Ga naar inhoud

Aylinnn : 23 februari 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey,

Ze raken van mij niet tegen elkaar hoor met bh, enkel als ik ze met mijn handen samen duw kan het wel maar ja, zo kun je niet rondlopen he!

Vind het wel jammer maar arts zegt dat ik 'breed' gebouwd ben.

Ga inderdaad voor groter terug, maar nu iets smallere prothese en iets meer projectie naar voren! Want biggggg boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

he kaatje,

gelukkig dat het bij jou allemaal meeviel dat is fijn!

hopen dat dat bij mij ook het geval is, maja wij vrouwen zijn sterk dus het moet alemaal wel lukken.

wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze.

en staan jou boobs wel bij elkaar(met bh)?

en je gaat nog een keer onder het mes zie ik vond je je boobs niet groot genoeg hahaha? wanner was je vorige bv dan?

maar idd wat je zegt het ligt ook aan de bouw van de persoon bij iedereen is het toch anders.

ik ga goed luisteren naar de pc heb nog voor de operatie een gesprekje aangevraagt zodat helemaal zeker ben van de aantal cc.

spannend allemaal zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he kaatje,

gelukkig dat het bij jou allemaal meeviel dat is fijn!

hopen dat dat bij mij ook het geval is, maja wij vrouwen zijn sterk dus het moet alemaal wel lukken.

wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze.

en staan jou boobs wel bij elkaar(met bh)?

en je gaat nog een keer onder het mes zie ik vond je je boobs niet groot genoeg hahaha? wanner was je vorige bv dan?

maar idd wat je zegt het ligt ook aan de bouw van de persoon bij iedereen is het toch anders.

ik ga goed luisteren naar de pc heb nog voor de operatie een gesprekje aangevraagt zodat helemaal zeker ben van de aantal cc.

spannend allemaal zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi aylinn ik leef helemaal met je mee ik ga de 27e ook naar Dr Verdonck en heb ook zoveel twijfels, uiteindelijk kwam ik uit op 425cc en ben bang dat t te groot word.

wil ook op een D uitkomen dus denk dat ik ook voor de 375cc ga. Had vandaag gemailt of het nog kan worden veranderd maar dat moet ik dus voor de operatie doorgeven aan de verpleegster.

Hoop toch wel dat ik daarvoor nog eens die kipfiletjes mag passen. Mag ik vragen hoelang je bent en je gewicht? ik ben zelf 1.69 en 64kg

groetjes

oh wat leuk dat je ook voor verdonck gekozen hebt je gaat vlak na mij ik word de 23 geholpen door verdonck!

ja echt die twijfels zijn heel vervelend, het is zo moeilijk een keus te maken want je wilt toch een goede beslissing nemen.

ik heb nu een lege a/b ik ben 1.75 en 72 kilo ....op welke cup zit jij nu dan??? ik wil idd voor de 375 gaan maar zit nog in twijfel hoor.

pfff moeilijkk hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ze raken van mij niet tegen elkaar hoor met bh, enkel als ik ze met mijn handen samen duw kan het wel maar ja, zo kun je niet rondlopen he!

Vind het wel jammer maar arts zegt dat ik 'breed' gebouwd ben.

Ga inderdaad voor groter terug, maar nu iets smallere prothese en iets meer projectie naar voren! Want biggggg boobs!

oke ja zo kun je idd niet rondlopen hahahaha

maarja je hebt teminste tieten dat is het belangrijkst en je gaat nu zelfs voor nog groterrrr dus die biggie booobies krijg je zeker !!

oja en die berichtjes heb ik niet express 100 keer neergezet hoor hahaa elke keer gaf de site aan dat het niet gelukt was dus ik elke keer opnieuw typpe was het berichtje toch vertsuurd. :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal zou je op volgende link mijn foto's moeten kunnen zien, heb je toegevoegd als vriend, anders kan je ze niet bekijken.

http://www.borstenfo...124-baileysker/

Ik was die kleine tieten ook meer dan beu, en dan zeker die opgevulde bh's om toch iets te hebben.

Dit weekend passeerde ik de hunkemuller en kon me niet houden,

paste een bikini, en vond hem zo mooi, en eindelijk goed gevuld, dus maar gekocht.

Ventje kijkt ernaar uit om eindelijk eens te gaan zwemmen, heb ik namelijk maar 1 keer gedaan in 15 jaar tijd.

ik vind je boobs heel mooi geworden je hebt een goede keus gemaakt kwa maat,

dit past goed bij je lichaam.

jaa eindelijk heb je leuke bhs kunnen kopen die mooi zitten he! ben blij voor je.

ga maar lekker genieten van je boobs.

oja zwemmen idd een issue ik ken het, nu kan je gaan zwemmen met een goed gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat leuk dat je ook voor verdonck gekozen hebt je gaat vlak na mij ik word de 23 geholpen door verdonck!

ja echt die twijfels zijn heel vervelend, het is zo moeilijk een keus te maken want je wilt toch een goede beslissing nemen.

ik heb nu een lege a/b ik ben 1.75 en 72 kilo ....op welke cup zit jij nu dan??? ik wil idd voor de 375 gaan maar zit nog in twijfel hoor.

pfff moeilijkk hahaha

Ik heb nu een platte 80b 75c, maar pff lees ik net weer 2 meiden met dezelfde lengte gewicht die zetten er weer 450 in ben ook met niks anders meer bezig word er gek van:82:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een platte 80b 75c, maar pff lees ik net weer 2 meiden met dezelfde lengte gewicht die zetten er weer 450 in ben ook met niks anders meer bezig word er gek van:82:

ja meid je moet niet teveel naar andere kijken iedereen heeft toch een andere bouw het zou nooit precies hetzelfde uitpakken.

anders maak je je zelf gek.

ga nog 1 keer goed passen en let er op wat mooi bij jou postuur past en luister goed naar je pc.

ik denk wel dat het voor iedereen een moeilijke keus is je weet nooit precies hoe het eruit komt te zien.

ik ben er zelf ook nog niet uit helmaal maar ik ga op me volgende gesprek nog 1 x goed kijken en dan me beslissing maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan misschien onze nieuwe techniek worden in onze kliniek, geen liddtekens aan de boobs!

Hoor de kassa al rinkelen :)

Haha, nou.. in mijn droom had hij ze eerst via de borstplooi gepast en toen dacht hij, ik doe ze toch maar via je knieeen. Ik was ook gewoon wakker in m'n droom terwijl hij dat deed.. vond het wel raar. Ik moest gewoon van de ene operatie tafel naar de andere lopen!

Ik had ook een hele rare droom na de operatie: Mijn vriend ging even uitproberen wat er allemaal kon met mijn borsten.. toen duwde hij er zo hard tegenaan dat ze los schoten! ik moest ze echt vasthouden want ze gingen onder mijn vel alle kanten op! M'n vel zat ook helemaal los! Als ik ze liet gaan rolde ze zo tot onderaan mijn buik!! Toen ik wakker werd uit die droom greep ik gelijk mijn borsten vast om te kijken of ze nog op hun plaats zaten!!

hihi

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nou.. in mijn droom had hij ze eerst via de borstplooi gepast en toen dacht hij, ik doe ze toch maar via je knieeen. Ik was ook gewoon wakker in m'n droom terwijl hij dat deed.. vond het wel raar. Ik moest gewoon van de ene operatie tafel naar de andere lopen!

Ik had ook een hele rare droom na de operatie: Mijn vriend ging even uitproberen wat er allemaal kon met mijn borsten.. toen duwde hij er zo hard tegenaan dat ze los schoten! ik moest ze echt vasthouden want ze gingen onder mijn vel alle kanten op! M'n vel zat ook helemaal los! Als ik ze liet gaan rolde ze zo tot onderaan mijn buik!! Toen ik wakker werd uit die droom greep ik gelijk mijn borsten vast om te kijken of ze nog op hun plaats zaten!!

hihi

x

Geweldig! lach me rot hier!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja meid je moet niet teveel naar andere kijken iedereen heeft toch een andere bouw het zou nooit precies hetzelfde uitpakken.

anders maak je je zelf gek.

ga nog 1 keer goed passen en let er op wat mooi bij jou postuur past en luister goed naar je pc.

ik denk wel dat het voor iedereen een moeilijke keus is je weet nooit precies hoe het eruit komt te zien.

ik ben er zelf ook nog niet uit helmaal maar ik ga op me volgende gesprek nog 1 x goed kijken en dan me beslissing maken.

xxx

Ik heb net gemaild met wk ik mag vantevoren nog passen en dan is me vriend er ook bij dan kan hij meekijken, 1e x was ie niet mee dus nu ga ik net als jou goed kijken en luisteren naar onze pc en daarop vertrouwen en dan komt t helemaal goed met onze :1bouncingboobs: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden :101:

ik ben aylin en ik ben 20 jaar op 23 feb krijg ik eindelijk mijn bv @ welness klieniek genk door dr verdonck.

mijn bv krijg ik achter de spier door dat ik weinig borstweefsel heb.

mijn vraagjes zijn eigenlijk of jullie uiteindelijk tevreden zijn met achter de spier en als je gaat sporten of wat zwaars tillen bewegen je boobies dan mee doordat je je spieren aanspant? komen je boobies tegen elkaar aan of staan ze uit elkaar?

ben hier heeel benieuwd naar vind het zo spannend allemaal, bedankt alvastt

liefs aylin

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Spannend, dat is al snel!!

Om antwoord te geven op je vraag: ik ben nu zelf bijna 9 maanden PO en heb ze ook achter de spier. Als ik naakt ben, en ik zet mijn handen in mijn zij en zet kracht dan zie je ze wel verspringen naar de boven/buitenkant, alhoewel dat niet eens echt makkelijk gaat omdat mn spieren nog steeds moeite hebben! Maar in kleding en in BH worden ze altijd wel op hun plek gehouden door de BH, dus je kan gewoon dingen tillen enzo :) (na je herstelperiode uiteraard!). Bij aanspannen hebben ze de neiging uit elkaar te gaan, maar normaal gesproken zitten ze gewoon op hun normale plek en bij dingen tillen of kracht zetten zullen ze niet gelijk alle kanten op vliegen hoor! Tis echt als je het erom doet dat het gebeurd. Hoop je gerust gesteld te hebben.

SUCCES!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Spannend, dat is al snel!!

Om antwoord te geven op je vraag: ik ben nu zelf bijna 9 maanden PO en heb ze ook achter de spier. Als ik naakt ben, en ik zet mijn handen in mijn zij en zet kracht dan zie je ze wel verspringen naar de boven/buitenkant, alhoewel dat niet eens echt makkelijk gaat omdat mn spieren nog steeds moeite hebben! Maar in kleding en in BH worden ze altijd wel op hun plek gehouden door de BH, dus je kan gewoon dingen tillen enzo smile.png (na je herstelperiode uiteraard!). Bij aanspannen hebben ze de neiging uit elkaar te gaan, maar normaal gesproken zitten ze gewoon op hun normale plek en bij dingen tillen of kracht zetten zullen ze niet gelijk alle kanten op vliegen hoor! Tis echt als je het erom doet dat het gebeurd. Hoop je gerust gesteld te hebben.

SUCCES!!

dankjewel voor je snelle reactie!!

ja ik kreeg echt het idee dat je borsten alle kanten op gaan en dat is iets wat ik echt niet wil haaha

maar nu je zegt dat het allemaal wel mee valt word ik wel gerustgesteld.

het is ook zo spannend en ik ken ook verder geen meiden die het achter de spier hebben dus heb er ook nooit aan kunnen voelen ofso hahaha

oja wat ik ook wou vragen voelen je borsten dan wel natuurlijk en zacht aan of voelen ze hard door die spier???

iniedergeval bedanktt meiddd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.