Ga naar inhoud

soraya1991 : 4 mei 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Soraya en ben een jongen mama van een prachtig zoontje van 8 maanden.

Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven en ben daardoor van een mooie 70E naar een 75aa/75a gegaan:(

Ik ben zaterdag op consult geweest bij dokter koopman bij bergman kliniek.

Hij adviseerde me ene borst 450cc en andere borst 500cc.. Als ik vrij kan krijgen op mijn werk staat de operatie 22mei:) Ik wil 2 weken vrij nemen.. wat denken jullie is dat genoeg? Hoe vonden jullie het om weer te gaan werken? En wie heeft er ervaringen met dokter koopman? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen, verhalen en natuurlijk jullie foto's!

Nog 13 weken en 2 dagen Pffff wat duurt dat nog lang

Liefs Soraya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk op een kinderdagverblijf op een babygroep. Dokter koopman zei dat het wel kan maar dat ik wel rustig aan moet opbouwen.Maarja hij kan zo veel zeggen denk ik dan;) Ik denk dat hij nog nooit een BV is ondergaan en dus niet de pijn kent.. Het probleem is dat ik nog niet zo lang aan het werk ben en dat ik het een beetje lastig vind om gelijk 3 weken vrij te vragen omdat ik het op korte termijn wil? Wanneer was jij pijn vrij?

Liefs x Soraya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben Soraya en ben een jongen mama van een prachtig zoontje van 8 maanden.

Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven en ben daardoor van een mooie 70E naar een 75aa/75a gegaan:(

Ik ben zaterdag op consult geweest bij dokter koopman bij bergman kliniek.

Hij adviseerde me ene borst 450cc en andere borst 500cc.. Als ik vrij kan krijgen op mijn werk staat de operatie 22mei:) Ik wil 2 weken vrij nemen.. wat denken jullie is dat genoeg? Hoe vonden jullie het om weer te gaan werken? En wie heeft er ervaringen met dokter koopman? Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen, verhalen en natuurlijk jullie foto's!

Nog 13 weken en 2 dagen Pffff wat duurt dat nog lang

Liefs Soraya

Hoi soraya

Spannend he!! ik krijg mijn bv 6maart. Krijg je onder of boven de spier? dat scheelt nog al in het herstel wat ik hier heb gelezen, wat mij is verteld is dat je in elk geval 6 weken heel rustig aan moet doen, dus ook niet je kleine mannetje kan op tillen. hoop dat je dan wel hulp hebt in huis? ik geloof dat je na een week of lichte werkzaamheden mag doen. wat doe je voor werk?

liefs kimberly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kimberly,

Ik krijg r 500cc en l 450cc dual plane high profile.. Ik werk op het kinderdagverblijf dus best wel zwaar werk! Koopman zei dat dit best na twee weken weer kan maar dat ik wel rustig moet opbouwen.. Mijn vriend neemt de eerste week vrij en de tweede hulp krijg ik hulp van me moeder en schoonmoeder.. Koopman zei dat ik de tweede week ook weer rustig aan voor mijn kleine mannetje kon gaan zorgen maar wel met hulp.. Waar ga jij je BV laten doen? Ik vind het zo spannend maar heb er echt zo veel zin in ! Wat krijg jij boven of onder en hoeveel cc?

Liefsx Soraya

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kimberly,

Ik krijg r 500cc en l 450cc dual plane high profile.. Ik werk op het kinderdagverblijf dus best wel zwaar werk! Koopman zei dat dit best na twee weken weer kan maar dat ik wel rustig moet opbouwen.. Mijn vriend neemt de eerste week vrij en de tweede hulp krijg ik hulp van me moeder en schoonmoeder.. Koopman zei dat ik de tweede week ook weer rustig aan voor mijn kleine mannetje kon gaan zorgen maar wel met hulp.. Waar ga jij je BV laten doen? Ik vind het zo spannend maar heb er echt zo veel zin in ! Wat krijg jij boven of onder en hoeveel cc?

Liefsx Soraya

Oke ja ik men geen dokter hahaha maar pas op met tillen op je werk, maar dat zul je ook vanzelf wel voelen!

Ik woon in spanje krijg ook hier mijn bv, het word 375cc achter de spier heb nu een lege C80 maar lijkt meer op een B :102: . hoop op minimaal een D :101: maar als ik foto's bekijk en het aantal cc pakt dat bij iedereen weer anders uit!

Heb vanacht gedroomt dat ze te klein waren en dat ik helemaal geen pijn het!! :45:

Moet jij ook ervoor een x-ray maken en bloedprikken want heb daar helemaal niks over gelezen verder misschien doen ze dat alleen hier in spanje??

oja krijg van het merk mentor.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik heb gister een afspraak gemaakt voor een BV! 4mei gaat het gebeuren oehhh ben zo zenuwachtig hihi..

Ik ben zaterdag op consult gegaan en hij adviseerde mij dual plan high profile L 450cc R 500cc.

Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven waardoor mijn mooie volle 70E naar een zielige 75a/75aa is gegaan:(

Wie heeft er ervaring met Dokter koopman? Wat waren jullie maten voor de BV en hoeveel cc kregen jullie?

Ik heb zoveel vragen hihi ik hoop dat jullie mij wat meer kennen vertellen over jullie ervaringen.. Hoe was jullie pijn? Hebben jullie lang pijn gehad?

en zo heb ik nog wel 100 vragen hihi :lol:

Mijn maten zijn nu --> Onder: 77cm

Boven: 86cm

Liefs Soraya

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi spannend zeg...ik ben ook bij hem geweest en adviseerde 450 cc dualplane hoog profiel,beetje hetzelfde dus ik wil het in september laten doen dan zijn de vakanties weer voorbij i.v.m. Mijn kinderen...ik ga je zeker volgen hoe het is gegaan ben erg benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat spannend zeg! Ik wilde niet meer wachten en vooral de zomer niet hihi! Wil met mooie borsten over het strand:) Het is al bijna zo ver nog maar 5 weken pffff ben zo zenuwachtig! Ben een beetje bang dat ze te groot worden hihiihi het is ook nooit goed he!:P de aanbetaling is gister gedaan dus de datum staat vast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 325cc achter de spier van dr Verdonk in de Welness kliniek. Ik ben geen rekenwonder, dus ben heel blij dat ik nu weet dat ik nog 35 dgn heb te gaan. Dank je.

Hii miss sport

Ik wordt 4-5 geopereerd spannend he allemaal ! Nog maar 37 nachtje hihi voor jou dus nog maar 35! Waar laat jij je bv doen en wat krijg je aan cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi Soraya,

Ik ben eergisteren geopereerd door dr koopman, operatie is mij meegevallen. Ik was echt super bang, ben zoiezo niet zo'n held, voor mij was het iig een hele overwinning. Ik heb ronde implantaten 280cc dual plane.

Ik ben s morgens vroeg geholpen, ik moet zeggen alles ging heel snel. Toen ik naar mijn kamertje mocht was ik binnen een half uur al in de ok en onder zeil. En dan wordt je ineens wakker gemaakt en heb je borsten, vond ik zo vreemd.

Ik heb erna in mijn linkerborst wel erge pij gehad en dat kwam achteraf door de drain, die wilde er links ook niet uit. Was niet zo prettig, verder voelde ik me super goed. Ben wel lang in de kliniek geweest, maar dat vond ik wel lekker. Toen ik eenmaal thuis kwam voelde ik me ook echt goed. Helaas gister een hele slechte dag, ben de hele dag misselijk en aan het overgeven geweest, dit kwam dus door de narcose, daar reageer ik helaas slecht op. Maar door het overgeven stond er veel druk om mijn borsten en dat was niet fijn, moest ook stoppen met pijnstillers omdat ik eigenlijk niet mocht overgeven. Heb de kliniek 2 keer gesproken gister, en vandaag bellen ze weer want als het niet weg zou zijn moet ik terug. Momenteel gaat het beter, heb wel pijn omdat ik even met alles gestopt was maar nu weer langzaam opbouwen. Straks mag het tape eraf en mag ik douchen, moet eerlijk zeggen dat ik het eng vind.

Ik hoop dat ik je zo een beetje info heb gegeven, maar als je vragen hebt mag je ze altijd stellen.

En ik wiki er wel bij zeggen dat hoe ik op narcose reageer nietvoor iedereen zo heftig is hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai Goldyglodlocks,

Gefeliciteerd met je bOObies! :) Voor mij nog maar 5 weken en dan ook eindelijk WEER boobies hihi! Welke cupmaat had je voor de operatie? Ik krijg 450 cc maar ben weer zo bang dat het te groot wordt..Het is natuurlijk ook nooit goed hahaha wil graag weer een mooie 75D hebben:) Ga je ook foto's posten? ben heel erg benieuwd naar de kunsten vn koopman:)

Gaat het al weer wat beter? Balen dat je moest stoppen met pijnstillers! Hoelang heb jij vrij? Ik heb 2 weekjes vrij genomen hoop dat het genoeg is?! Werk op een babygroep op een KDV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Goldygoldlocks

Hoi hoi,

5 weekjes is zo voorbij! Dan ben ik kliniek bh vrij, dat vind ik een gek idee eigenlijk.

Ik had cup 75aa/a, als het goed is kom ik nu uit op c volgens koopman.

Ik heb toevallig net een foto door mijn man laten maken, ik zal eerst even moeten uitzoeken hoe ik dat plaats enzo. Dus als je nog even geduld hebt, hihi.... Mijn man en ik hebben iig alle vertrouwen in koopman, hij is volgens ons echt een perfectionist. Wij ook... ;) ik vond hem wel kort van stof, daar had ik in het begin een beetje moeite mee.

Ik ben ook bang geweest dat 280 cc voor mij te groot zou worden, ik ben namelijk erg tenger gebouwd en had weinig borsten en ik wilde zeker een beetje normaal effect, ik wil ook niet dat iedereen het weet. Maar na veel nadenken ben ik toch wel tot de conclusie gekomen dat je de operatie doet omdat je grotere borsten wil en als je dan te klein kiest je het eigenlijk voor niets doet. Geef aan koopman aan welke maat je wilt, neem desnoods foto's mee en aan weet hij wel wat de juiste cc's zijn. Ik ben ook nog een keer extra gaan passen hoor.

Ik heb een week vrij, als het weer gaat zou ik volgende week 3 dagen werken. Heb wel afgesproken dat wanneer het niet gaat ik me ziek mag melden. Mijn man werkt in het buitenland en die gaat as woensdag tot zaterdag weg, maar als het niet gaat komt mijn vriendin bij me slapen. Ik heb administratief werk trouwens.

Ik vind het herstel wel wat tegenvallen, maar dat komt ook omdat ik zo misselijk ben geweest. Kwa pijn valt het eigenlijk wel mee. En ik ben erg futloos maar goed na het voor de tweede keer douchen vandaag ben ik toch wel opgeknapt. Ik kan al meer. Slapen is lastig, maar ik ben een echte buikslaper dus dat heb ik dan tegen. Ik denk dAt twee weekjes thuiszorg wel genoeg is. Alleen wel uitkijken met tillen voor 6 weken.

Ik hoop dat ik je zo een beetje info genoeg geef en anders vraag je het maar weer.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo dames,

Wat een ellende! As Vrijdag is mijn grote dag eindelijk! Ik heb er zo veel zin in eindelijk boobies:)

Maar nu kreeg ik vannnach heel veel pijn met plassen?! Toen ik ken plasde ik bloed.. Ik denk nu dat ik een blaasontstkking heb ofz?

Wie weet of ik dan wel gwn geopereerd kan worden.. Het koste zoveel moeite om vrij te nemen en als de bv wordt verzet weet ik niet of ik dan wel kan!

Wordt er een beetje verdrietig van heb er zo veel zin in..

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik denk persoonlijk dat t gewoon zal kunnen doorgaan hoor!

Zou gewoon de dokter bellen en desnoods aan de pillen gaan, tegen vrijdag zal t wel beteren niet?

En misschien toch de arts verwittigen, even zien wat ze zeggen?

No stress meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou even de Huisartsenpost bellen. Zou best een blaasontsteking kunnen zijn. Kan je vandaag nog met een kuur beginnen en dan ben je er voor de operatie nog vanaf

Link naar reactie
Delen op andere sites

net terug van de dokter.. Heb een kuurtje gehad van 5 dagen dus ben daar donderdag mee klaar.. De ontstekking zelf zal binnen 24 tot 48 uur weg zijn! De dokter zei zolang ik geen erge koorts krijg moet het niet erg zijn en zal de operatie gewoon door kunnen gaan.. Zal dinsdag wel even bellen om het te melden..

Ik heb met me vergeetachtige hoofdje druppels vergeten in te nemen dus start er vandaag mee ( 5dagen van de voren) Weet iemand of dit erg zal uitmaken er stond een week van te voren starten tegen erge zwellingen enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn een versnelde kuur. En met die druppels zou je voor de zekerheid moeten staken, omdat hier alcohol in zitten. Las ik van een van de bf friends. Ze hebben ook kleine Tabletjes. Toen ik dat las heb ik ze meteen in huis gehaald. Gr. Miss sport

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.