Ga naar inhoud

Maat sportbh


Aanbevolen berichten

Hai.

na maanden te hebben rondgesnuffeld op dit forum, zonder account, heb ik er toch maar eentje aangemaakt. Over een week krijg ik mijn boobies, via de Haaglanden Kliniek in het Westeinde ziekenhuis.

Ik moet nu dus een sport bh kopen, alleen lees ik tegenstrijdige verhalen op het internet, over dat je wel/niet een kleinere maat moet kopen etc. Ik kan alleen bh's met voorsluiting vinden van minstens 50 euro, wat best veel geld is, dus ik wil wel graag in 1 keer de goede maat kopen. Volgens de pc zal mijn cupmaat 80C worden. (300, 325 of 350 cc op de spier)

Is een sport bh in maat 80C dan goed? Of moet ik dan 75C kopen? Of, als ik 75 wil, wordt de cup zelf dan ook weer anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom hier!

Als je pc zegt dat je een 80C zult krijgen, zou ik hier gewoon van uitgaan ;)

Welke bh had je zelf in gedachten? Ik had zelf de Anita bh, maar hoor ook veel goeds over de Shockabsorber, Triaction en iets met een M..

Zeker geen 75C nemen als je normaal gesproken een onderwijdte hebt van 80. Na je operatie zit je vaak vol met vocht en zwelling dus dat gaat te strak zitten, en dat is heel vervelend als je je bh 24/7 draagt.

Het klopt dat je cup ook weer anders wordt als je een omvang kleiner neemt, 80C staat namelijk gelijk aan 75D (als je in omvang slinkt, groeit je cup en vice versa).

Succes met het zoeken van de juiste bh!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai.

na maanden te hebben rondgesnuffeld op dit forum, zonder account, heb ik er toch maar eentje aangemaakt. Over een week krijg ik mijn boobies, via de Haaglanden Kliniek in het Westeinde ziekenhuis.

Ik moet nu dus een sport bh kopen, alleen lees ik tegenstrijdige verhalen op het internet, over dat je wel/niet een kleinere maat moet kopen etc. Ik kan alleen bh's met voorsluiting vinden van minstens 50 euro, wat best veel geld is, dus ik wil wel graag in 1 keer de goede maat kopen. Volgens de pc zal mijn cupmaat 80C worden. (300, 325 of 350 cc op de spier)

Is een sport bh in maat 80C dan goed? Of moet ik dan 75C kopen? Of, als ik 75 wil, wordt de cup zelf dan ook weer anders?

Hallo,heb je van je PC geen papier gekregen waarmee je naar een speciale zaak moest gaan..? Ik heb van mijn PC namelijk een blad gekregen waarop hij 2 verschillende medische sportbh's had aangeduid en ook wat de maat ging zijn C-D en dat het me 52 euro ging kosten,heb speciaal afspraak moeten maken want dat was niet in een winkel maar in een speciaalzaak in een 'normaal' uitziend huis.. en daar laten ze je gewoon al eens éen passen dat je de goede omvang hebt en nog ruimte over aan de borsten voor na de operatie. en je kon kiezen uit 2 modellen en zwart of wit,heb zwart genomen en met sluiting vooraan aangezien je 6 weken op je rug moet slapen al erg genoeg is wou ik geen vervelende haakjes die op m'n ruggengraat zaten te porren. alvast veel succes! groetjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey lady jeswick,

Waar heb je die bh gekocht? Ik heb 21 juni een consult Bin dr Selms en wil ook een bh met voorsluiting. Die lijken mij ook handiger

Groetjes Ger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum.

Ik heb zelf de Shockabsorber gekocht,deze is voor heavy sport geschikt.Deze is ook niet goedkoop,rond de 50,- euro

Heb geen maat kleiner gekocht maar de maat die ik opgemeten had.

Zat in het begin loei strak door de zwelling,nu zit ie perfect.

succes met zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.