BLOEM Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Hallo, Ik lees al een tijdje mee en heb er veel steun aangehad. dank u lieve dames. Heb maandag mijn BV gehad en ben super tevreden, precies zoals ik het wou. De pijn viel deze week heel goed mee, ik had zelfs niet echt pijn enkel een lichte druk in de borst (spierpijn). 10 man sterk besloot ik dus vrijdag om morgen maandag terug te starten met werken, slim van mij. Vrijdagavond moest ik terug naar mijn pc om de band af te doen en dan snel nog naar een lingeriewinkel in de buurt voor een sportbh te kopen. De dame vertelde me dat ze mijn juiste maat niet binnen had maar gaf een andere maatje mee die ze ook perfekt vond. Ikzelf ben er een leek in dus. Wel ik heb sedert gisteren echt heel veel pijn. Ik weet alleen niet goed of het door dat bhtje komt of het normaal is dat de overgang van Band naar bh pijnlijk is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Misschien toch iets te hard aan het werk gewees ineens? Het zal je bh zeker niet zijn hoor. Kan ook zijn dat je ongesteld moet worden en alles ineens heel gevoelig is,je bent ook nog maar kort po,dus ik zou het de tijd geven. Gr Vlinder Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOEM Posted March 4, 2012 Author Share Posted March 4, 2012 Dank u vlinder, ik ga morgen om zeker te zijn toch maar terug naar die winkel, ik krijg die bh vooraan echt moeilijk dicht,met één haakje maar.Dat is aan de ene kant toch positief (want ik dacht eerst, oeps toch maar een C tje), en anders heb ik dan vandaag wel geen echte ondersteuningwat wel minder goed is denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choucky Posted March 4, 2012 Share Posted March 4, 2012 Hallo Sammeke,Als ik het hoed begrijp was jij ingetaped.Zou het kunnen dat je niet zoveel pijn had die eerste week omdat alles mooi onder "druk" zat van je tape? En nu die druk weg is je spieren meer lijden onder de druk van de protheses.Ik ben pas 3 dagen PO en draag een kliniek BH met band. Heb hem net even uitgedaan om te kijken en douchen, mocht na 48u. En man man man voelde On mijn linker borstspier ook een pijnscheut die ik tot nu niet had gevoeld. Heb maar snel mijn BH terug aangedaan en nu na een half uurtje trekt de pijn stilaan weg.Misschien toch kijken voor een stevigere sportbh en een band ? Zo'n band zou je bik een bandagist of apotheek moeten linnen kopen.En zoals Vlinder zegt, misschien teveel gedaan gezien je niet al te veel last had. Ik ga nu ook weer wat rustiger aan doen. Veel sterkte voor morgen, maar doe rustig aan op je werk.Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOEM Posted March 4, 2012 Author Share Posted March 4, 2012 Ja, je zou wel gelijk kunnen hebben ivm met dat intapen en de druk. Ik ben vandaag al héél wat rustiger, kan ook niet anders, te stijfjes!Aan de linkerzijde en tussen mijn borsten heb ik ook een grote bloeduitstorting die waarschijnlijk wel wat pijn bezorgt.De twijfel slaat toe voor morgen, ik vermoed dat ik best toch nog een paar dagjes rust. Ik zie vanavond wel hoe het verder gaat.@ choucky : proficiat met uw bv, waar zit dr Plovier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOEM Posted September 17, 2012 Author Share Posted September 17, 2012 Hallo,Ik heb een bv gehad 7maanden geleden in Kortrijk. De operatie is vlot verlopen en ik ben super tevreden over het resultaat.Ben van een A cup naar C cup gegaan. Mijn implantaten zitten achter de spier. HELAAS heb ik nog steeds niets van gevoel inmijn borsten noch in mijn tepels. De chirurg zegt dat het tijd nodig heeft maar ik vrees na 7maanden van niet!Kan het nog terug komen?Kan ik iets doen om het te helpen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lucky71 Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Hey bloem,vervelend voor je.ikzelf ben nu bijna 1 jaar po en heb nog altijd een tandarts-doof gevoel aan de onderzijde van mijn borsten en net boven m'n tepels is het mega-gevoelig. Ik dacht laatst dat het iets minder werd, maar helaas, dit was van korte duur. Volgens mij is het precies het punt waar ze de spier door midden gesneden hebben. Ik heb zelf dus dual plane.dus je borsten voelen nog steeds helemaal tandarts-doof aan?Wanneer heb je voor het laatst contact gehad met je pc hierover?Ik zou het niet durven zeggen of het gevoel nog terug komt, lees meerder verhalen van meiden hier die nergens last van hebben en ook wel eens van iemand die nog veranderingen had qua gevoel, zelfs na 1 jaar po..Liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Hoi BLoemIn je hele borsten geen gevoel??? Dat is wel extreem. Heb dat nog nooit gehoord eigenlijk... pff shit zeg!Je tepels en onderkant ok, maar ook erboven?Vervelend zeg, of er iets aan te doen is.. volgens mij niet... Maar heb wel gehoord dat er tot een jaar of zelfs anderhalf jaar nog steeds wat gevoel terug kan komen.Laatst las ik van een meid die had na 3 jaar pas het gevoel dat ze volledig terug hersteld was!Succesxx BB Link to comment Share on other sites More sharing options...
dropje Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Dat kan... Zenuwcellen kunnen weer aangroeien zodat je weer gevoel hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piepke Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Bij 1 op de 7 vrouwen blijft de gevoelloosheid heb ik eens gelezen bij de nadelen van een vergroting Zou wel onwijs balen zijn als dit gebeurd joh Ik heb je topic trouwens verplaatst naar het gedeelte "algemene info over complicaties"... ik denk dat je vraag bij het voorsteltopic niet zoveel gelezen wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOEM Posted September 18, 2012 Author Share Posted September 18, 2012 Hallo, ik heb 7maanden geleden een bv gehad in Kortrijk door dr Dewalshe. Ben super tevreden, van een een A cupje naar C cup gegaan. Bij mij is een 210 achter de spier geplaatst. Alles is heel vlot verlopen, niet pijnloos maar dat nam ik er heel graag bij.Na 1 weekje weer goed op de been. Had ik het maar eerder gedaan, al dat twijfelen was voor niets nodig.Ik heb wel een probleempje, mijn borsten en tepels zijn nog steeds volledig gevoelloos, na 7 maanden! Ik begin zo wel te vermoedendat dit zo zal blijven, heeft er iemand ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Hey Bloem, Het duurt echt heel lang eer dat gevoel terugkomt, en soms komt het inderdaad niet meer terug, maar zou nog niet wanhopen hoor, bij mij kwam het gevoel in de borsten onder de tepel pas na 1 jaar weer geleidelijk terug. Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
best_boobie Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 en ik heb even je twee topics samengevoegd Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLOEM Posted September 18, 2012 Author Share Posted September 18, 2012 Dank u voor de reacties (dank u best_boobie voor het samenvoegen). Maar ja, helaas is het tandartsdoof en echt mijn volledige borst. Dus ik zou met een naaldje mogen prikken, ik zou het niet voelen (wat ik wel niet ga proberen). Ik heb mijn pc niet meer gezien sedert juni.Dus ik zal nog wat geduld hebben en blijven hopen. Ik dacht eerst dat het misschien door koud (ijsblokjes) en dan warm water het misschien de zenuwen zou stimuleren maar niet dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Ik heb na 3 jaar nog steeds een doof gevoel aan de zijkant en onderkant (gedeeltelijk) van mij boobs. Maar net wat Eefje zegt :het kan ook heel lang duren ,zenuwen herstellen echt heel erg traag!! Ik had ook geen gevoel meer in mn tepels ,dat is wel terug gekomen ,maar eigenlijk pas sinds kort dat ik ze weer voel,of ik had t niet in de gaten... weet wel dat toen ik laatst een tepel piercing heb laten zetten,het ECHT heel erg pijn deed. Dus die werken weer prima. Ik ben er trouwens voor de operatie wel netjes voor gewaarschuwd door mn arts,dat het kan gebeuren dat het gevoel weg blijft,das dus een risico en ook niet extreem hoor,komt vaker voor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.