Ga naar inhoud

Mooie bikini in de maat 75F?


Enibas

Aanbevolen berichten

Ik heb er zelf 1 van Freya ,net wat Piepke dus al zegt;en ik moet zeggen : het is mn favo bikini,ze blijven er mooi in hangen,dus ook prima voor netjes zeg maar ,lol,en hij is best mooi,je mag m in mn album bewonderen als je wilt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden help!!

Nu ik maat 75F heb, is het lastig om een mooie bikini te vinden in die maat...Weet iemand waar ik die kan kopen?

Hoi,

Bon Prix vind ik voor het betaalbare een goede keus. Heb er laatst 2 besteld in kreeftrood en zwart in de maat 75e. Afgelopen weekend voor het eerst gaan zwemmen en vond het toch een beetje spannend, of het allemaal netjes zou blijven zitten, maar geen klachten, zaten perfect en dat voor nog geen 30,00. Heb er ook 1 van Aubade (maar die gaan maar tot 75e) en ik heb er een van Panache. Dat is ook een engels merk, vaak verkopen site's die van Freya en Panache. die gaan ook groot qua cupmaten en voordeel, je kunt er los het broekje bijkopen. Vaak is het zo dat als je een setje koopt, je een groot broekje krijgt qua maat omdat je een grote borsten hebt. Bij Bon Prix is dat ook. Als je omvang 75 besteld, krijg je er een broekje maat 38 bij, en die broekjes vallen al klein, maar mij passen ze perfect. Succes met shoppen...vervelend zeg hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.