Ga naar inhoud

Quan Clinic


Miss_J

Aanbevolen berichten

Nee hoor smile, dat is niet vreemd ;)

Die happychick zit er gewoon tot over haar oren in, lijkt me. Als ze niet zegt wat de baas zegt, dan zwaait er wat.... Hier zit een luchtje aan, een zwaar str*nt-luchtje.

Happychick, laat de gedupeerden met rust en ga een eigen leven leiden! Deze dames hebben al genoeg geleden! Het is een feit dat er veel verkeerd gegaan is en dat kun jij met al je linkjes niet goed praten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 8 months later...

Ik ben 2 jaar geleden mijn bv laten doen in Quan Clinic , blijkbaar door Rik Vercoutere wel met Sebbin implantaten. Ik heb info opgezocht op internet en deze blijken niet zo goed te zijn?

Eerst had ik het gevoel dat mijn implataten "los" zaten, toen ik me vooroverbuigde om vb iets op te rapen voelde ik ze "zakken".(dit is nog steeds zo)

Mijn litteken werd opnieuw open gedaan en er werd niet raars gezien.

Ik heb nu en dan nog pijn en mijn rechterborst is nog steeds gevoelloos. Na enkele bezoekjes na mijn bv en dit te melden werd er wel tijd genomen om dit te bekijken en moest ik een mammografie laten doen. Hier werd door niets op gevonden , niet dat de arts dit gecontroleerd heeft maar kom.

Na dit alles te lezen en te zien dat ik bij Quan Clinic niet meer terecht kan moest er iets zijn (want ze zijn failliet) , krijg ik wel wat zorgen.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Titi, ik vind dit heel erg voor jou. ik ben vorig jaar ondervraagd door de politie omtrent vercoutere en quan en maldegem ... allemaal niet goed

deze week was er een post van iemand die in kortrijk onder dezelfde omstandigheden zich zal laten opereren.

ik was zelf "slachtoffer" c

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was zelf "slachtoffer" van vercoutere ... lees ik was toen te dom om zijn schone praat te geloven, maar ondertussen heb ik wel 2 operaties gehad op 3 jaar tijd... en die beauty clinic in kortrijk lijkt me gewoon een herhaling van maldegem, roeselare, ... en waar nog allemaal... ik voel me soms machteloos tegenover die slager

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst was het neuprez die in quan werkte, nu is het neuprez die in kortrijk werkt, maar als je neuprez google'd werkt ze alleen in brussel en die klinieken in roeselare en kortrijk, daar wordt nooit een arts vernoemd.

gaat doker neuprez nooit eens reageren op het feit dat haar naam vernoemd wordt in allerlei malafide klinieken??????*

wat is dit eigenlijk allemaal?

hoeveel vrouwen moeten er nog slachtoffer worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

me vriendin is geopereerd in kortrijk door neuprez en ze opereert daar dus wel he :) en ze kwam van b cup en heeft 300cc gekregen en geeft nu een d/e cup en is echt blij er mee

Of jij bent het volgende slachtoffer van malafide praktijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op 29 februari 2012om14:40 zei shemna:

Ik hoop voor jou dat het vercouttere niet zal zijn...Hij geeft hier tal van vrouwen een nachtmerrie bezorgd.Kijk maar eens naar de forums ivm pipimplantaten.

Hoi ik heb ook problemen geopereerd in Maldegem en roeselareRoeselare

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.