Ga naar inhoud

angey : 10 april 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Aanstaande woensdag heb ik mijn consult bij dr Van der Weij. Ik ben bij hem uitgekomen omdat ik zelf een wissel wil en op zoek was gegaan naar een goede dokter niet al te ver. Ik overwoog even dr Demeyere, maar Gent is voor mij helaas te ver weg.

Waarom een wissel?

Ik heb twee jaar geleden een bv gehad. Anatomisch, achter de borstspier. Vanwege draaing van de prothes ben ik opnieuw geopereerd. Het zit nu allemaal keurig op zijn plek, maar ik heb veel last van mijn borstspier. Bovendien heb ik niet het resultaat bereikt wat ik wilde. Ze zijn hard, helemaal geen beweging, en staan errrrrrg ver uit elkaar en het doet bovendien erg ZEER. Hier had ik dus zooooo niet op gehoopt!

Ik was zo bang dat ik nep resultaat zou behalen, daarom heb ik nadrukkelijk voor achter de spier gevraagd! Nou, nepper dan dit kan het niet! Ik zit er behoorlijk mee. Dagelijks! Ik voel me ellendig, zeker nu de zomer weer in aantocht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

van der Weij is een geweldige arts!!

Ben zelf 2 keer op consult geweest voor mn wisseltje en niks is teveel gevraagd...

Ik zou 9 Maart gaan, helaas omdat ik erg ziek ben hebben we het verplaatst naar 21 Maart...

Veel succes en plezier met je consult :D ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je ziek bent. Veel beterschap!

Ik heb wel erg veel vragen. Ik neem me moeder en me man mee, zij weten ook waar ik allemaal mee zat laatste twee jaar...Ik ben erg benieuwd. Vind het wel erg spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Consult achter de rug...jeemig, wat was ik zenuwachtig!

Heel goed gevoel over deze dokter. Ik heb weer een beetje vertrouwen in dat het goed zal komen met mijn borsten.

Voor de spier kan heel goed bij mij en zou het resultaat behaald kunnen worden zoals ik dat in mijn hoofd heb. De pijn die ik nu ervaar door de druk van de spier op de prothese zou in principe weggaan door de plaatsing voor de spier. Het zou gaan om anatomische protheses. Heb nu ook een datum als optie staan, maar...het is en blijft een hoop geld. Ik ga nu eerst eens heel goed kijken naar de financiele kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angey,

Ben blij dat je een goed consult gehad hebt en dat je vertrouwen weer een beetje een boost heeft gekregen!!! ^_^ Veel succes nu met de financiële kant van de zaak, hoop dat je spoedig je droomboobs mag krijgen!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.