Ga naar inhoud

shemna : 23 febr. 2012 : Dr.Defrene : AZ.St.Augustinus : Veurne (verwijderen gescheurde pipimplantaat EN borstlift)


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ben terug thuis na het verwijderen van die gescheurde implantaat,twas de moeite zei Dr.Defrene,Mijn prothese was gescheurd in 6 stukken en die zaten overal gekneld in mijn borst en de gel,was 1grote gele smurrie.Heb een zware antibiotica kuur tegen infectie.De pijn valt wel mee,ben wel duizelig van al die medicatie.En mijn borsten staan nu wel nog heel gespannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel allemaal,heb zoveel steun gehad aan het forum en aan de meiden hier,de pijn valt wel mee alleen ze zijn zo zwaar,en staan zo mooi vooruit,ben dat niet gewoon..nu zie je tenminste dat er een lift is gebeurd,die foe.felaar in Maldegem had waarschijnlijk een vlieg in zijn oog dat hij die lift deed bij mij.Maar tis wel een duur grapje é pff.Ze zijn ook nog wat gezwollen en krijgen al de kleuren van de regenboog,ben alleen wat bang dat ik geen gevoel meer zal hebben in mijn tepel tis de 2de maal dat die werd verplaatst.Maar ben enorm blij dat al die vuiligheid weg uit mijn lichaam.Voorheen zat er 210 en 240 achter de spier en uiteraard pips,nu zijn het druppelvormige en aan beide kanten 270cc,en mijn PC DR.Defrene geeft me echt heel goed gehol^pen,iedere dag stond hij aan mijn bed in het ziekenhuis al had hij geen consultatie in het ziekenhuis.Dus bij deze mensen uit WVlaanderen als je een goeie PC zoekt,DRDefrene is een hele goeie chirurg.Hij zit in AZ Brugge,AZ Veurne,JanIeperman Ieper.lIEFS Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shemna,

Oh zeg, wat een horror dat je prothese zo in stukken zat en helemaal leeggelopen, zat wel alles in een kapsel? Wat fijn dat je nu een goede lift hebt gehad en veilige prothesen, is het nu al mooi of kan je er nog niet zoveel van zien? Ik weet nog wel van mijn lift dat ze ook zo gezwollen stonden... en groot amaai! Maar komt allemaal goed. Veel beterschap, gaat het met de pijn ook een beetje?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Ingrid

Mijn PC Geeft niet gepraat van een kapsel,zal het hem donderdag vragen,Mijn borsten zien eruit klaar voor een horrorfilm....Maar ik zie wel dat de vorm en de stevigheid mooier is dan de vorige keer,maar tuurlijk ferm gezwollen é.De pijn is draaglijk,het enige wat ik heb is dat ik zo duizelig ben,dat had ik de vorige keer niet.Ik heb jou fotos bekeken en vind je borsten heel mooi geworden.groetjes Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shemna,

Dank je voor t compliment, ben er zelf ook heel blij mee. Ik kreeg de vorige keer na controle (ik heb mijn armen en benen laten liften) al mijn foto's die de pc had mee op usb stick, en daar stond er 1 bij van net na de operatie van mijn borsten, ooohhh die stonden groot, hoog en gespannen, ik schrok me kapot, wist niet dat het echt zo erg was haha. Maar daaraan zie je ook wel dat het allemaal goed komt hoor, misschien een geruststelling voor jou?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Ingrid

Vandaag is de pijn wat beter maar die duizeligheid gaat maar niet weg,zou dat echt door die narcose kunnen komen,tis alsof ik constant op een draaimolen zit.de zwelling neemt ook af,staan al jou fotos in de galerij?Groetjes van Shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shemna, ik zal speciaal voor jou de foto van na de operatie er ook ff bijzetten ;-)

Duizeligheid kan wel een paar dagen aanhouden, dat komt van de narcose, ben je lang onder narcose geweest? Ik had t ook hoor, en ook heel erg moe..heb jij dat ook?

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

Ik ben bang dat het bij mij niet goed komt,als ik kijk in de galerij naar borstlifts met bv na 2 weken dan ziet het er veel beter uit dan bij mij,die korstjes en het opgedroogd bloed dat is er nog altijd bij mij,en mijn linkerborst waar die kapotte prothese inzat die is nog altijd zo blauw zelfs bijna zwart,ze staan wel niet meer gezwollen alleen savonds dan.Ik mag pas 19 maart terug naar pc.Ben ongerust en denk dat het niet goed zal komen. :102: Moet ik mij ongerust maken?Liefs S

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Lieve Shemna,

Ga jij aub eens snel een afspraak maken dat je eerder naar je pc mag terugkomen op controle. Je maakt je zoveel zorgen dat kan toch niet tot aan 19 maart, kom op lieverd. Wij kunnen je allemaal wel gerust stellen, maar ik denk dat een pc dat beter kan doen? Mijn arm is met de lipo ook een paar weken blauw geweest hoor, dat duurt wel ff voordat dat wegtrekt. En bij jou hebben ze in je borst ook lopen rommelen he, dus daar is dat zo blauw van natuurlijk. Je hebt geen plakkers meer op je littekens zitten he? Kan je dan die korstjes niet met een warm washandje met wat zeepvrij waslotion (ik heb die van zwitsal) niet afwassen? Je moet wel zorgen dat je littekens niet verweken, maar als het opgedroogd bloed is en geen korstje kan je dat er zo goed afhalen hoor. Als het wel korstjes zijn dan niet afpulken, want dan krijg je minder mooie littekens.

Wil je nog eens nieuwe foto's erop zetten van vandaag?

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Ingrid

Kga straks PC bellen,mijn wondjes zijn nooit afgeplakt geweest,ik moest er altijd verband op leggen,er zitten alleen 2 doorzichtige strips op mijn vertikaal en horizontale litteken maar die komt nu los,zou ik dat er helemaal mogen afhalen?Kga straks nog eens fotos maken.En ik heb ontsmettende zeep voorgeschreven gekregen van PC.Kga straks nog wat fotos maken,dank je voor je berichtje,en hoe gaat het met jou?Sorry dat ik me aanstel,ben gewoon overbezorgd,ik wil gewoon geen 2keer een mislukte lift en als ik dan al die mooie borsten zie in de galerij en ik kijk dan naar de mijne dan begin ik te piekeren

Liefs S

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb net je foto's bekeken, en het ziet er mi helemaal niet raar uit hoor! Ja, het is goed blauw en geel, maar dat is volgens mij ook wel normaal nadat hij er flink in heeft moeten wroeten. Ze zijn nog gezwollen ook, dat zie je aan het glimmende van de flits. En je wondjes zien er heel normaal uit hoor, voor 2 weken na de operatie. Volgens mij mag die micropore er nu ook wel af, vraag anders ff aan je pc, en dan gewoon lekker wassen met die ontsmettende zeep (voorzichtig) en daarna deppen met iso-betadine en dan aan de lucht laten drogen. Zo heb ik mijn wondjes ook altijd verzorgd, en dat is allemaal heel goed gegaan. En je stelt je helemaal niet aan, logisch toch dat je op alle dingen gefocust bent na wat je hebt meegemaakt. Anders stuur je ff je foto's ook door aan de pc om ff te laten beoordelen?

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ingrid

Die micropore mag er af,heb ik gevraagd aan pc en hij zegt ook dat het er allemaal normaal uit ziet,dank je voor je steun en zal me niet meer teveel focussen op andere borsten in galerij,bij mij was het meer dan alleen een borstlift,pc geeft heel veel werk gehad aan die kapotte prothese en daarom dat alles er zo blauw en zwart eruit ziet,heb gewoon een dip en die fotos zal ik proberen te herplaatsen op mijn naam,dank je voor je steun,je bent een lieve meid,dikke kus S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Shemma.

Ik kan jou foto's niet zien in je album, ben wel benieuwd ik heb namelijk ook een lift met protheses gehad en die van mij zijn na 6 weken weer gaan hangen, ik baal enorm, hiervoor heb ik me niet laten opereren!

Hoe zijn jou protheses geplaatst? Wat moet het een opluchting zijn dat je geen `pip meer in je lijft hebt!

Liefs, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 4 nieuwe fotos in mijn galerij gezet en begint er een beetje normaal uit te zien.De linkerborst ziet er wel nog niet zo goed uit maar daar zat die gescheurde pip,maar tis al een enorm verschil met 1ste fotos,liefs shemna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.