rolingstone Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hallo meiden, Ik ben een moeder van 3 mooie jongen en ik ben 32 jaar. Ik heb mn borsten altijd te klein gevonden maar na 3 kids zij ze gereduceerd tot een leeggezogen cupje A. Ik zou in april onder het mes voor de dual-plane methode 300-330 cc. Vandaag te horen gekregen dat ik evt volgende week al terecht kan... Groeten Rolingstone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hallo meiden,Ik ben een moeder van 3 mooie jongen en ik ben 32 jaar.Ik heb mn borsten altijd te klein gevonden maar na 3 kids zij ze gereduceerd tot een leeggezogen cupje A.Ik zou in april onder het mes voor de dual-plane methode 300-330 cc. Vandaag te horen gekregen dat ik evt volgende week al terecht kan...Groeten RolingstoneGo girl..Gaan!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brietje Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hey!!!Dat klinkt bekend! ;-)Dat was wel ff schrikken he?!Hoor wel wat je gaat doen!Groetjes,Brigitte Link to comment Share on other sites More sharing options...
chantalle2011 Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hoi hoiSpannend ! Weet je al wat je gaat doen ?Liefs Chantalle Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Hoi, Welkom hier Erg veel succes met je beslissing! X Link to comment Share on other sites More sharing options...
marriebarrie Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 welkom hier...ooh wat spannend volgende week al..als het met je planning lukt zou ik het zeker doen.succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
sporty Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Inderdaad ik zou het ook doen!!Zo spannend "go for it girl"gr sporty Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 d knoop is door gehakt, ik ga in april! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sporty Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 gefeliciteerd het is zo gaaf, de tijd er naar toe en alle meiden die je steunen Enjoy the club!!sporty Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 Als ik jou was zou ik ook in april gaan, want zoals je nu bent kun je niet op die tafel liggen Nee, alle gekheid op een stokje: Fijn dat je knoopje doorgehakt is! xx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 hahah best_boobieSporty: dank je, geweldig forumdit! het andere forum is saai! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Gefeliciteerd met je datum!!! Zal je titel even aanpassen en je topicje verhuizen naar de operatieverslagen! Laat je even weten bij welke dr en ziekenhuis/kliniek je gaat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 21, 2012 Author Share Posted March 21, 2012 Kliniek Silhouette door PC dr Valentim Rodrigues Salgado Pizzoni in Porto Alegre Brazilie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lillyxxx Posted March 22, 2012 Share Posted March 22, 2012 Hey rollingstone,Ik ben de 29ste aan de beurt! Ik krijg 280 of 330 ben dr nog niet uit! Heb ook een a cupje. waar zou jij op uitkomen? Succes!Xxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 23, 2012 Author Share Posted March 23, 2012 2 april ga ik voor mn borstvergroting en ooglidcorrectie.Nu vraag ik mij af hoe ik het aan mn kinderen zal vertellen. Ze zijn 6, 5 en 2. Heeft iemand hier ervaring mee?Groeten Rolingstone Link to comment Share on other sites More sharing options...
G-force Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 2 april ga ik voor mn borstvergroting en ooglidcorrectie.Nu vraag ik mij af hoe ik het aan mn kinderen zal vertellen. Ze zijn 6, 5 en 2. Heeft iemand hier ervaring mee?Groeten RolingstoneHalloIk heb een dochter van 9 en zoon van 5. Ik ben pas over 5 maanden aan de beurt maar ze weten er wel van nu. Mijn zoon vraagt er niks over. ( denk dat hij nog te jong is) Mijn dochter heb ik verteld dat ik op gesprek zou gaan bij een dokter die mijn borsten weer zo zou maken als voor de zwangerschappen. Dochter reageerde er gelukkig nuchter op en zei als je maar niet hele dikke neemt mam hahahaha. Denk dat de vragen pas echt komen als je daadwerkelijk geopereerd ben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choucky Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Ik heb een zoontje van 3,5 jaar.Ik heb het hem gewoon gezegd : mama gaat naar de dokter om mooie grote nene (zo noemt hij borsten ) te krijgen. Zijn reactie: ik wil er ook mama! Super grappig.Hij heeft er verder niets over gezegd.Had hem wel verteld dat ik misschien een beetje pijn ging hebben in het begin en dat jij voorzichtig met mama moet zijn. Nu nog, 3 weken PO, vraagt hij soms: heb je nog pijn mama ? En hij is wel nieuwsgierig, mag ik eens voelen ?Gewoon vertellen dus, kinderen reageren meestal goed hoor. Voor je ooglidcorrectie hen misschien wel verwittigen dat je er de eerste dagen wat minder fraai uit haat zien, dat ze niet schrikken.Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 23, 2012 Author Share Posted March 23, 2012 Ik denk dat ik het vertel een paar dagen voor de ok...ik weet niet hoe ik t moet brengen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enibas Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Ik ben, vanaf het moment dat ik een datum had, open en eerlijk tegen ze geweest. Mijn dochter is 11 en mijn zoon is 7 jaar. Mijn dochter was heel blij voor me en begreep het. Ze zag zelf ook dat het niet meer zo mooi was als vroeger. Mijn zoon ziet dan niet hoe het was, maar die begreep het waarom ik het wilde. En ze zijn beide heel netjes en discreet geweest en nog steeds. En ze waren ontzettend zorgzaam. Hebben me met veel dingen geholpen als ze dat konden.Dus mijn advies is gewoon eerlijk zijn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 23, 2012 Author Share Posted March 23, 2012 Bedankt iedereen, leuk die reacties, super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bboob Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Hey, Ik had het de eerste keer gewoon verteld, ze waren zo voorzichtig en lief acheraf! De tweede keer kreeg ik de oude prothesen mee en de meisjes hebben er al veel mee rondgelopen hoor ze kennen er alles van ondertussen, ben er heel eerlijk en open over geweest! De oudste stelde zelfs de vraag wat als zij nooit borstjes zou krijgen: mama heeft haar plechtig beloofd dat ik er dan voor haar zal kopen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss sport Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Hoi meiden,Ik vind dit heel moeilijk. Want ik heb een dochter van 14 en wil graag dat ze tevreden is over haar eigen lichaam. Al ben ik her nu niet. Hoe ze nu nog in de groei is want ik ben haar voorbeeld, dus heb besloten het niet te zeggen. Vind t verschrikkelijk, maar hoop dat ik spierpijn kan volhouden. Ivm "nieuwe" sportoefeningen. Pff wat een slappe smoes hè.? Ik train al jaren.Ik las trouwens een goeie laatst. Weet niet meer van wie. Zij kwam met een schouderblessure. Dat gaat t dus worden. Je kan immers die armen niet meer omhoog doen. Dit 2wk volhouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
A1972 Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Hai,Ik ben er altijd open en eerlijk over geweest. Het feit dat ik borsten kreeg interesseerde ze niet zo veel hoor. Wel toen ik ziek werd en bepaalde dingen niet meer kon doen in de huishouding. Toen hebben ze echt goed geholpen etc. Nu zien ze het niet eens meer,hahaha! Mijn jongens zijn 13 15 en 16.Groetjes,A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Ik ben heel close met mn zus en haar zoon van 5 ,zij komen ook samen koken en hij komt lekker tv kijken bij me in bed Stond ook even in dillema ,wat ga ik zeggen en waarom heeft tante pijntjes ......wil ook niet dat ie op school tegen juffie zegt mijn tante krijgt nep boobies .... Dus wij hebben hem verteld dat ik aan mn trechterborst word geopereerd ,kon dat ook laten zien aan hem . En dat ze om het te verhelpen ze mn boobs wat groter maken ...hij is er super lief over en verheugt zich om te helpen verzorgen . Zooooo lief (smelt!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolingstone Posted March 24, 2012 Author Share Posted March 24, 2012 Daar ben ik dus ook bang voor. Dat ze dus hun mond voorbij praten, ik heb geen zin dat iedereen het weet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.