Ga naar inhoud

Smile2008 : prothesewissel na PiP


Aanbevolen berichten

Hallo, in 2008 onderging ik mijn borstvergroting in Maldegem. ik was super gelukkig, want van niets, eindelijk wat "vulling" onder mijn kledij.Het resultaat was naakt niet mooi. ,maar ik was zo blij, ik had eindelijk borsten. dus op zoek naar bikini's en badpakken die maar niet zouden verraden dat ik een borstvergroting had gehad (want je zag dit echt wel heel goed)

december 2011 : paniek: pip implantaten.

ondertussen had ik een prothesewissel. ik was doodsbang, maar nu heel gelukkig. de pip implantaten (zaten achter de borstspier) werden verwijderd.

ik kreeg druppelvormige protheses voor de borstspier . ze zijn niet groot, maar SUPER mooi !!!

nog enkele weken herstel en ik kan eindelijk genieten !!!, zonder verhullende bh's, badpakken en bikini's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

de implantaten zagen veel te hoog. ik durfde nauwelijks een topje aan. deze zomer kocht ik zo'n retro bikini's (die modellen die tot aan je keel bijna toesnoeren) omdat ik het echt heel erg opviel. mijn tepel hing dan bovendien nog helemaal onderaan. echt niet mooi, maar ik was al blij dat ik onder mijn t shirt en truitjes eindelijk wat volume had.

maar nu ............ ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij. ze zijn echt mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en B cup, maar zo natuurlijk. 36 jaar ben ik en eindelijk vrouw en gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi smile

blijkbaar hebben ze bij body and face al de implantaten te hoog geplaatst, ik was daar ook in 2008 en had ook pips, de mijne waren gescheurd en ik heb ze een maand geleden laten verwijderen

Het eerste wat mijn pc nu zei was dat die veel te hoog zaten waardoor mijn eigen borstweefsel er echt over hing, maar ik wist ook niet beter

Het is zoals Parkiet hierboven zegt, echt prutsers daar in Maldegem

Maar ach, we zijn er nu van verlost en kunnen alleen maar hopen dat die lekkende implantaten niet te veel schade hebben aangericht;

goed dat je nu tevreden bent en geniet er nu maar van hoor meid

veel liefs, milo

Link naar reactie
Delen op andere sites

prutsters in maldegem, tja, en ik wist van niet beter en was te naïef om verder te informeren. en ook te verlegen,want mijn omgeving weet dit niet.

in december kreeg ik een brief om de operatie opnieuw te laten doen in Roeselare na het uitlekken van het pip probleem; SCHANDALIG, want daar opereert blijkbaar dezelfe als in Maldegem.

gelukkig ben ik daar niet op in gegaan.

ik heb mijn pip implantaten gezien. ze waren ongeschonden. ik had al echo laten nemen na het nieuws in december en daaruit bleek dat ze nog niet lekten, maar wilde ze niet langer.

ik ben heel blij de beslissing genomen te hebben. heb nu heel mooie en natuurlijke borsten en ben de arts oneindig dankbaar!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Smile,

Welkom hier! :D

Fijn te lezen dat je na de PIP-ellende nu eindelijk kunt genieten van mooie boobs!

Als je even laat weten wanneer en waar (naam kliniek/ziekenhuis) en naar welke dokter je nu geweest bent voor je wissel kunnen we je titel een beetje aanvullen en je topicje verhuizen naar de operatieverslagen.

Wens je alvast een voorspoedig herstel toe!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen smile

Ik werd vorige week geopereerd,gesheurde pip en de andere te hoog geplaatst destijds in Maldegem ook in 2008.Twas nu een operatie van bijna 4 uur,die gesheurde pip zat in 6stukken en de gel was 1 smurrie in mijn borst,dr defrene geeft de lift herdaan en ook druppelvormige prothesen gebruikt en het is zo mooi,zo natuurlijk gedaan.Die dokter die ons destijds opereerde in Maldegem ,die zou toch moeten gestopt worden é.Ik moet donderdag terug naar PC en dan zal ik mijn gescheurde pip zien,liefs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik wist ook niet beter,ik dacht dat het normaal was,we hadden eindelijk een dubbele borst,de prothese zat vast achter de spier,en de rest van onze borst ging daar,ik heb hen enkele keren terug gebeld dat ik het niet normaal vond en door die 2bulten bovenaan had ik een hele grote maat van bh alhoewel er maar 210CC in zat,ik had 90 E,zelfs soms F,en had hem zo gevraagd niet te groot,ben nog altijd zo boos als ik er aan denk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi smile

blijkbaar hebben ze bij body and face al de implantaten te hoog geplaatst, ik was daar ook in 2008 en had ook pips, de mijne waren gescheurd en ik heb ze een maand geleden laten verwijderen

Het eerste wat mijn pc nu zei was dat die veel te hoog zaten waardoor mijn eigen borstweefsel er echt over hing, maar ik wist ook niet beter

Het is zoals Parkiet hierboven zegt, echt prutsers daar in Maldegem

Maar ach, we zijn er nu van verlost en kunnen alleen maar hopen dat die lekkende implantaten niet te veel schade hebben aangericht;

goed dat je nu tevreden bent en geniet er nu maar van hoor meid

veel liefs, milo

Hoi Milo,

Even een vraagje.. ik heb ook in 2007 PIP implantaten gehad in B&F. Nu een echo gehad, en er was ook iets onrustwekkends te zien (weet het fijnste nog niet want ik moet nog terug naar het consult). Dus nog even in de onzekerheid leven... pffff

Nu heb ik wel al ruim een jaar heel veel last van spier- en gewrichtspijnen, extreme vermoeidheid, etc... Alle onderzoeken gehad, maar niks uitgehaald, alleen als diagnose Fibromyalgie. Ik heb wel nooit vermeld dat ik protheses had, omdat ik daarmee geen link kon leggen. Maar nu begin ik toch te twijfelen!

Heb jij ook iets ondervonden van pijnen van de gescheurde implantaten?

Ik maak mij echt ongerust hierover!

Gr. pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen smile

Ik werd vorige week geopereerd,gesheurde pip en de andere te hoog geplaatst destijds in Maldegem ook in 2008.Twas nu een operatie van bijna 4 uur,die gesheurde pip zat in 6stukken en de gel was 1 smurrie in mijn borst,dr defrene geeft de lift herdaan en ook druppelvormige prothesen gebruikt en het is zo mooi,zo natuurlijk gedaan.Die dokter die ons destijds opereerde in Maldegem ,die zou toch moeten gestopt worden é.Ik moet donderdag terug naar PC en dan zal ik mijn gescheurde pip zien,liefs shemna

Hoi Schemna,

Ik had een reactie geplaatst bij Milou, maar zag dat jij ook een gescheurde implataat had. Zou ook aan jou hetzelfde willen vragen. Had jij lichamelijke klachten hierdoor en heb je ondertussen je gescheurde pip al gezien?

Alvast bedankt voor je reactie. gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pitou, je kunt beter in de topics van Milo en Shemna zelf je vraag stellen iplv in het topic van Smile, meer kans dat je reactie zult krijgen, hier vind je hun topics terug:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pitou, je kunt beter in de topics van Milo en Shemna zelf je vraag stellen iplv in het topic van Smile, meer kans dat je reactie zult krijgen, hier vind je hun topics terug:

Liefs, :54:

OK dank je wel, ben ook een leek in dat soort dingen!

gr Pitou :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niets hoor Pitou, maar je maakt gewoon meer kans dat je van de persoon zelf een reactie terugkrijgt! ^_^

Ooh en je mag ook altijd zelf een eigen topicje openen om je verhaal te delen bij het nieuwe subforum 'verwijdering/vervanging van PIP-implantaten' (gewoon daar bovenaan rechts op 'start nieuwe topic' klikken.)

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niets hoor Pitou, maar je maakt gewoon meer kans dat je van de persoon zelf een reactie terugkrijgt! ^_^

Ooh en je mag ook altijd zelf een eigen topicje openen om je verhaal te delen bij het nieuwe subforum 'verwijdering/vervanging van PIP-implantaten' (gewoon daar bovenaan rechts op 'start nieuwe topic' klikken.)

Liefs, :53:

OK, dank je wel voor je hulp! ;-) ...Ga eerst eens afwachten als ik reactie krijg van de dames, heb de indruk dat het PIP drama al een beetje bekoeld is overal! BIj mij moet het blijkbaar nog beginnen! ... In NL zijn ze niet zo snel he? :-(

Gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Pitou, net terug van een weekje nederland, jullie mooie zeeland :-))

had gehoopt het allemaal wat achter me te kunnen laten, maar is niet zo.

bekoeld is het zeker nog niet. we huurden een huisje met sauna, maar mocht er nog niet in , omdat ik 8 weken moest wachten, en zo ben ik de ganse toestand nog niet vergeten en zal dit ook buiten die sauna niet zo snel vergeten. ...

mijn implantaten waren niet gescheurd, vermoeid ben ik sowieso, met een kleine koter van bijna 5 die me nog elke nacht uit mijn bed zet, maar je diagnose heeft hier vermoedelijk wel iets mee te maken. niet onderschatten !

hoop dat je snel nieuws krijgt omtrent je implantaten. laat ze zeker niet zitten. ook al zouden ze van mij de komende 10 jaar niet scheuren, ze moesten er sowieso uit

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Pitou

Ik had al die lichamelijke klachten ook en in de galerij kan je zien hoe mijn gescheurde implantaat eruit zag,gewoon vreselijk en ik ben het ook nog lang niet vergeten hoor,sedert die pips uit mijn lichaam zijn voel ik mijn stukken beter,ik hoop alleen dat ik er niks van zal overhouden,hadden die pips nog langer in mijn lichaam gezeten dan denk ik dat heel ziek zou geworden zijn,vooral om dat er ene gescheurd was,grtjs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedonder met die PIP implantaten zeg. Ik heb mijn 1ste BV 8 jaar geleden gehad en kwam er in Januari achter dat ik ook Pips had, had schrijf ik omdat ik 2 april j.l mijn implantaten heb laten vervangen door Allergan(Natrelle), zie ook mijn operatieversalg onder prothesewissel.

Ik had gelukkig geen klachten maar vond het toch een eng idee om rond te lopen met "verkeerde" implantaten. K heb vooraf geen echo laten maken want dat vond de huisarts niet nodig als ik ze toch ging laten vervangen, gelukkig betaald de verzekering de hele wissel inclusief de implantaten. Mijn Pc deed niet echt panisch over de PIP implantaten, misschien ook wel om geen paniek te zaaien???

Mijn Pip implantaten waren ook te hoog geplaatst, het was toen via de oksel gegaan en volgens de PC die ik nu heb gebeurt het dan wel vaker dat ze ze dan te hoog zitten, bovendien was het in Thailand en daar zijn de vrouwen veel kleiner.

Ik heb het nu gelukkig achter de rug, vergeleken met de 1ste keer amper pijn.

Mijn sport BH zit wel superstrak aan de onderkant en dat voelt niet echt lekker. Dinsdag naar de PC om de hechtingen te laten verwijderen.

Officieel mag je pas na een week autorijden hoorde ik, maandag is het voor mij een week geleden maar ik wil het eigenlijk morgen weer proberen, zou het kwaad kunnen, wie heeft hier ervaring mee????

Smile ik ben blij dat alles bij jou goed gegaan is en je borsten weer op de juiste plaats zitten.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sabiene, ochtenstond geeft goud in de mond, ben al vroeg uit mijn bed gezet door de kids en de paaseierenraap :-)

ik mocht van arts terug auto rijden na 4 dagen .

uiteindelijk heb ik terug gereden toen ik 6 dagen was (was ook noodzaak), het ging, maar zou niet in een kleine parkeerplaats kunnen parkeren....

ben ook blij dat alles goed verlopen is. wel nog nauwelijks gevoel in mijn borsten. hoop dat dit in orde komt (ben nu toch al 8 weken po)

je sportbh gaat wel minder knellen. ik mocht hem onderaan wat openzetten in het begin, want kon dit echt niet uithouden.

een goed herstel !!

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Smile,

Mijn kids zijn niet klein meer dus k werd met pasen niet vroeg uit bed gehaald, mijn studerende dochter was het weekend thuis en mijn zoon was bij mijn ex, dus lekker uitgeslapen en mijn dochter maakte het paasontbijt.

!ste paasdag ook weer voor het eerst autogereden 6 dagen na de operatie, wel wat voorzichtiger gedaan maar het ging goed, k heb nog niet weer gefietst maar ga dat morgen ook weer proberen.

Ik heb op jou aanraden 's nachts een haakje van de sport BH los gedaan, hij knelde enorm ik kon er soms niet door slapen, ik draag nu ook wel de sport BH die ikzelf al had, die zit veel lekkerder minder strak.

Vandaag zijn de hechtingen eruit gegaan, je ziet amper een litteken, ik moet over 6 weken weer terug komen voor controle.

jij schreef dat je bijna geen gevoel in je borsten hebt na de operatie maar daar heb ik weinig last van, misschien iets minder gevoel aan de onderkant van de borsten maar verder geen verschil met voor de operatie.

Bij mijn 1ste BV had ik daar wel last van, toen is het via de oksel gegaan en was ik achterkant van mijn bovenarmen wel een paar maanden gevoelloos maar dat is ook weer goed gekomen uiteindelijk, er worden natuurlijk zenuwen doorgesneden tijdens de operatie en dat heeft tijd nodig om te herstellen.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij schreef dat je bijna geen gevoel in je borsten hebt na de operatie maar daar heb ik weinig last van, misschien iets minder gevoel aan de onderkant van de borsten maar verder geen verschil met voor de operatie.

Bij mijn 1ste BV had ik daar wel last van, toen is het via de oksel gegaan en was ik achterkant van mijn bovenarmen wel een paar maanden gevoelloos maar dat is ook weer goed gekomen uiteindelijk, er worden natuurlijk zenuwen doorgesneden tijdens de operatie en dat heeft tijd nodig om te herstellen.

Is het niet zo dat zenuwen niet meer kunnen herstellen nadat zij zijn doorgesneden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, 26 april moet ik terug op controle, en zal blij zijn ook, zoveel vragen, en die gevoelloosheid baart me wel wat zorgen. hoop maar dat het gevoel toch beetje terug komt.

bovendien heb ik het gevoel dat mijn borsten "los" zitten, misschien een vreemde omschrijving, maar is misschien omdat ze op de spier geplaatst zijn ...

hoedanook , ik begin te denken dat je nooit meer zonder vragen zal zijn na een BV, wat niet wil zeggen dat ik het niet opnieuw zou doen ! ik zou het zeker terug opnieuw doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Pitou

Ik had al die lichamelijke klachten ook en in de galerij kan je zien hoe mijn gescheurde implantaat eruit zag,gewoon vreselijk en ik ben het ook nog lang niet vergeten hoor,sedert die pips uit mijn lichaam zijn voel ik mijn stukken beter,ik hoop alleen dat ik er niks van zal overhouden,hadden die pips nog langer in mijn lichaam gezeten dan denk ik dat heel ziek zou geworden zijn,vooral om dat er ene gescheurd was,grtjs shemna

Hoi Shemna,

Gisteren resultaat gehad van de echo, en in de linkerborst is ook een lek. In welke mate, gaat ze zien als ze opereert (11 mei). Ben superzenuwachtig (wat ik de 1ste keer in veel mindere mate had)!

Nu gaan er Mc Ghan implantaten in, maar ben toch nog aan het twijfelen voor de Monobloc hydrogel te nemen. Ben bang als ik weer siliconen neem, mijn klachten niet gaan afnemen.

Weet hel allemaal eventjes niet meer... :(

Gr. Pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.