Ga naar inhoud

Protheses en airbag


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik vroeg me af of mijn prothesen kunnen "ontploffen" bij een auto-ongeluk door de kracht van een airbag tegen mijn borsten??

Zo ja, wat gebeurd er dan met de siliconen en is dit niet ongezond als het door je lichaam gaat?

Ik heb nagor prothesen gfx.

groeten Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johanna :D

Ik moest ff googlen, want had nog nooit van het merk van jouw protheses gehoord.

Wat ik zo ver heb kunnen vinden, is dat deze protheses, net als de Mentor, die ik heb, ruw zijn, met cohesieve gel.

Dit houdt in, dat het dus niet echt vloeibaar is en dat je er bij wijze van spreken, een stukje uit kan snijden, zonder dat het lekt.

Lijkt mij, dat bij een harde klap de protheses wél kunnen scheuren, maar er niks door je lichaam zal 'lekken' .

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Trici!

Thanks voor je antwoord. Ik dacht wel dat ik gewone siliconen heb en geen cohesieve gel.

Ik zal het morgen eens vragen aan de pc, moet toch op controle en zal het antwoord hier komen neerkladderen ;)

Je bent overal terug te vinden he? hihi!

veel liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.