiden als je op tafel ligt, heb je de verkeerde operatiekamer!) :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.