Ga naar inhoud

4e consult


Aanbevolen berichten

Ik zou voor de arts gaan waar je je het beste bij voelt :D

Dr de meyere is echt een goeie arts!

Ik ben met 325 cc dual-plane naar een 70E gegaan of 75D

Ik denk dat 350 a 400 veel te veel is voor een C

Ik heb uiteindelijk aan mijn arts overgelaten heb gezegt een normale C te willen

Hij had 265, 325 en 365. De 365 heb ik afgewezen omdat ik bang was dat dit echt te groot was ben blij dat ik dat heb gedaan!

Ik had een 75aa tjee en nu 4 cupmaten groter :D Later na kindjes is er weer wat ruimte voor een maatje meer hihi mocht ik willen

Ik ben 1.76 en weeg 57 kg dus ook smalletjes en vind dit echt mooi :D In strakke truitjes heb ik echt wel big boobies maar met dikke truien gewoon mooi in verhouding

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou voor de arts gaan waar je je het beste bij voelt :D

Dr de meyere is echt een goeie arts!

Ik ben met 325 cc dual-plane naar een 70E gegaan of 75D

Ik denk dat 350 a 400 veel te veel is voor een C

Ik heb uiteindelijk aan mijn arts overgelaten heb gezegt een normale C te willen

Hij had 265, 325 en 365. De 365 heb ik afgewezen omdat ik bang was dat dit echt te groot was ben blij dat ik dat heb gedaan!

Ik had een 75aa tjee en nu 4 cupmaten groter :D Later na kindjes is er weer wat ruimte voor een maatje meer hihi mocht ik willen

Ik ben 1.76 en weeg 57 kg dus ook smalletjes en vind dit echt mooi :D In strakke truitjes heb ik echt wel big boobies maar met dikke truien gewoon mooi in verhouding

Succes!

ik denk ook eerder aan 300 - 350, meer dan 350 ZEKER NIET. spijtig dat je het op voorhand niet kan zien he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook eerder aan 300 - 350, meer dan 350 ZEKER NIET. spijtig dat je het op voorhand niet kan zien he...

Hoi die 70e, D dat jij hebt, is dat dan zoals een natuurlijke borst D of kleiner omdat de prothesen ronder zijn? er zijn er zoveel die over D en E praten maar vor mij lijkt dat echt huge! Heb je soms foto's?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het CBR,

Niet evident hè de keuze van de juiste PC en dan het aantal cc.

Voor mijn BV heb ik ook 2 consults gehad. De eerste raadde mij max. 265 cc aan voor dezelfde reden als bij jou. Ik ben niet groot en smal bovenaan met weinig eigen weefsel. Meer zou volgens haar niet bij me passen. Maar dit vond ik Perso te weinig.

Plovier zei dat ik gemakkelijk tot 450 cc kon gaan, wow dit vond ik veel te veel. Heb duidelijk gezegd volle C en niet TE groot.

Ben uiteindelijk bij Plovier gegaan en heb 360 cc gekregen.

Heb je een idee van welke cupmaat graag zelf wil?

Belangrijk bij mij voor de keuze van je PC is dat je er een goed gevoel bij moet hebben en vertrouwen in hem. Als je duidelijk je wensen aangeeft dmv foto's enzo en je PC kan je hierbij helpen, doen zou ik zeggen.

Hebben diegene die je 225cc gezegd dat het niet mooi zou zijn of dat er niet meer in kon? Want mooi is zo subjectief!

Succes in je zoektocht naar jouw PC

Hoi

en heb jij dan zo totaal geen last van een uniboob of rimpeling aan deprothesen? als ze jou max 265 wouden geven en je hebt 360 gekregen, das toch een groot verschil! das namelijk waarom ik ook zo twijfel, ermoet toch een reden zijn waarom de andere niet meer wouden steken ... :(. Heb jij toevallig foto's? Bah het is moeilijk kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het CBR,

Niet evident hè de keuze van de juiste PC en dan het aantal cc.

Voor mijn BV heb ik ook 2 consults gehad. De eerste raadde mij max. 265 cc aan voor dezelfde reden als bij jou. Ik ben niet groot en smal bovenaan met weinig eigen weefsel. Meer zou volgens haar niet bij me passen. Maar dit vond ik Perso te weinig.

Plovier zei dat ik gemakkelijk tot 450 cc kon gaan, wow dit vond ik veel te veel. Heb duidelijk gezegd volle C en niet TE groot.

Ben uiteindelijk bij Plovier gegaan en heb 360 cc gekregen.

Heb je een idee van welke cupmaat graag zelf wil?

Belangrijk bij mij voor de keuze van je PC is dat je er een goed gevoel bij moet hebben en vertrouwen in hem. Als je duidelijk je wensen aangeeft dmv foto's enzo en je PC kan je hierbij helpen, doen zou ik zeggen.

Hebben diegene die je 225cc gezegd dat het niet mooi zou zijn of dat er niet meer in kon? Want mooi is zo subjectief!

Succes in je zoektocht naar jouw PC

Hoi heb jij dan geen last van Uniboob, rimpeling ed? Er moet toch eenr eden zijn waarom ze een maximum geven, en je hebt dan toch 360 gekregen, danv raag ik me af waarom die andere pc's dat dan niet zien zitten. Het is zo moeilijk! ik denk ook eerder aan iets van 300,325, en das ook 100 meer dan 225. Zou ik foto's van je kunnen zien? Het is zo moielijk kiezen!!

Het CBR,

Niet evident hè de keuze van de juiste PC en dan het aantal cc.

Voor mijn BV heb ik ook 2 consults gehad. De eerste raadde mij max. 265 cc aan voor dezelfde reden als bij jou. Ik ben niet groot en smal bovenaan met weinig eigen weefsel. Meer zou volgens haar niet bij me passen. Maar dit vond ik Perso te weinig.

Plovier zei dat ik gemakkelijk tot 450 cc kon gaan, wow dit vond ik veel te veel. Heb duidelijk gezegd volle C en niet TE groot.

Ben uiteindelijk bij Plovier gegaan en heb 360 cc gekregen.

Heb je een idee van welke cupmaat graag zelf wil?

Belangrijk bij mij voor de keuze van je PC is dat je er een goed gevoel bij moet hebben en vertrouwen in hem. Als je duidelijk je wensen aangeeft dmv foto's enzo en je PC kan je hierbij helpen, doen zou ik zeggen.

Hebben diegene die je 225cc gezegd dat het niet mooi zou zijn of dat er niet meer in kon? Want mooi is zo subjectief!

Succes in je zoektocht naar jouw PC

Hoi heb jij dan geen last van Uniboob, rimpeling ed? Er moet toch eenr eden zijn waarom ze een maximum geven, en je hebt dan toch 360 gekregen, danv raag ik me af waarom die andere pc's dat dan niet zien zitten. Het is zo moeilijk! ik denk ook eerder aan iets van 300,325, en das ook 100 meer dan 225. Zou ik foto's van je kunnen zien? Het is zo moielijk kiezen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan Plovier geen gulde middenweg nemen dan??

Je mag altyd zelf bepalen he.

Je moet ook uitgaan van het resultaat na 6 maanden,dat vergeten vaak de meesten!

In t begin lijken ze altyd HUGE.

En als je naar Bruno gaat ,weet ik zkr dat ze heel mooi zullen worden en je er met een gerust hart naar toe kan gaan.

Ook wat de nazorg betreft.

Maar goed,het blijft een lastige keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hiernet nog wat foto's zitten bezien (foto's met hoooooopen) en denk dat ik best zal zijn met 300 a 325cc en weet nu dat ik een volle c cup wil. nu ik er wat over ben dat protheseborsten er totaal anders uitzien dan natuurlijke qua grootte ... durf ik dat wel zeggen. Vb mijn moeder heeft een B maar als je dat vergelijkt met de borsten met prothesen dan komt dat gelijk met minimaal een D ... en met de pasprothesen van 300cc had ik een kleine C, grote B dus denk ik dat ik voor 325 ga. maar definitief beslissen kan natuurlijk maar met Plovier erbij en adhv de foto's, ik heb overal bijgeschreven wat ik net te groot of te klein vind, wat ik perfect vind etc :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.