Ga naar inhoud

van de trap gevallen..


Aanbevolen berichten

hallo,

vanmiddag ben ik met mijn voeten van de trap geleden en naar beneden gevallen. hierbij schoot mijn linkerarm helemaal omhoog, boem, boem, van de treden af.. ik heb nu zo ontzettend veel pijn en weet niet wat ik moet doen!

ik ben vandaag precies vier weken PO. en ze zijn achter de spier geplaatst. de hele spier die over mijn borst heen loopt doet zeer, ook als ik er zachtjes op druk, bij mijn andere borst heb ik al helemaal geen pijn meer als ik eraan zit het komt dus echt door de val. het trekt door mijn hele arm heen en mijn pols draaien of typen (ik typ nu alleen met rechts) doet heel erg zeer. het voelt alsof de spier opnieuw opgerekt/gescheurd is.

De kliniek waar ik ben geopereerd heb ik al gebeld, Artemedis bij dr. de Meyere. De vrouw die ik aan de telefoon kreeg zei letterlijk (na dat ik het hele verhaal had uitgelegd), dat het altijd pijn doet wanneer je van de trap valt. En als het over twee weken nog zeer doet dat ik dan maar weer moet bellen.... :102: ik voel me helemaal niet serieus genomen en ik heb echt ontzettend veel pijn! mijn heupen die donker paars zijn voel ik nauwelijks omdat mijn borstspier zoveel zeer doet.

Het is nu een uur geleden en de pijn wordt niet minder. ook als ik mijn borst iets omhoog duw doet het zo'n zeer... ik weet echt even niet meer wat ik nu moet doen... de dokter is al gesloten en om nu naar de dokterspost in het ziekenhuis te gaan...? ik durf het niet zo goed, na het telefoontje dat ik gedaan heb, heb ik het gevoel gekregen dat ik me aanstel en er niks aan de hand is... :unsure:

Misschien toch eerst maar een dagje aankijken...? want mijn borst zelf ziet er verder goed uit, het lijkt niet of de implantaat is verschoven of iets dergelijks...

Wat een pech.. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagje aankijken en pijnstiller nemen .

Ik heb 2 weken PO (dual plane plaatsing) een ferme knal (iemands elleboog) tegen mijn borst gehad .

Het deed zo'n pijn dat het zwart werd voor mijn ogen .

's Anderendaags zag het niet eens blauw en was de al pijn veel minder .

Het is wel enkele dagen was gevoelig geweest .

Ik ben wel op 3 mnd PO op controle geweest (lag al vast voor de 'knal') en er bleek niks aan de hand .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een schrik,ik zeg altijd bij twijfel gewoon laten na kijken dan ben je van de onzekerheid af en de mensen van de HAP zijn wel wat gewend dus daar moet je niet aan denken.Als jij je er weer beter door voelt en met een gerust hart dan maar wat extra pijnstillers kan nemen omdat je weet dat het goed is.Gewoon even laten checken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 4 weken po,zou het kunnen dat de schade meevalt,maar ik zou het zeker wel na laten willen kijken als ik zoiets zou meemaken,gewoon voor mn eigen geruststelling.

Kan natuurlijk altijd verschoven zijn ofzo,zolang je nog geen 6 wkn bent lijkt me...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gets, meis! Kijk het inderdaad een dag aan, neem een pijnstiller en als het morgen niet beter gaat gewoon naar de huisartsenpost als je je zorgen maakt! Dan kom je misschien er maar een keertje teveel, beter dat dan ongerust zijn en je zorgen maken!

Beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt meiden,

ik doe gewoon weer rustig aan. ik denk dat spier die nog herstellende was van de operatie gewoon weer een optater heeft gehad. de borst ziet er gelukkig helemaal normaal uit. ben dus ook niet meer naar de huisartsenpost gegaan. heb inderdaad een pijnstiller genomen en vandaag gaat het weer ietsje beter. voortaan dus maar niet meer op mijn pantoffels de trap afrennen... mijn hele billen zijn blauw en kan niet meer op mijn linkerzij slapen door de grote blauwe plekken.. <_< ... grrr...

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.