Ga naar inhoud

Aylinnn : 23 februari 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi,

ik was ook heeeeeeel bang.. ben altijd bang voor alles wat eng is.. prikjes, zelfst als de dokter in mijn oor wil kijken krijg ik nog de kriebels.. ik heb het ook gedaan vrijdag 2 weken geleden een borstvergroting en liposuctie helemaal rondom mijn middel... Het ging super goed ze hebben me weggemaakt met een kapje, ik heb nergens wat van meegekregen.. alles top! helemaal lekker en ben echt zooooooo blij dat ik heb doorgezet :D het is een geweldig gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

De plaatsing heeft niks met het resultaat te maken, ver of dicht bij elkaar ;)

De vorm van je borsten kun je eenmaal niet veranderen

A1970 volgens mij? Heeft achter de spier en ze staan helemaal bij elkaar dit was de stand van haar borsten

Er zijn zat meiden hier voor de spier die nog geen spleetje hebben zonder bh ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden,

ik ben aylin, 20 jaar en heb 23 feb me bv gekregen....

het lijkt me leuk mijn operatie verslag hier neer te zetten en mijn ervaringen te delen.

23 februari was mijn grote dag, ik kwam aan bij de welness klieniek rond 10 uur,

ik moest me melden betaalde geld moest nog wat papierwerk invullen even wachten

en werd gebracht naar een leuk kamertje.

daar werden er fotos gemaakt met mijn toestemming kreeg een mutsje op een soort shortje en moest een zetpil inbrengen.

ook hier moest ik wat papierwerk invullen.

even later kwam dr visser me kamertje binnen tekende me af ik vertelde welke maat ik uiteindelijk wou

en dat werd groot op me tiet geschreven hahaha.

toen werd ik opgehaald naar de operatiekamer het was zoooooooooooooooo koud daar ik ging liggen

legde me armen in armsteunen, kreeg een dekentje om me heen, er werd vanalles op me geplakt,

infuusje erin en ik begon weg te dommelen......

ik kreeeg zoooon nare droom, ik droomde dat ik wakker was tijdens de operatie en dat de zuster naar mij schreeuwde hou je mond je hebt genoeg verdoving gehad heeeel vreeeemd.

toen werd ik wakker helemaal in tranen en zeiden de verpleegsters heb je lekker geslapen ik zei nee jullie waren gemeen ik was wakkerr en ik mocht niet meer verdoving!!!

die verpleegster zei meid je hebt rustig geslapen het was een droom.

toen werd ik alweer rustiger en wou direct naar me moeder toe(zij w8te in een kamertje op mij).

de verpleegster bracht me naar me moeder en liet mij en me ma ff alleen.

ik half slapend iedereen opgebeld dat alles goed was gegaan en heb nog even wat gegeten.

ik moest daar nog even blijven 2 uurtjes ofso en toen wou ik echt naar het hotel wat uiteindelijk ook mocht gelukkig!

heb de hele dag me eten uitgekotst maar verder voelde ik me wel goed.

ik werd gister gebeld door de welness klieniek hoe alles gaat of ik me goed voel en dat ik altijd kan bellen als er wat is.

dus dat vond ik wel heel erg prettig.

gister en vandaag waren lekker rustig heb wel een waterbuik (dat is normaal toch?).

heb trouwens gekozen voor 425 cc op de spier extra hoog.

dr visser zei dat ik een afwijking heb aan me borsten ik ken de term ff niet meer maar het komt erop neer dat ik vergrote tepels en puntige tietjes heb die naar buiten groeien en nog iets ben het ff kwijt hahaha.

hoop dat alles mooi word nu ziet het er wel goed uit voor 2 dagen po!

even over de klieniek zelf

vond het een mooie schone nette klieniek met hele vriendelijke mensen.

makkelijk om afspraken te maken en of wijzigen.

staan goed voor je klaar heb eigenlijk geen negatief woord te zeggen tot nu toe!

liefsss aylinnn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aylin

Proficiat met je nieuwe borsten!

Ben ook door Dr. Visser geopereerd en ben echt tevreden over haar werk!

Bij mij wou ze niet meer als 230cc zetten maar ben blij hoor! Groter was niet mooi bij mij geweest!

Een fijn herstel gewenst, ben nu 4 weken PO en het gaat goed! De pijn is redelijk goed meegevallen, heb je ze ook dual-plane en via een insnede onder de borsten?

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aylinnn wat fijn dat alles goed gegaan heb je uiteindelijk voor dr Visser gekozen?

ik denk dat je turbulente borsten hebt en toch ook de 425cc, ik moet nog heel even wachten tot maandag

beterschap xxx.

. Hey meis ja heb voor visser gekozen zei heeft veel ervaring met die borsten van mij dus voelde fijn bij haar. Ga jij ook naar dr visser?weet je al wat voor cc je wil en welke cup heb je nu? Xxx aylin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Aylin

Proficiat met je nieuwe borsten!

Ben ook door Dr. Visser geopereerd en ben echt tevreden over haar werk!

Bij mij wou ze niet meer als 230cc zetten maar. ben blij hoor! Groter was niet mooi bij mij geweest!

Een fijn herstel gewenst, ben nu 4 weken PO en het gaat goed! De pijn is redelijk goed meegevallen, heb je ze ook dual-plane en via een insnede onder de borsten?

Gr.

. Dankjewel meid,leuk dat je ook door dr visser bent geholpen,grappige droge vrouw is het he haha enja zei weet precies wat vrouwen willen ik kon tot 425cc gaan. Is je herstel vrrder goed verlopen?ik heb voor de spier en insnede onder de borst. Xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

. Dankjewel meid,leuk dat je ook door dr visser bent geholpen,grappige droge vrouw is het he haha enja zei weet precies wat vrouwen willen ik kon tot 425cc gaan. Is je herstel vrrder goed verlopen?ik heb voor de spier en insnede onder de borst. Xxx

Ja inderdaad een droge vrouw maar ze zegt gewoon wat ze denkt en waar het op staat.

Op zich is het herstel goed gegaan, de bovenkant van mijn borsten deden in het begin het meeste pijn omdat ze daar achter de spier geplaatst zijn. Ik weet dus niet welk gevoel jij nu gaat hebben, van horen lezen zou je er normaal toch niet zoveel last van gaan hebben. Maar zoals je weet het herstel van elk lichaam is anders en 230cc <-> 425cc is waarschijnlijk ook nog een groot verschil ;-). Rust in de eerste dagen is heel belangrijk, je lichaam zal wel laten weten wanneer je te ver gaat ;-) nog een goed herstel! knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad een droge vrouw maar ze zegt gewoon wat ze denkt en waar het op staat.

Op zich is het herstel goed gegaan, de bovenkant van mijn borsten deden in het begin het meeste pijn omdat ze daar achter de spier geplaatst zijn. Ik weet dus niet welk gevoel jij nu gaat hebben, van horen lezen zou je er normaal toch niet zoveel last van gaan hebben. Maar zoals je weet het herstel van elk lichaam is anders en 230cc <-> 425cc is waarschijnlijk ook nog een groot verschil ;-). Rust in de eerste dagen is heel belangrijk, je lichaam zal wel laten weten wanneer je te ver gaat ;-) nog een goed herstel! knuffel

. Het lijkt me wel pijnlijk zeg achter de spier of dual.je hebt zeker zon spierpijn gevoel.Ik voel idd niet veel pijn wel heel strak gevoel de onderkant van me borsten en me tepels zijn gevoelloos.me borsten jeuken een beetje en me hechting jeukt en prikkelt.wel doen de randen pijn.en ben blauw maarja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he haha,ik ga proberen om goed te rusten al is dat moeilijk met een kindje van 17 maanden om je heen Hihi

Liefsss aylin

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ga naar dr Verdonck morgen ik heb nu een platte 75 b/c ik krijg 425cc achter de spier. Ik mag voor de operatie nog even passen om er zeker van te zijn Xkris

. Oke verdonck is echt een eerlijke lieve man dus het komt vast wel goed! Oke je krijgt ook flinke boobies haha ik vind 425 echt perfect ze zijn lekker vol maar niet overdreven. Heeeel veeel successs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aylin,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten!

Ben zelf ook bij dr. Visser geweest en ben erg tevreden.

Aan je beschrijving te lezen heb je tubulaire borsten http://www.drluijendijk.nl/tubulaire_borsten, dus geen turbulente :P

Veel sterkte!

Groetjes

. Hey meis dankjewell. wat leuk dat je ook door visser geopereerd bent !! Jaa klopt dat heb ik verschikkelijk! Ik bedoel had ik haha. Hopen dat het allemaal mooi word ovr paar maanden! Liefs aylin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey Aylin,

Hoe gaat het nu met je een paar maandjes po? Ben heel erg benieuwd!! Ik word zelf 12 juli geopereerd door dr Visser en krijg ook 425cc voor de spier.

Liefs Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.