Ga naar inhoud

Branderig gevoel in borsten 13 maanden po


mihi

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben inmiddels 1 jaar en 1,5 maanden po, en ben iedere dag nog blij met mijn borsten.

Echter heb ik af en toe (met name de laatste tijd) een branderig gevoel in beide borsten (en dit terwijl ik geen extra inspanning heb gehad). Het branderige gevoel houdt dan vrij lange tijd aan, van een halve dag tot 2 hele dagen. Hebben jullie dit ook nog steeds na z'n lange tijd?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit ook na 1 jaar en 7 maanden alleen niet zo lang!

Ik heb het vooral rond mn maandelijkse periode :(

Soms komt het ineens en dan duurt het even, als je het niet vertrouwd kun je altijd even laten checken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

toevallig wilde ik deze vraag ook al stellen. Ik heb het de laatste tijd ook wat vaker(ben nu 5 maanden po) zat ook te denken dat het aan mijn bh's lag.

Ik ben afgelopen vrijdag gaan zwemmen en daarna deden mijn borsten wel wat meer pijn, zal wel met gewenning te maken hebben denk ik. Hebben nog meer meiden dit gehad??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb nu i.p.v. cup C, een cup E aan l, en wat blijkt? Het branderige gevoel is direct weggetrokken en tot nu toe niet meer teruggekomen. Blijkt dat ik gewoon een te kleine cup aanhad, ik denk dat D ook past. Als ik hier ooit in de gallery keek en de maten daarbij zag dacht ik al ooit, hoe kan dat nou mijn borsten zijn even groot?

Het gekke is alleen dat ik het branderige gevoel nu pas opmerk (zo lange tijd achter elkaar dan hè), misschien zijn ze wel aan het groeien ;).

Misschien ook eens een andere bh proberen? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb mijzelf niet op laten meten. Ik denk dat d ook goed is maar die had ik niet voorhanden, dan maar e proberen (ondertussen zeggend, die is toch veel te groot dat zie ik nu al ;) ).

Snel naar de stad om nieuwe bh's te passen waaronder d.

Ik denk indd ook dat het bij jou door je menstruatie komt, als het allleen dan is. Dan heb ik ook extra gevoelige borsten.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.