Jump to content

6 weken po.

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik ben vandaag alweer precies 4 weken po. :127:

Mijn vraag aan jullie is wanneer je 6 weken po bent je gelijk weer alles mag doen ?

Hoe hebben jullie dit ervaren na deze herstel periode van 6 weken ?

Zelf ben ik een fanatiek hardloopster die niet kan wachten om hier weer mee te kunnen beginnen ! :3:

Hoi hoi,

Ik ben ook een hardloopster en ik had er nog een buikwandcorrectie bij, ben gewoon na zes weken gaan( joggen) de eerste x 8 km en al snel weer mijn eigen km dus van de week weer halve marathon en 70 km in de week gelopen en ik moet je zeggen ging goed hoor!! begin voelt het allemaal wat strak aan maar goed sportbh + strak truitje (voor mij ook voor de buik) ging helemaal goed. Nu moet ik vandaag weer onder het mes, hij zou 19dec ook lift doen heeft die niet gedaan duhhhhh dus vandaag krijg ik de volledige lift want dat is dus echt wel nodig. Om half drie moet ik in Bocholt zijn dus zit met kriebels op de bank te typen ha ha

L. sporty

Hoi Sporty

Wat is jou favoriete afstand?

De mijne een halve marathon en ik zou in april mijn eerste hele in Rotterdam gaan lopen! ( Als dit haalbaar is uiteraard ...haha)

Welk merk zit eigenlijk het beste en bied het meeste steun ?

Ook las ik laatst ergens dat geadviseerd werd deze iets kleiner te kopen ivm steun ?????

Balen trouwens dat je weer onder het mes moet ! :(

Hopelijk valt het je allemaal 100% mee en heb je een zeer voorspoedig herstel.

In ieder geval heel veel succes vanmiddag :)

Liefs Chantalle

Hoi Chantelle,

Mijn afstand ach, ik ga lopen en kijk hoe ik me voel dus dat kan eigenlijk van alles zijn! Ben geen wedstrijd loopster maar het minste wat ik loop op een dag is 12,5 km en de rest altijd meer 15/16,5/18/21/23 dit zijn zo beetje de afstanden dus heerlijk. ik heb nu een fila sportbh voorsluiting was 39,95 en zit echt super goed en stevig met voorsluiting, ik doe daar dan een strak truitje overheen ook nog voor mijn buik ivm de bwc snap je? En het klopt wel wat je zegt mijn omvang is 78/80 en boven wijde 95 en ik heb van kliniek bh 70/c wat ik normaal nooit heb, maar hij zit goed en ikzelf heb 75/d gekocht van de sportbh en hij zit super goed dus...maten blijft wel moeilijk hoor?

L. sporty

Hoi Sporty

Wat is jou favoriete afstand?

De mijne een halve marathon en ik zou in april mijn eerste hele in Rotterdam gaan lopen! ( Als dit haalbaar is uiteraard ...haha)

Welk merk zit eigenlijk het beste en bied het meeste steun ?

Ook las ik laatst ergens dat geadviseerd werd deze iets kleiner te kopen ivm steun ?????

Balen trouwens dat je weer onder het mes moet ! :(

Hopelijk valt het je allemaal 100% mee en heb je een zeer voorspoedig herstel.

In ieder geval heel veel succes vanmiddag :)

Liefs Chantalle

Oh ja vergeten nog even.

ik ben 167 en weeg 58 kilo en heb 350cc anatomisch druppelvormige implantaten gekregen achter de spier bij de heer van onselen

L.sporty

Hoi Sporty

Welke van Fila heb je precies ?

Een voorsluiting is inderdaad een stuk handiger . Ik had er zelf al de Shock absorber gezien maar deze had de sluiting hoog aan de achterkant en dat is nou niet bepaald handig .

Ik zal volgende week maar eens opzoek gaan.

Ik ben zelf 166 en weeg ongeveer 49 kilo en heb 380cc anatomisch druppelvormige implantaten gekregen dual plane bij dr Kruppa .

Is de pijn nog een beetje vol te houden ?

Liefs Chantalle

Dan ben je ook een slanke dame!!! Ik bij van onselen en ben je tevreden? Ik heb 350cc achter de spier druppelvormig. Jou omvang is een stuk slanker dan de mijne, maar ik heb dus ook een e/f maar dan 75 en 80 /d zit ook wel goed alleen dan moet ik hem altijd op het straks doen. De bh ga van fila is Artikel nr. G81469164 bij de v/d via kan je zo via internet bestelen en heb je hem meestal de volgende dag al in huis. ik las het hier op het forum een pc was zo te spreken over deze bh dus toen heb ik hem gekocht en hij is ook super bij het hardlopen dus voor jou ook goed hij is dan niet alleen voor na de operatie ik gebruik hem toch het meest voor hard te lopen. JIJ hebt hem dualplane las ik en iets meer dan ik maar jij bent een stuk smaller dus zal het zelfde uit komen te zien denk ik. Ik heb ze achter de spier mijn borstspier is nogal erg ontwikkeld ooit wedstrijden gedaan fitness dus die is erg sterk dus die druk ook wel wat van de implantaten weg!1 maar nu met de lift is het zo veel beter geworden ze staan wel heel erg gespannen pfff .

Ik zou ze zo eens opnieuw opmeten na de lift zijn nu misschien wel groter kwa hoogte ha ha want nu zit het borstweefsel dat ik nog had op de borst nu dus ben benieuwd ik zal van het weekend of eerder foto's plaatsen van voor en na ..

liefs sporty

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.