Ga naar inhoud

Niet happy?


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Zat erg in dubio of ik dit topic wel zou starten of niet..misschien kom ik wel over als een zeur.

22 februari heb ik mijn borstvergroting ondergaan, mijn wensen; geen Pamela borsten, maar wel mooie volle borsten. Ik heb 21 jaar rondgelopen met grote schaamte voor mijn borsten, dat moet over zijn, ik wil laten zien dat ik nu wel borsten heb! Dus niet nog eens een dikke push up bh aan om te laten zien dat ik boobies heb..

Prima 325cc voor de spier, ronde prothese.

Na nagedacht te hebben, heb ik het laten veranderen naar 350, dat zei mijn gevoel dat dat beter was. Nou vooruit met moeite, kon het 350 worden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super geholpen ben in de kliniek, ik heb 2 daagjes erge spierpijn gehad, maar ik kan nu zeggen dat ik echt pijnvrij ben!

Operatie is mij alles meegevallen! Echt super..

Eerste week zaten m'n boobies in tape, kon dus nog niet echt wat zien..

Tape eraf en ik kon m'n boobs eindelijk bekijken!

Ik ben niet blij.. Paar dagen alleen maar last van huilbuien.. Ik vind ze te klein.. In mijn sportbh die ik dag en nacht 6 weken aan moet houden, lijkt het een volle A cup. Ze staan te ver uit elkaar, en geen mooie volle borst als wat ik gehoopt had.. Ik weet zeker dat ik mijn oude bh'tjes nog pas..

Ik moet deze week terug naar de kliniek, en ik zal zeker vragen of het nog tijd nodig heeft, ik ben tenslotte pas 2 weekjes geleden geopereerd..en anders? Moet ik er mee leren leven? Ben er echt kapot van..

Ik hoop dat iemand zich misschien herkent in mijn bericht, en hoop dat iemand mij kan vertellen dat ik echt geduld moet hebben haha..

Liefs Sill

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee sill,

wat vervelend dat je zo verdrietig bent over je boobs! ik kan natuurlijk niet oordelen over hoe het eruit ziet (je heb geen foto's toch?

ze zullen nog wel gaan veranderen maar of ze echt groter worden weet ik niet ...

je kan het natuurlijk altijd navragen aan je pc ik heb 325 dual plane en kom uit op een d alleen het valt natuurlijk bij iedereen anders uit!

overleggen met je pc kan nooit kwaad maar die zal waarschijnlijk zeggen dat je geduld moet hebben 2 weken is nog niks het echte resultaat zal je uiteindelijk pas na 6 maanden tot een jaar zien!

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het de tijd geven, ze gaan nog zo veranderen.

De meine waren ook veel kleiner toen ik net geopereerd was, als dat ze nu zijn.

Ze gaan zo anders worden!

En geloof mij maar, die oude bh's pas jij niet meer hoor.

straks niet, maar ook NU niet! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend zeg, hoop dat je je ei kwijt kan bij je pc. Iemand anders op de site was ook niet blij met het resutaat toen ze haar oude bh's paste werd ze wat blijer, misschien is het een iedee voor jou. Kan je zien dat ze misschien toch wat groter zijn als je denkt (het is maar een idee!)

Sterkte

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo meid ik herken het helemaal.

Ik moest terug om de tape te laten verwijderen ,ik kreeg er blaren onder en toen kreeg ik die stomme sport bh aan en toen paste ik maatje 80 C....maar dat was de bedoeling niet ik wilde een D(heb 450cc gekregen)

Na een paar weken deed die bh heel erg pijn heb toen een D bh de hema gekocht wat een verademing zeg.

Als ik in de spiegel keek was ik niet echt happy.

Ik bleef ze klein vinden,mijn vriend verklaarde me voor gek en noemde me verwend.

Weet je wat het is...je moet zo wennen aan je zelf.Niet alleen de buiten kant maar ook van binnen.

Toen ik het de meiden hier op het forum vertelde kwam ik er achter dat het een beetje het kleine borsten syndroom is.

Jaren lang heb je tegen die kleine dingen aan moeten kijken en nu zijn ze groter en nu is het nog niet goed.

Ik vergelijk het maar met een anorexia patient die in haar hoor haarzelf ook altijd dik ziet!

Zo blijven wij onze boobs klein zien!

Vaak zijn ze de eerste weken gewoon niet mooi...dat trekt allemaal bij.

Echt je moet het even tijd geven,het veranderd nog allemaal en als de 6 weken voorbij zijn en je normale bhtjes mag dragen lekker naar de lingerie winkel gaan en je goed laten meten.

want toen ik daar kwam had ik geen 80 maar 75 omvang en uiteindelijk geen E maar een F ik denk zelfs dat ik sommige G s aan kan.

Maar als ik in de spiegel kijk zie ik dat echt niet hoor!!!

Dus meissie ff geduld hebben !!! komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sill!!

wat vervelend voor je dat je je zo voelt! dat is balen zeg! als ik naar de foto's kijk zie ik toch echt geen kleine borsten hoor!!!! en dat je borsten wat uitelkaar staan daar veranderd een bv volgens mij niets aan, ik heb hetzelfde, baal der ook van, maar ja ze waren al zo he???? over een tijdje kan je wel een mooi decollete creeren mbv een pushup, Dat doe ik ook zo af en toe, ik heb helaas ook geen spleetje in het midden omdat mijn boobs noueenmaal wat verder uitelkaar staan. Dat je ze te klein vind, ja dat gevoel heb ik ook wel gehad, je bent zo gefixeerd op grote boobs dat je ze niet zo snel groot genoeg vind, tenminste zo ging het bij mij, ik ergerde me ook aan mensen die zeiden dat ze huge waren, want ik zag het zelf helemaal niet zo..... vorige week stond ik voor de spiegel en besefte ik me dat ze best groot zijn.....ik vond het gek van mezelf dat ik er nu pas achter kom, misschien had ik tijd nodig om te wennen?? in sommige kleding lijkt het bij mij ook niet zo heel veel en in andere kleding lijkt het weer meer...

Ook denk ik dat ze nog moeten dalen hoor bij jou, en dan kan het ook nog voller gaan ogen!

Als ik jou was zou ik over twee weekjes eens voorzichtig bh's gaan passen, gewoon om een id van je nieuwe maat te krijgen....nog niets kopen hoor, voorlopig veranderd er nog veel aan je borsten!!

Ik heb zelf na 6 ,7 weken wat gekocht, maar achteraf toch iets te klein gebleken, ik pas die bh wel, maar het zit strak en niet lekker!

heel veel sterkte ermee en je bent helemaal geen zeur!!

knuf, jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Ik weet hoe je je voelt, hier ook iedere dag huilbuien, haha!

Maar je bent pas 2 weken po, ik kon pas na 6 weken zeggen dat ze waren zoals ze nu zijn, heel soepel en natuurlijk. De eerste tijd stond mijn huid verschrikkelijk strak wat de borsten ook naar buiten duwde. De huid moet zich nog gaan ontspannen en wat gaan rekken.

De mooie vorm gaat echt nog komen. en je hebt ze op de spier dus meer valt er echt niet te halen, je pc zal er wel het meest in gedaan hebben wat mogelijk was. hij is tenslotte ervaren!

Komt goed meid, heb het er wel over bij je controle, zij kunnen jou gerust stellen en misschien foto's laten zien van anderen die op jou lijken.

Bij mij zijn ze juist te groot geworden en had na 6 weken alweer hangborsten!!! Ik kan iedere dag wel janken, ik ben echt zo verdrietig, ik had erge (lege) hangborsten, ik heb ze laten liften en op advies van de pc 200 cc bij in gestopt omdat ik te weinig eigen weefstel zou hebben. ik ben ruim 2 cuppen gegroeid en vervolgens nu weer hangers......

Dus ik herken je gevoel heel erg, ik ben er ook echt depri van.

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog even gekeken net op je foto's maar als ik eerlijk ben vind ik ze echt prachtig!! ik hoop er wel zo uit te zien na de operatie! wauw !

Ik hoop dat je er blij mee word en zo niet gewoon je pc bellen ! en dan ben ik wel heel beniewd dat je ze mooi gaat vinden na het zakken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis.

Ik ben 23 jan geopereerd en nu 6 wk po,maar geloof me ze zijn echt niet zo klein als je denkt,dacht ik ook.

Ik had echt zoiets van dit is een kleine b ofzo,maar met de tijd mee werden ze steeds mooier en mooier.

5e week ging ik ze op laten meten,en wat denk je een D had ik totaal niet verwacht..

dus even geduld misschien.

L kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

oo en fotoos kunnen heel erg vertekenen...ik zag bij andere ook fotos soms closeup en toen dacht ik wat groot tot zo groot zijn die van mij niet .Tot dat ik van mezelf ook zo een foto maakte...toen dacht ik ook wat groot hahahahaahah je kunt beter een foto van iemand met lichaam zien dan zie je de verhoudingen beter dan alleen van boobs .

Echt staar je niet blind op andere kom allemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel lieve meiden!

Ik heb ook besloten om het even de tijd te geven, en gewoon als het straks weer mag, bh'tjes te gaan passen!

Dan word ik vast een stuk vrolijker dan die stomme sportbh..

Maar als ik dan hier in de galerij kijk, zie ik zoveel mooiere borsten, dat ik had gehoopt dat de mijne er ook zo zouden uitkomen te zien..

Ben heel blij met jullie berichtjes,doet goed! En geeft me ook de moed om het even te tijd te geven..

Liefs Sill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel lieve meiden!

Ik heb ook besloten om het even de tijd te geven, en gewoon als het straks weer mag, bh'tjes te gaan passen!

Dan word ik vast een stuk vrolijker dan die stomme sportbh..

Maar als ik dan hier in de galerij kijk, zie ik zoveel mooiere borsten, dat ik had gehoopt dat de mijne er ook zo zouden uitkomen te zien..

Ben heel blij met jullie berichtjes,doet goed! En geeft me ook de moed om het even te tijd te geven..

Liefs Sill

Daarom ben ik ook niet blij met mijn borsten. Je hebt toch iets in je hoofd zoals het zou gaan worden. ik heb van te voren ook veel foto's gekeken van anderen, en had een ideaal beeld. Nu lijkt het er niet eens op! Ik probeer ook naar de borsten te kijken die ik juist minder mooi vind dat de mijne, ik ben vooral heel mooi gehecht en dat zie ik bij anderen soms niet zo mooi is. Ik moet in april weer terug, maar ik probeer echt dat ik ze wel mooi ga vinden door juist de minder mooie van andere te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is het ook...ik had van te voren zoveel fotoos bekeken van mijn idealen borsten,dat ik er geen rekening mee hield dat mijn borsten er adners uit zagen en dat ik een ander lijf had dan op de plaatjes!

Als ik nu naar voor mijn bvkijk en dan na is het eigenlijk een uitvergroting van klein!

Het heeft bij mij echt wel ff geduurd voor dat ik mijn beeld kon bijstellen!

geduld ,geduld,geduld...dat werd mij destijds ook gezegd maar dat is toch zo verdomd moeilijk hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Probeer je borsten niet te vergelijken met andere borsten.

Elke borst is weer anders.

Probeer het te vergelijken met je eigen voor-situatie.

Ik zie ook wel 100 andere borsten die veel mooier zijn dan de mijne, maar als ik ze vergelijk met hoe ze waren, ben ik zooooooooooooooo verschrikkelijk blij.

Succes met de acceptatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi sill

ik heb precies het zelfde hoor!! vind ze helemaal niet mooi en het lijkt wel of het grootste gedeelte onder me oksel hangt! baal hier ook super van, hoop zo dat het veranderd anders was dit de stomste actie in me leven geweest............maar we moeten geduld hebben <_<

ik ben nu 11 dagen op en zie nog geen verandering alleen vocht is minder geworden.

liefs kimberly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sill

ik heb precies het zelfde hoor!! vind ze helemaal niet mooi en het lijkt wel of het grootste gedeelte onder me oksel hangt! baal hier ook super van, hoop zo dat het veranderd anders was dit de stomste actie in me leven geweest............maar we moeten geduld hebben <_<

ik ben nu 11 dagen op en zie nog geen verandering alleen vocht is minder geworden.

liefs kimberly

Vind je ze niet mooi Kim?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sill

ik heb precies het zelfde hoor!! vind ze helemaal niet mooi en het lijkt wel of het grootste gedeelte onder me oksel hangt! baal hier ook super van, hoop zo dat het veranderd anders was dit de stomste actie in me leven geweest............maar we moeten geduld hebben <_<

ik ben nu 11 dagen op en zie nog geen verandering alleen vocht is minder geworden.

liefs kimberly

Onder mijn oksel heb ik daar ook last van. Als ik mijn armen naast mijn hou voel ik precies 2 gezwellen naast mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.