Ga naar inhoud

Nieuw en operatie lift met prothese voor de boeg


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben moeder van 2 en na mijn 2 zwangerschappen zijn mijn borsten als gevolg van zwaartekracht gaan hangen. Het is nog niet schokkend maar ik ben er niet blij mee. Daarnaast is mijn ene borst kleiner dan de ander. Daar zit ik eigenlijk meer mee. Na jaren gebaald te hebben durf ik het nu dan toch aan om mijzelf te laten opereren. Dit gaan binnenkort gebeuren in de Bergman Kliniek door dr. de Blecourt. Ik zou heel graag in contact komen met dames die ook een lift met protheses hebben gehad. Ik heb een kleine en grote cup c en daarom gaf de arts aan dat alleen een lift zonder protheses minder kans op verzakking binnen een jaar geeft. Ik zou zelf echter wel graag een prothese willen aangezien je bij een lift toch een kleinere borst over schijnt te houden en ik dan het idee heb dat het niet meer in proportie is met mijn lichaam. Ik ben 1.77, weeg 75 kilo en heb maat 40. Een prothese wordt vaker gedaan bij kleinere cups zei hij. Wie o wie heeft ervaringen met een borstlift met prothese?? En dan met name van een c-cup?

Groeten,

Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eveline,

Ik hád een d cup en heb deze laten liften, én weer, opvullen (ook ivm kinderen krijgen en kilo's kwijtgeraakt)! Want er blijft inderdaad niks over haha.

Kleine(re) borsten hangen ook niet zo erg he,dus kleinere borsten zie je niet zo heel vaak voorbij komen dat ze gelift worden.

Tenminstte... ik heb hier nog geen a of b cup (correct me if i'm wrong) voorbij zien komen met een lift.

Dus als jij graag weer een volle niet hangende boezem wil, dan gewoon voor protheses met borstlift gaan.

Ik zou wel goed inlezen over silliconen, en de risico's en verplichtingen die je daarbij krijgt.

Maar als je hiervan op de hoogte bent, en je zegt nog steeds "ja" Dan zou ik of nog eens een gesprek aangaan met de chirurg, of door naar de volgende.

Ik weet niet in hoeverre ze 'hangen' maar een vergroting heeft een ietwat liftend effect, misschien is alleen de vergroting wel voldoende voor je?

Maar daar kan een chirurg toch het beste naar kijken en beoordelen.

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken.

Ik heb dus de lift en vergroting gehad en het is een wéreld van verschil!!! Had mn oude foto's lang niet meer bekeken, maar schrok me rotttt toen ik ze weer zag! Jeeetje!

Ik ben er blij mee in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik had wel een kleinere cup (75B) en heb ook een lift met prothesen gehad. Je kunt mijn foto's zien in de galerij. Ik weet van meer dames met een grotere cupmaat dat die ook een lift hebben gehad bij mijn chirurg, maar dan doet hij wel een kleinere prothese erin om het toch mooi gevuld te houden. Ik vind trouwens wel dat het jouw keus moet zijn, als jij geen kleinere borsten wilt dan moet er volgens mij echt een prothese in, anders houd je inderdaad minder over. Bespreek dit nog eens goed met je pc voor je datum! (wanneer is die?) Anders nog ergens anders een consult inplannen?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Eveline

Van mij is het 6 dagen geleden dat ik een lift met prothesen onderging wel voor de 2de keer maar niet mijn schuld,het waren pip implantaten.Nu ik ben van deze keer heel blij met het resultaat,ze worden mooier met de dag,en ik denk als je prothesen gebruikt met een lift dat de maat toch altijd iets groter uitkomt,al zie je dat niet zo op zicht.Maar als je dat echt wilt moet je ervoor gaan en geen jaren meer wachten maar 1goeie raad,kies een goeie PC.Ik weet en vele andere hier op het forum weten wat het is als je met een beenhouwer te maken hebt.Ik wens je alvast veel succes,en als er iets is mag je het altijd vragen,liefs Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier ook een moeder met een lift en protheses! Ik had ook een slappe lege C cup. De pc gaf bij mij aan dat het niet zo mooi zou worden zonder protheses. Ik had te weinig eigen weefsel volgens hem. Ik had nooit gedacht dat ik aan de siliconen moetst, ik had altijd grotere borsten. Maar na 13 kilo afgevallen te zijn, bleef niet veel over van mijn borsten. Ik heb wel aangegeven dat ik geen grote borsten wil, want dat vond ik helemaal niks. Maar hij zou er de kleinste in doen wat bij mij mogelijk was, dit werd 200 cc.

En meid, ik kan je zeggen, ik heb zoveel spijt dat ik die protheses erin heb laten doen.....! Als je echt van je hangborsten af wil, neem dan geen protheses. Ik zou ze het liefst vandaag nog uit willen laten halen en opnieuw laten liften.

Ik wilde helemaal geen hang meer en ronde borsten. Na 6 weken had ik weer hangborsten en ze zijn langwerpig ipv mooi rond. en ze zijn veel te groot. Ik heb nu een grote E cup, terwijl mij een C cup was beloofd.

Foto's staan in mijn album.

Denk echt goed na wat je doet, en volg je gevoel, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb naar het advies van mijn pc en man geluisterd, daar heb ik nu veel spijt van.

Blijkbaar heb ik dus toch genoeg eigen weefsel anders kom je niet met 200 cc op een grote E cup uit.

Succes met je zoektocht.

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan wel geen lift gehad maar als ik je verhaal zo lees heb je nog veel vragen.

ik zou zeggen ga ook is ergens anders een vrijblijvend advies vragen, zelf ben ik in zeist geweest bij AZZC en daar kan je gewoon een gratis consult krijgen en zo hoor je ook een advies van een andere pc.

succes, denk wel het is jou lijf en je gevoel moet volledig goed zijn je wacht er al jaren op.

gr Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eveline,

Ik hád een d cup en heb deze laten liften, én weer, opvullen (ook ivm kinderen krijgen en kilo's kwijtgeraakt)! Want er blijft inderdaad niks over haha.

Kleine(re) borsten hangen ook niet zo erg he,dus kleinere borsten zie je niet zo heel vaak voorbij komen dat ze gelift worden.

Tenminstte... ik heb hier nog geen a of b cup (correct me if i'm wrong) voorbij zien komen met een lift.

Dus als jij graag weer een volle niet hangende boezem wil, dan gewoon voor protheses met borstlift gaan.

Ik zou wel goed inlezen over silliconen, en de risico's en verplichtingen die je daarbij krijgt.

Maar als je hiervan op de hoogte bent, en je zegt nog steeds "ja" Dan zou ik of nog eens een gesprek aangaan met de chirurg, of door naar de volgende.

Ik weet niet in hoeverre ze 'hangen' maar een vergroting heeft een ietwat liftend effect, misschien is alleen de vergroting wel voldoende voor je?

Maar daar kan een chirurg toch het beste naar kijken en beoordelen.

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken.

Ik heb dus de lift en vergroting gehad en het is een wéreld van verschil!!! Had mn oude foto's lang niet meer bekeken, maar schrok me rotttt toen ik ze weer zag! Jeeetje!

Ik ben er blij mee in ieder geval!

Hoi,

Ik ben nu 1 x op consult geweest en ga voor de operatie nog een keer om de details door te spreken. Liften met alleen een prothese lukt bij mij niet meer helaas ;-) Daarvoor is de zwaartekracht te sterk geweest. Mijn pc adviseerde mij om voor een lift te gaan zonder prothese maar ik ben bang dat ik dan een kleinere maat dan mijn kleine borst over hou en dat vind ik niet mij mijn postuur passen. Ik wil een volle c. Links heb ik een kleine C tegen een grote B aan en rechts een grote C tegen een kleine D aan. Hij zei dat 25% binnen een jaar terug komt met een verzakking. Dat zie ik dus niet zo zitten maargoed alleen liften ook niet echt vanwege het feit dat ik bang ben een B over te houden. Lastig allemaal. Dat ik van mijn ongelijkheid in borsten af wil is duidelijk en daarom heb ik ook de operatie in laten plannen maar met of zonder vulling moet ik dus nog beslissen. Alle info die jullie mij kunnen geven is dus heel fijn!

Groet,

Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen Eveline

Van mij is het 6 dagen geleden dat ik een lift met prothesen onderging wel voor de 2de keer maar niet mijn schuld,het waren pip implantaten.Nu ik ben van deze keer heel blij met het resultaat,ze worden mooier met de dag,en ik denk als je prothesen gebruikt met een lift dat de maat toch altijd iets groter uitkomt,al zie je dat niet zo op zicht.Maar als je dat echt wilt moet je ervoor gaan en geen jaren meer wachten maar 1goeie raad,kies een goeie PC.Ik weet en vele andere hier op het forum weten wat het is als je met een beenhouwer te maken hebt.Ik wens je alvast veel succes,en als er iets is mag je het altijd vragen,liefs Shemna

Dankewel!!!

Ik heb een afspraak met dr. de Blecourt van de Bergman Kliniek. Ik heb geen idee hoe die bekend staat. Ik hoop hier meer te horen over hem. Heb jij van de 2e keer opereren geen extra littekens over gehouden?

groet,

Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dan wel geen lift gehad maar als ik je verhaal zo lees heb je nog veel vragen.

ik zou zeggen ga ook is ergens anders een vrijblijvend advies vragen, zelf ben ik in zeist geweest bij AZZC en daar kan je gewoon een gratis consult krijgen en zo hoor je ook een advies van een andere pc.

succes, denk wel het is jou lijf en je gevoel moet volledig goed zijn je wacht er al jaren op.

gr Mous

Hoi,

Ik heb inmiddels 2 pc's gesproken. Ik vind het best lastig hoor! Wat is AZZC?

Groet,

Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier ook een moeder met een lift en protheses! Ik had ook een slappe lege C cup. De pc gaf bij mij aan dat het niet zo mooi zou worden zonder protheses. Ik had te weinig eigen weefsel volgens hem. Ik had nooit gedacht dat ik aan de siliconen moetst, ik had altijd grotere borsten. Maar na 13 kilo afgevallen te zijn, bleef niet veel over van mijn borsten. Ik heb wel aangegeven dat ik geen grote borsten wil, want dat vond ik helemaal niks. Maar hij zou er de kleinste in doen wat bij mij mogelijk was, dit werd 200 cc.

En meid, ik kan je zeggen, ik heb zoveel spijt dat ik die protheses erin heb laten doen.....! Als je echt van je hangborsten af wil, neem dan geen protheses. Ik zou ze het liefst vandaag nog uit willen laten halen en opnieuw laten liften.

Ik wilde helemaal geen hang meer en ronde borsten. Na 6 weken had ik weer hangborsten en ze zijn langwerpig ipv mooi rond. en ze zijn veel te groot. Ik heb nu een grote E cup, terwijl mij een C cup was beloofd.

Foto's staan in mijn album.

Denk echt goed na wat je doet, en volg je gevoel, dat heb ik dus niet gedaan, ik heb naar het advies van mijn pc en man geluisterd, daar heb ik nu veel spijt van.

Blijkbaar heb ik dus toch genoeg eigen weefsel anders kom je niet met 200 cc op een grote E cup uit.

Succes met je zoektocht.

Liefs, Risje

Hoi Risje,

Mijn PC adviseerde mij juist om mijn grootste borst te verkleinen naar de maat van mijn kleinste borst en ze dan te liften. Ik zou dan 2 gelijke borsten in een grote b/kleine c overhouden waar ik nu links een kleine C heb en rechts een grote C/kleineD. Ik heb echer het idee dat ik met een B/C uit verhouding raak met mijn lijf. Ik ben best lang en heb maat 40. Maar als ik jou verhaal zo lees hebben ze er bij jou dus gewoon teveel gewicht in gedaan? Zou alleen een lift niet een veel te kleine borst opleveren?

Gr.Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde helemaal geen hang meer en ronde borsten. Na 6 weken had ik weer hangborsten en ze zijn langwerpig ipv mooi rond. en ze zijn veel te groot. Ik heb nu een grote E cup, terwijl mij een C cup was beloofd.

Foto's staan in mijn album.

Blijkbaar heb ik dus toch genoeg eigen weefsel anders kom je niet met 200 cc op een grote E cup uit.

Idd Risje... je had genoeg eigen weefsel en daar heeft de chrirug niet genoeg van gecorrigeerd, anders hadden ze na 6 weken niet opnieuw kunnen gaan hangen.

Vandaar ook je langwerpige ipv ronde vorm. Ik vind je een soort van 'garantiegeval'... ik zou zeker teruggaan voor een lift zodat ze niet meer hangen. Daarmee worden ze ook een cupmaat kleiner.

@Eveline, 2 verschillende borsten liften met protheses komt wel heel secuuur en het valt niet mee om dat gelijk te krijgen. Ik zou zeker op zoek gaan naar iemand die daar ervaring mee heeft en daar ook niet direct bij voorbaat al negatief tegenover staat maar juist heel positief.

Ik denk persoonlijk, dat als een slappe c een (goede!!) lift krijgt, er niet veel eigen borstweefsel overblijft en je met een hele kleine b cup blijft zitten.

Als je hiermee niet kan leven... echt eventjes verder zoeken!!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd Risje... je had genoeg eigen weefsel en daar heeft de chrirug niet genoeg van gecorrigeerd, anders hadden ze na 6 weken niet opnieuw kunnen gaan hangen.

Vandaar ook je langwerpige ipv ronde vorm. Ik vind je een soort van 'garantiegeval'... ik zou zeker teruggaan voor een lift zodat ze niet meer hangen. Daarmee worden ze ook een cupmaat kleiner.

@Eveline, 2 verschillende borsten liften met protheses komt wel heel secuuur en het valt niet mee om dat gelijk te krijgen. Ik zou zeker op zoek gaan naar iemand die daar ervaring mee heeft en daar ook niet direct bij voorbaat al negatief tegenover staat maar juist heel positief.

Ik denk persoonlijk, dat als een slappe c een (goede!!) lift krijgt, er niet veel eigen borstweefsel overblijft en je met een hele kleine b cup blijft zitten.

Als je hiermee niet kan leven... echt eventjes verder zoeken!!

Succes!!

Hoi,

Hoe bedoel je komt erg secuur? Is het met protheses moeilijker dan zonder?

gr.Eveline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat denk ik wel.

Je tepels worden tijdens de operatie op gelijke hoogte geplaatst, maar waarschijnlijk komen er dan ook 2 verschillende maat protheses in.

De chirug kan vantevoren niet inschatten hoever de ene borst gaat zakken tegenover de andere borst die een wat zwaarder gewicht heeft na een aantal weken.

Maar als je een chirurg hebt die in ieder geval je borstplooien op gelijke hoogte plaatst, en een niet te groot aantal cc's zou krijgen, dan denk ik dat het toch aardig precies te maken moet zijn,

(weet niet of je borstpooien verschillen van elkaar hoor)

Ikheb altijd gedacht dat mijn ene borst wat groter was, die hing 1,5 cm lager dan de ander.Maar tijdens mijn consult bleek mijn borstplooi lager te zitten, vadaar het verschil. Had het noooooit eerder gezien tot ze me erop wezen. Bij mij zijn ze nu op gelijke hoogte in ieder geval ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Eveline,neen al die littekens van mijn 1rste operatie zijn verdwenen,die lift was ook totaal mislukt,nu is het supermooi gedaan en mijn tepels hebben ze 5cm verplaatst,had ik geen pips gehad dan liep ik nog rond met die misvormde borsten door eerste operatie,de prothesen waar ook veel te hoog geplaatst,en er is dan helaas 1 gescheurd dus kon niet erger.Wens je veel succes en neem de juist beslissing voor je nieuwe borsten.En een ervaren plastische chirurg.

GROETJES shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Piepke,

Bedankt voor je eerlijke reactie, eindelijk eens iemand die het met mij eens is!!

Ik durf alleen niet meer onder slaapverdoving, en mijn pc wekt niet onder narcose, dus ik weet nog niet hoe we daaruit moeten komen. Maar ik probeer eerst of hij het nog overnieuw wil doen, anders wordt het ziezo weer sparen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.