Ga naar inhoud

shemna : 23 febr. 2012 : Dr.Defrene : AZ.St.Augustinus : Veurne (verwijderen gescheurde pipimplantaat EN borstlift)


Aanbevolen berichten

en dank je wel kaatje,ja idd maar ik wil niet teveel meer denken aan de ellende,kan nu alleen maar beter gaan en het is zo een groot verschil van destijds bij body and face,gewoon veel mooier.Zou ik al littekencréme mogen gebruiken of best wachten tot ik maandag naar pc moet?LIEFS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou jullie nog iets willen vertellen,mss hebben jullie al gemerkt dat mijn huid rond mijn borsten er niet zo uit ziet als bij een andere vrouw,vroeger ben ik verbrand geweest en heb ik er littekens aan over gehouden,op mijn borst maar dat zij heel kleintjes maar als je goed kijkt op de fotos dan zie je ze wel,maar in mijn hals en linkerschouder is het veel erger,dat waren 2de en 3de graads wonden,soms is het makkelijk om er mee te leven en soms heb ik zo een moeilijke dagen,nu nog steeds na zoveel jaar.Ik was amper 7jaar.Nu de zomer aankomt dan moet ik echt een klik maken in mijn hoofd en denken aan mensen die er veel erger aan toe zijn dan ik maar toch zou ik zo graag normaal zijn,jurkjes met spaghettibandjes kunnen dragen,of zonder bandjes,tis altijd een enorme opgave voor mij om te gaan shoppen en dan komt de verkoopster af met ja je raad al een kleedje met blote schouders en iedere keer opnieuw moet ik dan dat verhaal doen.Daarom was ik zo boos dat dr vercouttere mijn beide borsten had verminkt,ik had al zoveel littekens,ben blij dat ik even mijn hart kon luchten,liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shemna,

Het was me niet eens opgevallen, nu ik terug ga kijken kan ik het zien, maar dan moet je er echt op letten. Ik weet niet of het in het echt meer opvalt? Weet je, ik heb ook littekens van mijn laatste operatie, de arm en beenlift. Van de arm helemaal van verder dan de oksel (daar waar de bh om je lijf zit) tot in de elleboog. Ik heb besloten om me er niet van aan te trekken. Ik heb al heel vaak om me heen gehoord dat een litteken niet opvalt zolang je hem zelf niet probeert te verbergen. Ik weet natuurlijk niet hoe erg het bij je is, en hoe jij in elkaar steekt. Maar waarom zou jij niet met een jurkje met spagettibandjes kunnen lopen in de zomer. Maar ik snap je bezwaren wel hoor. Het is al hetzelfde als met mijn armen voor de operatie... ikzelf had t idee dat iedereen naar die rimpels liep te staren, terwijl een ander het niet eens doorhad. Maar als je er zelf heel erg mee bezig bent is dat toch anders.

Het is iets wat je je leven blijft meedragen he... tja, en zo heeft ieder huisje ook zijn kruisje denk ik dan wel dikwijls....

Knuf van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

Heb nieuwe fotos geplaatst van gescheurde pip en hoe mijn borsten er aan toe waren voor het verwijderen van pipimplantaten.

Ben net terug van PC en hij is nu heel tevreden over het resultaat.Als ik nu kijk naar die fotos dan word ik stil,niet alleen door die gescheurde pip maar ook wat ze mij hebben aangedaan in body and face,de bedoeling was om mij mooie borsten te geven maar ik had er 2verminkte borsten in de plaats,die dokter was een echte beenhouwer.4jaar heb ik zo rondgelopen,iedere keer als ik hen opbelden zeiden ze dat dat normaal was tot ik naar mijn huidige pc ging,die was ook geschrokken,had ik geen pips gehad,dan liep ik nog zo rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op naar een mooie toekomt Shemna,ze zijn echt heel erg mooi nu,snap dat je triest wordt als je de oude fotos bekijkt,en hoe je dan behandeld bent he,vreselijk,vooral om dan niet geloofd te worden ,zo van ach t hoort zo,is normaal bladibla..pffff.

Maar o wat zijn ze mooi nu! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Shemna,

Ik had al een berichtje geplaatst naar jou en Milo toe maar blijkbaar in de verkeerde rubriek... dus hierbij mijn vraag....

Ik heb ook in 2007 PIP implantaten gehad in B&F. Nu een echo gehad, en er was ook iets onrustwekkends te zien (weet het fijnste nog niet want ik moet nog terug naar het consult). Dus nog even in de onzekerheid leven... pffff

Nu heb ik wel al ruim een jaar heel veel last van spier- en gewrichtspijnen, extreme vermoeidheid, etc... Alle onderzoeken gehad, maar niks uitgehaald, alleen als diagnose Fibromyalgie. Ik heb wel nooit vermeld dat ik protheses had, omdat ik daarmee geen link kon leggen. Maar nu begin ik toch te twijfelen!

Heb jij ook iets ondervonden van pijnen van de gescheurde implantaten?

Ik maak mij echt ongerust hierover!

Gr. pitou

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI BENETTON

Ja ik hoop het dat alles uit mijn lichaam is,ben jij vAN Belgie?dr Maetens,Oostende?XXX

Hoi! Amai zeg ik zie nu pas jou reactie! JA ik ben van België en ga naar dr Maetens in Oostende... Ken je die? Groeten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.