Ga naar inhoud

4e consult


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ondertussen heb ik 4 consults gehad (bij verschillende chirurgen weliswaar)

2 van de 4 (lefevre Aalst en Demeyere Gent) wouden maximum 225 cc steken achter de spier omdat ik tenger gebouwd ben en niet voldoende weefsel heb

de andere 2 (janssens Sint Niklaas en Plovier Overijse) zeiden dat ik zelf kon kiezen, Janssens zei dat 400 wel wat teveel is en Plovier zei omdat ik op een C wil uitkomen en nu AA heb dat het rond 350 - 400 zou worden.

Nu weet ik echt niet meer wat doen!!!

Demeyere en Lefevre zeiden echt dat meer niet kon omdat het anders zichtbaar ging zijn --> randen, rimpeling van de prothesen ed

en Plovier en Janssens zeggen dat het gelijk is

Wat nu?

En steekt Plovier alleen ronde prothesen? Ik vond zijn uitleg nogal snel snel. Ook als ik vroeg naar wat gebeurt er in geval van complicaties antwoorde hij dat er geen complicaties zouden zijn ... terwijl de andere alles wel degelijk in het lang en het breed hadden uitgelegd ... maar Plovier is wel goeikoopst en wil me wel een C geven terwilj die 2 andere tot maximum een volle B wouden gaan ...

Help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou je zit in een moeilijke beslissing, ik weer niet hoe lang en hoeveel je weegt, ik kon ze ook niet op de spier hebben doordat ik te weinig weefsel heb, dus heb ze achter de spier gekregen druppelvormig, ik moet er wel bij zeggen als ik ze rond had gehad was het denk ik ook ok geweest! ben uiteindelijk wel blij dat ik ze achter de spier heb gekregen want je ziet toch wel een ronding van de implantaat! niet erg hoor maar je ziet het wel! ik ben 167 en weeg 57 kilo, en toch had ik te weining weefsel. je moet denk ik ook een beetje op je gevoel uit gaan ik heb 350cc gekregen en ben er blij mee heb nu 75/e of 80/d en van het merk sapp pas ik zelfs 75/f dus zo zie je maar, het ligt er natuurlijk ook aan heb je breedde bortsen of smaller ? dus veel succes ga je gevoel na je vrouwelijke intuitie is altijd goed!

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het CBR,

Niet evident hè de keuze van de juiste PC en dan het aantal cc.

Voor mijn BV heb ik ook 2 consults gehad. De eerste raadde mij max. 265 cc aan voor dezelfde reden als bij jou. Ik ben niet groot en smal bovenaan met weinig eigen weefsel. Meer zou volgens haar niet bij me passen. Maar dit vond ik Perso te weinig.

Plovier zei dat ik gemakkelijk tot 450 cc kon gaan, wow dit vond ik veel te veel. Heb duidelijk gezegd volle C en niet TE groot.

Ben uiteindelijk bij Plovier gegaan en heb 360 cc gekregen.

Heb je een idee van welke cupmaat graag zelf wil?

Belangrijk bij mij voor de keuze van je PC is dat je er een goed gevoel bij moet hebben en vertrouwen in hem. Als je duidelijk je wensen aangeeft dmv foto's enzo en je PC kan je hierbij helpen, doen zou ik zeggen.

Hebben diegene die je 225cc gezegd dat het niet mooi zou zijn of dat er niet meer in kon? Want mooi is zo subjectief!

Succes in je zoektocht naar jouw PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou je zit in een moeilijke beslissing, ik weer niet hoe lang en hoeveel je weegt, ik kon ze ook niet op de spier hebben doordat ik te weinig weefsel heb, dus heb ze achter de spier gekregen druppelvormig, ik moet er wel bij zeggen als ik ze rond had gehad was het denk ik ook ok geweest! ben uiteindelijk wel blij dat ik ze achter de spier heb gekregen want je ziet toch wel een ronding van de implantaat! niet erg hoor maar je ziet het wel! ik ben 167 en weeg 57 kilo, en toch had ik te weining weefsel. je moet denk ik ook een beetje op je gevoel uit gaan ik heb 350cc gekregen en ben er blij mee heb nu 75/e of 80/d en van het merk sapp pas ik zelfs 75/f dus zo zie je maar, het ligt er natuurlijk ook aan heb je breedde bortsen of smaller ? dus veel succes ga je gevoel na je vrouwelijke intuitie is altijd goed!

L.sporty

ik ben zelf 1.69m groot en 54 kg dus verschil niet veel met jou ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het CBR,

Niet evident hè de keuze van de juiste PC en dan het aantal cc.

Voor mijn BV heb ik ook 2 consults gehad. De eerste raadde mij max. 265 cc aan voor dezelfde reden als bij jou. Ik ben niet groot en smal bovenaan met weinig eigen weefsel. Meer zou volgens haar niet bij me passen. Maar dit vond ik Perso te weinig.

Plovier zei dat ik gemakkelijk tot 450 cc kon gaan, wow dit vond ik veel te veel. Heb duidelijk gezegd volle C en niet TE groot.

Ben uiteindelijk bij Plovier gegaan en heb 360 cc gekregen.

Heb je een idee van welke cupmaat graag zelf wil?

Belangrijk bij mij voor de keuze van je PC is dat je er een goed gevoel bij moet hebben en vertrouwen in hem. Als je duidelijk je wensen aangeeft dmv foto's enzo en je PC kan je hierbij helpen, doen zou ik zeggen.

Hebben diegene die je 225cc gezegd dat het niet mooi zou zijn of dat er niet meer in kon? Want mooi is zo subjectief!

Succes in je zoektocht naar jouw PC

ik had hem gezegd dat ik een C wil en liever te klein dan te groot. hij antwoordde daarop dat we dat op de dag van de operatie zelf beter kunnen beslissen ook adh foto's ed. ik heb een tijdje pasprothesen gedragen 300cc en vond dat toch voldoende ... weet nu wel ni of aangezien het achter de spier geplaatst wordt, dit nog veel verschil gaat geven ... . de ene dokter die 225 zei, zei dit omdat ik anders duidelijk randen en rimpeling ging zien, de andere zei dat mijn borstkast te smal is voor meer en mijn borsten anders in elkaar zouden gaan lopen. ik had zelf gedacht aan 300cc maar plovier zei direct 350 - 400 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

CBR ,

Heel lastig hè!

En wat zegt je gevoel tov de verschillende PC.

Het is jouw lichaam! Jij moet je goed voelen bij je beslissing, t'is ten slotte een serieuze ingreep en je kan niet zomaar erna switchen.

Als jij het gevoel hebt dat je met 300 cc gelukkig gaat worden, je hebt ermee rond gelopen uiteindelijk, dan moet je dat doen.

En ok plovier is goedkoper, Maar vertrouwen in je PC is toch belangrijk.

Misschien teruggaan naar Janssen en / of plovier en vragen of je even kan passen? En wat ze van 300cc denken...

Jaja Plovier had bij mij ook direct tot 450 voorgesteld en ik, hola ik wil mooie borsten geen BIG Boobies, moest hij om lachen en tot boor de operatie zei hij 360-400, we zien dat sebiet... En ik nog is, niet te groot hè!

Ik had wel een goed bij hem...

Succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1m70 en weeg (woog) 55 kg :P haha grapje, nu 56 met boobies ofzo :D

En ik heb 300cc gekregen,

ik ben in de wellness kliniek gegaan, en hij zei me dat 300cc de maximum ging zijn, omdat er anders een kans bestond dat de wonden zouden opentrekken omdat ik te weinig vel ofzo heb. Ook dat je dan zo'n Uniboob krijgt, dat het vel tussen u borsten zo precies wa omhoog komt tot 1 borst x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Nou je zit in een moeilijke beslissing, ik weer niet hoe lang en hoeveel je weegt, ik kon ze ook niet op de spier hebben doordat ik te weinig weefsel heb, dus heb ze achter de spier gekregen druppelvormig, ik moet er wel bij zeggen als ik ze rond had gehad was het denk ik ook ok geweest! ben uiteindelijk wel blij dat ik ze achter de spier heb gekregen want je ziet toch wel een ronding van de implantaat! niet erg hoor maar je ziet het wel! ik ben 167 en weeg 57 kilo, en toch had ik te weining weefsel. je moet denk ik ook een beetje op je gevoel uit gaan ik heb 350cc gekregen en ben er blij mee heb nu 75/e of 80/d en van het merk sapp pas ik zelfs 75/f dus zo zie je maar, het ligt er natuurlijk ook aan heb je breedde bortsen of smaller ? dus veel succes ga je gevoel na je vrouwelijke intuitie is altijd goed!

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb zelf 2 consults gehad.

Bij de eerste, het pcc, zeiden ze dat het waarschijnlijk ook max een b zou worden.

Bij het volgende consult, het accz, stelde de dr kruppa 335 voor. Dit vind ik helemaal prima!

Alleen kan hij niet de datum die ik wil dus moet voor nog een consult terug, alleen bij dr van onselen. Ben benieuwd wat hij zegt...

Ben zelf 1.67 en weeg 58 kilo en heb ook een aa.

Je moet idd doen waar jij je goed bij voelt hoor!

Succes met je beslissing!!!!!

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sporty, ik vroeg me af wanneer jij weer bent begonnen me sporten. Ik word begin mei geholpen door dr. Verdonk aan 275cc rond en achter. Maar aan je naam te zien hebben wij de zelfde ambitie....heerlijk sporten. Ik ben 2wk vrij na ok maar zit met van alles in m'n maag oa sporten ofcource. De borsten gaan toch niet raar staan wanneer er weer bankdrukken of push ups gedaan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi miss sport,

Ik moet je zeggen dat ik na zes weken weer ben gaan joggen en daarna weer hardlopen, ben zelf personal trainer dus doe ook wat oefeningen voor maar push up en bankdrukken dat ging nog niet echt lekker kan ik je zeggen en aangezien ik nu weer een borstlift heb gehad 27 februari moet ik weer wachten met sporten maar ik loop eigenlijk veel hard dat is mijn sport en daarnaast 2 x kracht per week maar daar was ik nog niet mee begonnen, deed toch nog te veel zeer, nou zeer is niet het juiste woord eerder voelde het raar aan!! Voelde nog niet goed, dus reken toch maar op zes weken dat je weer kracht kan oppakken wel cardio kan je mee beginnen.

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je tijd om goed na te denken want ik voel dat je nog erg twijfelt.

Heb je graag dat het naturel blijft ga dan niet te hoog in cc, en volg JOUW GEVOEL .Dr Plovier ziet zoveel borsten voorbijkomen dat het voor hem zo normaal is om van die joekels te zien (denk ik :44: ) ook komen er véél vrouwen bij hem terug met de vraag van meer cc...

Je goed voelen bij een gesprek is van super belang vind ik, en ja, met een smalle taille/borstwijdte en weinig weefsel , wanneer je dan hoger neemt dan 350 zal de kans op complicatie's wat groter zijn , maar dat is wat ik ervan denk hé...ik heb nog niet gecheckt hoe oud je bent, kinderen hebt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het nou verstandig om die monobloc soft One te masseren? Weet iemand dit. De ene keer hoor ik wel en de andere keer weer niet van diverse mensen.

Hoi hoi miss sport,

Ik moet je zeggen dat ik na zes weken weer ben gaan joggen en daarna weer hardlopen, ben zelf personal trainer dus doe ook wat oefeningen voor maar push up en bankdrukken dat ging nog niet echt lekker kan ik je zeggen en aangezien ik nu weer een borstlift heb gehad 27 februari moet ik weer wachten met sporten maar ik loop eigenlijk veel hard dat is mijn sport en daarnaast 2 x kracht per week maar daar was ik nog niet mee begonnen, deed toch nog te veel zeer, nou zeer is niet het juiste woord eerder voelde het raar aan!! Voelde nog niet goed, dus reken toch maar op zes weken dat je weer kracht kan oppakken wel cardio kan je mee beginnen.

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé verdorie t gaat met m'n reply elke x verkeerd.

Ik heb het zo gepland dat ik na de marathon me laat helpen.

Ik weet ook niet of de grote met m'n 80 kilo 1.65 ok is. Heb nu een wazige D. Brede maar inhoudloze borst. En wil een natuurlijke look. Ik krijg 275 tot max 290cc.

Leuk dat je na jou ok toch je ervaringen en advies wil delen met de dames die nog moeten. .

Gr. Miss sport

Hoi hoi miss sport,

Ik moet je zeggen dat ik na zes weken weer ben gaan joggen en daarna weer hardlopen, ben zelf personal trainer dus doe ook wat oefeningen voor maar push up en bankdrukken dat ging nog niet echt lekker kan ik je zeggen en aangezien ik nu weer een borstlift heb gehad 27 februari moet ik weer wachten met sporten maar ik loop eigenlijk veel hard dat is mijn sport en daarnaast 2 x kracht per week maar daar was ik nog niet mee begonnen, deed toch nog te veel zeer, nou zeer is niet het juiste woord eerder voelde het raar aan!! Voelde nog niet goed, dus reken toch maar op zes weken dat je weer kracht kan oppakken wel cardio kan je mee beginnen.

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi goedemorgen,

Het is even wennen hier maar als je wat langer op het forum zit, ga je alles goed door krijgen, toen ik mijn eerste consult kreeg ging ik voor de 300cc, maar ben toen toch terug gegaan en voor de 350cc gegaan, niet te groot en niet te klein. Alleen ik had een 75/a/b dus iets minder dan jij, en ik ben 167 en zoals je zag ook iets lichter maar heb denk ik wel net zoals jij brede borsten, en ik heb ze achter de spier en als je borstspier sterk is valt er wat cc weg doordat je spier dat wegdrukt vandaar dat ik 50cc meer heb genomen. En ik ben ook echt helemaal tevreden kwa grote hoor!! Alleen af en toe word ik gek van de maten, van sapp heb ik echt een grote maat en van andere maten zit ik op de 75/D en van sapp 75/e/f en ook 80/D pas ik dus zo zie je maar, ligt echt aan het merk BH. Fijne dag.

L. sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

CBR ,

Heel lastig hè!

En wat zegt je gevoel tov de verschillende PC.

Het is jouw lichaam! Jij moet je goed voelen bij je beslissing, t'is ten slotte een serieuze ingreep en je kan niet zomaar erna switchen.

Als jij het gevoel hebt dat je met 300 cc gelukkig gaat worden, je hebt ermee rond gelopen uiteindelijk, dan moet je dat doen.

En ok plovier is goedkoper, Maar vertrouwen in je PC is toch belangrijk.

Misschien teruggaan naar Janssen en / of plovier en vragen of je even kan passen? En wat ze van 300cc denken...

Jaja Plovier had bij mij ook direct tot 450 voorgesteld en ik, hola ik wil mooie borsten geen BIG Boobies, moest hij om lachen en tot boor de operatie zei hij 360-400, we zien dat sebiet... En ik nog is, niet te groot hè!

Ik had wel een goed bij hem...

Succes meid

Wel het is gewoon zo twijfelachtig omdat andere PCs zeiden dat er niet meer in kan, en Plovier daar geen probleem van maakt. Maar hij zal ook wel zien aan de foto's die ik meeneem dat ik echt niet meer dan een C wil gaan. En ja hij is goeikoper maar die 2 PCs die zeiden dat er max 225 in kan dat doe ik zowiezo niet want dat vind ik niet de moeite en dan de andere PC waarvan ik ook mocht kiezen dis is dan 300 euro duurder en daar had ik niet het gevoel bij van die heeft hier echt enorm veel ervaring mee. Ook een heeeeel rommelig bureau etc ..., hem vond ik wel liever maar ik denk dat plovier technisch toch veel beter is, aan wat er hier allemaal over hem te lezen valt ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1m70 en weeg (woog) 55 kg :P haha grapje, nu 56 met boobies ofzo :D

En ik heb 300cc gekregen,

ik ben in de wellness kliniek gegaan, en hij zei me dat 300cc de maximum ging zijn, omdat er anders een kans bestond dat de wonden zouden opentrekken omdat ik te weinig vel ofzo heb. Ook dat je dan zo'n Uniboob krijgt, dat het vel tussen u borsten zo precies wa omhoog komt tot 1 borst x

ja wel dat zeiden ze tegen mij ook, maar ze wouden maar tot 225 gaan, mss 250 dat zou hij tijdens het opereren bekijken ...

nu zou ik eerder 300 verkiezen ... en Plovier zei wel dat hij smallere prothesen zou gebruiken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem je tijd om goed na te denken want ik voel dat je nog erg twijfelt.

Heb je graag dat het naturel blijft ga dan niet te hoog in cc, en volg JOUW GEVOEL .Dr Plovier ziet zoveel borsten voorbijkomen dat het voor hem zo normaal is om van die joekels te zien (denk ik :44: ) ook komen er véél vrouwen bij hem terug met de vraag van meer cc...

Je goed voelen bij een gesprek is van super belang vind ik, en ja, met een smalle taille/borstwijdte en weinig weefsel , wanneer je dan hoger neemt dan 350 zal de kans op complicatie's wat groter zijn , maar dat is wat ik ervan denk hé...ik heb nog niet gecheckt hoe oud je bent, kinderen hebt ...

ik ben 24, geen kinderen. ja hij zal wss vele vrouwen tegenkomen die grote borsten willen maar ik wil gewoon borsten, als je heel je leven met een aa rondloopt jah dan is dat snel veel he, eerst zat ik zelfs met 250 in mijn hoofd, en vond ik 300 veel, 400 dat was reusachtig voor mij, nu denk ik aan 300, lefevre zei dat ik met 225 aan een volle b, kleine c zou komen, toen had ik gevraagd of hij niet wou zien voor 250 tijdens het opereren of het ging end at wou hij doen, maar dan ben ik toch maar eens bij plovier gegaan en die zei dat alles kon dus jah dan begin je weer te twijfelen en aangezien ik van janssens die pasprothesen had gekregene nzowel met 250 als met 300 heb rondgelopen .... 400 vond ik echt huge! mijn vriend zei, kijk eens rond op internet, maar das moeilijk om zien ook he, ookal omdeat iedereen anders gebouwd is. en ja het moet naturel blijven en ze mogen niet in de weg zitte :P. Ik vind het gewoon raar dat Plovier niks zei van weinig weefsel, smal gebouwd, hij heeft wat opgemeten en vroeg dan wat ik wou en hoeveel hij voorstelde om erin te steken that's it. en toen ik vroeg of dat wel naturel bleef, of ik geen rimpeling enr anden zou krijgen zei hij dat hij een aa naar zelfs een F kan brengen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

snap ook het bh maat gedoe niet echt. aangezien je borsten door de prothesen compacter en ronder zijn dan naturel borsten krijg je sneller een grotere bh maat ... maar hoe weet je dan welke maat je nou echt hebt? toen ik met 300cc prothesen heb rondgelopen, was ik eens bij hunkemuller gaan passen en paste ik 70C en 80B bh's, betekent dat dat ik met 300cc altijd een kleine C ga hebben? Zouden mijn borsten nog kleiner worden doordat die 300cc pasprothese niet door mijn spier platgedrukt werd tov de echte prothesen wel? zou ik dan toch voor 350 gaan? maar de andere pc's wouden wij 225 -250 max geven en 350 is 100 meer! ooh het is zo moeilijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** HEb je bij de Hunkemuller jezelf laten meten dan? Want het is wel raar dat je 70 en 80 omtrek past. Dat is een groot verschil toch wel... Het is je onderomtrek onder je borsten, die kan wel bij verschillende merken 5 cm. schelen maar 10 is wel best veel. Maar als je dus in je omtrek een maat omlaag gaat dan gaat de cupmaat een maat vooruit voor dezelfe grootte. Dus b.v. een 70F is een 75E, is een 80D, allemaal dezelfde maat cup maar andere omtrek.

Er wordt door je spier een aantal cc's weggedrukt inderdaad, dus van de 300 cc pasprothe heb je een iets kleinere borst als je die cc's onder je spier zitten. De meeste meiden hier hebben na de operatie wel zoiets van: ik had best wat groter gewild... het went heel snel de grootte, echt. Het zou wel jammer zijn als je achteraf zegt van had ik toch maar groter gedaan. Ikzelf dacht met het eerste consult dat 350 mooi zou zijn (met pasprothesen), tijdens 2e consult heb ik toch ook nog eens de 400 cc gepast, en vond dat toch ook wel supermooi. Ik had toen ook foto's mee met hoe ik het zelf heel graag wilde. En mijn pc heeft tijdens de ok toen gekozen voor 450 cc omdat dat het dichtst bij mijn ideaalbeeld kwam (vanuit de foto's gezien). Achteraf ben ik nu superblij met mijn 450 cc. precies goed, had ook niet groter gewild hoor. Maar ik ben geen fijn poppetje, heb wel maat 36 maar ben echt wel heel gespierd, en heb bv. ook onderomtrek 80 van de meeste bh's, soms een 75.

Heel veel succes met je keuze, moeilijk hoor om zo te twijfelen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** HEb je bij de Hunkemuller jezelf laten meten dan? Want het is wel raar dat je 70 en 80 omtrek past. Dat is een groot verschil toch wel... Het is je onderomtrek onder je borsten, die kan wel bij verschillende merken 5 cm. schelen maar 10 is wel best veel. Maar als je dus in je omtrek een maat omlaag gaat dan gaat de cupmaat een maat vooruit voor dezelfe grootte. Dus b.v. een 70F is een 75E, is een 80D, allemaal dezelfde maat cup maar andere omtrek.

Er wordt door je spier een aantal cc's weggedrukt inderdaad, dus van de 300 cc pasprothe heb je een iets kleinere borst als je die cc's onder je spier zitten. De meeste meiden hier hebben na de operatie wel zoiets van: ik had best wat groter gewild... het went heel snel de grootte, echt. Het zou wel jammer zijn als je achteraf zegt van had ik toch maar groter gedaan. Ikzelf dacht met het eerste consult dat 350 mooi zou zijn (met pasprothesen), tijdens 2e consult heb ik toch ook nog eens de 400 cc gepast, en vond dat toch ook wel supermooi. Ik had toen ook foto's mee met hoe ik het zelf heel graag wilde. En mijn pc heeft tijdens de ok toen gekozen voor 450 cc omdat dat het dichtst bij mijn ideaalbeeld kwam (vanuit de foto's gezien). Achteraf ben ik nu superblij met mijn 450 cc. precies goed, had ook niet groter gewild hoor. Maar ik ben geen fijn poppetje, heb wel maat 36 maar ben echt wel heel gespierd, en heb bv. ook onderomtrek 80 van de meeste bh's, soms een 75.

Heel veel succes met je keuze, moeilijk hoor om zo te twijfelen!

Groetjes van Ingrid.

ja ik heb zo wat vanalles gepast, mss dat die 70c wel wat strak zat. ze hebben me niet gemeten want ik liep daar dan met die prothesen en das wel wat genant :-p. mss dat 75c en 80b beter was. het is gewoon dat ik zo twijfel dat ik schrik heb om zo'n uniboob te krijgen en rimpelvorming als ik te groot ga ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijk he zo een keuze !

Ik heb zelf 2 consults gehad ,mijn doorslag is vooral het resultaat van wat een chirurg in het algemeen maakt .

ik ben zelf naar de velthuis geweest en naar Be clinic .

Velthuis was op zich heel goed ,maar waren wat dingen die ik niet helemaal leuk vond ,en wat weinig cc's voor een groot bedrag.

Bij Dr,Plovier voelde ik me meer op mn gemak ook kwa cliniek...dit voelde voor mij meer als een "prive cliniek fijne uitslaapkamers en een man die alleen maar mooie boobs maakt.

Plus dan de prijs scheelde toch een hele hoop.

Ook heb ik de desbetrefende artsen helemaal door gegoogled hahahah ik weet ondertussen alles van die man ...nog net zn pin code niet lol.

Blijf dichtbij je gevoel ,en doe wat goed voelt voor jou!

heel veel sucses!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben 24, geen kinderen. ja hij zal wss vele vrouwen tegenkomen die grote borsten willen maar ik wil gewoon borsten, als je heel je leven met een aa rondloopt jah dan is dat snel veel he, eerst zat ik zelfs met 250 in mijn hoofd, en vond ik 300 veel, 400 dat was reusachtig voor mij, nu denk ik aan 300, lefevre zei dat ik met 225 aan een volle b, kleine c zou komen, toen had ik gevraagd of hij niet wou zien voor 250 tijdens het opereren of het ging end at wou hij doen, maar dan ben ik toch maar eens bij plovier gegaan en die zei dat alles kon dus jah dan begin je weer te twijfelen en aangezien ik van janssens die pasprothesen had gekregene nzowel met 250 als met 300 heb rondgelopen .... 400 vond ik echt huge! mijn vriend zei, kijk eens rond op internet, maar das moeilijk om zien ook he, ookal omdeat iedereen anders gebouwd is. en ja het moet naturel blijven en ze mogen niet in de weg zitte :P. Ik vind het gewoon raar dat Plovier niks zei van weinig weefsel, smal gebouwd, hij heeft wat opgemeten en vroeg dan wat ik wou en hoeveel hij voorstelde om erin te steken that's it. en toen ik vroeg of dat wel naturel bleef, of ik geen rimpeling enr anden zou krijgen zei hij dat hij een aa naar zelfs een F kan brengen ...

Als het moet ga je gewoon voor een 2de consult met al je twijfels, neem je tijd totdat je zeker van je keuze bent...

Succès

liefs

Kristin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.