Ga naar inhoud

Aylinnn : 23 februari 2012 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

Misschien raar maar ik ben ineens bang om onder het mes te gaan, ik ben nieuw hier en heb echt even steun nodig!!!

Al een tijdje droom ik van een borstvergroting, ik aylin,20 jaar heb een zoontje van 17 maanden en heb borstvoeding gegeven waardoor ik nu 2 kleine theezakjes heb. had een b en nu een lege a. wil zeker naar een d gaan.

23 februari staat mijn borstvergroting gepland in de welness klieniek genk bij dr verdonck.

nooit was ik bang hiervoor maar nu het echt realitieit word ben ik bang, ik wil het heeel graag maar ben heel bang voor de narcose en de operatie en erna voor alles dus eigenlijk haha.

dus mijn vraag is is deze angst normaal?? hebben meerdere van jullie dat gehad vlak voor de operatie??

groetjes aylin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Aylin,

Welkom op het forum! En gefeliciteerd met je geplande borstvergroting.

Het is heel normaal dat je bang bent hoor, ik denk dat iedereen die gevoelens wel heeft in verschillende mate.

Maar goed ik vond en vind het allemaal waard. Zou het zo nog een keer doen.

Hoeveel cc ga je krijgen en voor of achter de spier?

Je kan hier veel informatie op doen en veel verhalen lezen en contact leggen met meiden die ook binnen kort worden geopereerd. en voor je het weet ben je boob verslaafd.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aylin,

Welkom op het forum! En gefeliciteerd met je geplande borstvergroting.

Het is heel normaal dat je bang bent hoor, ik denk dat iedereen die gevoelens wel heeft in verschillende mate.

Maar goed ik vond en vind het allemaal waard. Zou het zo nog een keer doen.

Hoeveel cc ga je krijgen en voor of achter de spier?

Je kan hier veel informatie op doen en veel verhalen lezen en contact leggen met meiden die ook binnen kort worden geopereerd. en voor je het weet ben je boob verslaafd.

Succes!

ja dankje wel!!

oke dat stelt me wel gerust nu je zegt dat meerdere mensen dat wel hebben.

nou ik wil andere dingen dan de pc hahaha

ik wil voor de spier inverband met de pijn enso maar de pc zegt dat ik weinig borstweefsel heb dus dat et dan niet mooi word als je het voor de spier doet.

en ik had zon twijfel over de cc want ik wil op een d ongeveer uitkomen maar geen te grote d haa ik ben lastig dus ik heb gekozen voor 375 cc.

maja ik ben iemand die nooit keuzes kan maken dus ik luister lekker naar de pc!

ja idd volgens mij word ik dan ook boob verslaafd ben ht nu al kijk altijd naar vrouwem met dikke boobies omdat ik het zo mooi vind!

hoe heb jij je borstvergroting ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastig is dat als je andere dingen in je hoofd hebt, ben je naar meerdere pc's geweest?

Ik heb ze voor de spier, dus mijn herstel viel gelukkig mee. Ik heb 450 cc voor de spier. High profile.

het is lastig te zeggen waar je op uit komt, mijn boobs lijken een D mara qua bh draag ik E of F.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heel normaal hoor die twijfel en angst. Komt allemaal goed, t zou vreemd zijn als je er niet mee zit hé :44:

Zou toch luisteren naar je pc hoor als hij je voor de spier afraadt, bij mij kon het ook niet voor dezelfde reden. Je kunt altijd een second opinion vragen hé als je niet zeker bent, kan nooit kwaad denk ik dan maar.

Over je maat zou ik persoonlijk niet te veel inzetten, die D waarover je het hebt ziet er nep iets kleiner uit dan een natuurlijke D-cup dus dat komt wel goed volgens mij.

Veel foto's kijken dan maar... :54: Enjoy....

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lastig is dat als je andere dingen in je hoofd hebt, ben je naar meerdere pc's geweest?

Ik heb ze voor de spier, dus mijn herstel viel gelukkig mee. Ik heb 450 cc voor de spier. High profile.

het is lastig te zeggen waar je op uit komt, mijn boobs lijken een D mara qua bh draag ik E of F.

ik ben naar meerdere pc's geweest en voelde me heel erg op me gemak bij verdonck.

toch hebben ze allemaal wel een beetje hetzelfde advies gegeven dus daardoor werd me keus ook ietsie makkelijker.

ja voor de spier is minder pijnlijk he, dat hoor je veel. en omdat ik een b cupje had en tijdens borstvoeding d cup zijn me borsten al heel erg uitgerekt dus daarom leek me voor de spier zo ideaal maja ik moet niet zo zeiken en blij wezen dat ik eindelijk me boobjob krijg!

ja dat is dan wel lastig te bepalen ieder persoon is anders dus het zou bij iedereen ook anders uitvallen.

maar mooie maat heb je hoor haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Heel normaal hoor die twijfel en angst. Komt allemaal goed, t zou vreemd zijn als je er niet mee zit hé 44.gif

Zou toch luisteren naar je pc hoor als hij je voor de spier afraadt, bij mij kon het ook niet voor dezelfde reden. Je kunt altijd een second opinion vragen hé als je niet zeker bent, kan nooit kwaad denk ik dan maar.

Over je maat zou ik persoonlijk niet te veel inzetten, die D waarover je het hebt ziet er nep iets kleiner uit dan een natuurlijke D-cup dus dat komt wel goed volgens mij.

Veel foto's kijken dan maar... 54.gif Enjoy....

Kaatje

ja idd je hebt gelijk meis zou vreemder zijn als je er niet mee zit!

oke dus jij hebt ook achter de spier en deed dat zeer?

ik heb altijd het idee als ik hoor achter de spier dat je borsten dan ver uit elkaar gaan staan ofso is dat zo?

klopt als ik er echt niet uit kom dan kan ik dat doen maar denk dat het wel gaat lukken haha.

van welke cup naar welke ben jij gegaan?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je twijfel is natuurlijk hoor,

Je gaat een operatie in en dat geeft spanning.

Maar het kan ook meevallen, natuurlijk moet je vanuit gaan dat die vrachtwagen de olifant bij je afleverd die olifant gaat een weekje op je borstkast zitten daarna gaat het bij de meeste al veel beter.

Ik zelf heb duel plane, maar bij mijn is het dan weer reuze meegevallen.

Natuurlijk voelde ik het wel maar die olifant is mijn deur voorbij gegaan.

Dus het kan ook meevallen al had ik wel op veel pijn gerekend.

Vooral de pijnstillers al snel in nemen en die blijven innemen zodat de pijnspiegel goed blijft, ook het rechtop slapen ( met een verhoging achter je kussen) is mijn heel goed bevallen, zo heb ik ervaren. Zo kan je oo zelfstandig uit bed komen want je hoeft niet zo ver omhoog te komen. Je zit al als het ware.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook dat twijfels en angst natuurlijk is; als je dat niet zo hebben zou het juist raar zijn en maakt het hele leven je niets uit!!

We willen boobies, maar moeten er ook wel wat moeite en pijn voor overhebben.

Het is niet niets een operatie en zeker als je nooit eerder wat hebt gehad, en alle cliches passeren de revue

denk ik (ik ben supergezond, wat doe ik mezelf aan, zal het wel mooi gaan worden etc)

Dat is het moment om te vertrouwen op de pc denk ik.

Als het maar geen bevlieging is en je dit echt heel erg graag wil en er lang en goed over hebt nagedacht!

Ik ben vandaag voorlopig voor het laatst op consult geweest en dat maakt me ook weer in de war hoor,

maar ik heb ook zoiets van: Ik vertrouw op hem en het gaat goed komen.

En wat het forum betreft; wij dames slepen elkaar er gewoon doorheen!

Wil je boobies ? Ja? Dan even wat spannen en pijn.

Wat betreft de dual plane; dat advies zou ik zeker niet in de wind slaan!!

Zij hebben de ervaring en kijk op!

Groetjes Senna

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

Misschien raar maar ik ben ineens bang om onder het mes te gaan, ik ben nieuw hier en heb echt even steun nodig!!!

Al een tijdje droom ik van een borstvergroting, ik aylin,20 jaar heb een zoontje van 17 maanden en heb borstvoeding gegeven waardoor ik nu 2 kleine theezakjes heb. had een b en nu een lege a. wil zeker naar een d gaan.

23 februari staat mijn borstvergroting gepland in de welness klieniek genk bij dr verdonck.

nooit was ik bang hiervoor maar nu het echt realitieit word ben ik bang, ik wil het heeel graag maar ben heel bang voor de narcose en de operatie en erna voor alles dus eigenlijk haha.

dus mijn vraag is is deze angst normaal?? hebben meerdere van jullie dat gehad vlak voor de operatie??

groetjes aylin

Hey Aylin!

Ik was ook heeeel erg bang geworden voor de operatie zo vlak voor de datum! Heb echt hele erge nachtmerries gehad over dat ik wakker was tijdens de operatie. Heb er 1 gehad waarin ik niet kon bewegen en zeggen, maar ik wel alles voelde! Haha en in 1 droom ging hij de implantaten inbrengen via mijn knieeen! Whahaha

Gelukkig viel het heel erg mee! Infuus deed geen pijn, ik was zo weg.. en toen ik wakker werd was alles klaar en kon ik zo weglopen! Had geen narcose maar een roesje trouwens.

Na de operatie is het wel even afzien, tenminste.. je kan niet veel zelf, dus laat je lekker vertroetelen en dan valt het allemaal mee! Het zijn echt alleen de eerste paar dagen en het gaat elke dag weer beter :)

Met 375cc kom je zeker wel op een degelijke D denk ik. Ik heb maar 275cc en heb een goede C, bijna D.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd je hebt gelijk meis zou vreemder zijn als je er niet mee zit!

oke dus jij hebt ook achter de spier en deed dat zeer?

ik heb altijd het idee als ik hoor achter de spier dat je borsten dan ver uit elkaar gaan staan ofso is dat zo?

klopt als ik er echt niet uit kom dan kan ik dat doen maar denk dat het wel gaat lukken haha.

van welke cup naar welke ben jij gegaan?

xxx

Ik was ook wel bang, daardoor dat ik er jarenlang over nagedacht heb, maar eigenlijk te bang om de stap te zetten.

Maar nu wou ik doorbijten, angst opzijgezet en ervoor gegaan.

Okee, de eerste week veel pijn, en soms vervloekt wat ik mezelf aandeed.

Maar ben nu 5,5 weken po, en zo happy, eindelijk boobs (kom van AA) en geen pijn meer.

Ik heb achter de spier gekregen, je kan altijd eens naar mijn foto's kijken, had te weinig weefsel om voor de spier te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik vind het ook zo spannend allemaal,ben vandaag nog ns op consult geweest.

Nog keertje gepast en nog wat vragen gesteld.

Heb er helemaal zin in,zal best ff afzien heb nl 2 kleine kids van 16 mnd en 3,5jr.

Oppas is goed geregeld maar hoop dat de kids mij ook een beetje met rust laten!

Krijg 325cc duelplane en heb nu 75aa.

Succes verder.

Oja ik word trouwens 27 febr. Geholpen.

Liefs lautje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je twijfel is natuurlijk hoor,

Je gaat een operatie in en dat geeft spanning.

Maar het kan ook meevallen, natuurlijk moet je vanuit gaan dat die vrachtwagen de olifant bij je afleverd die olifant gaat een weekje op je borstkast zitten daarna gaat het bij de meeste al veel beter.

Ik zelf heb duel plane, maar bij mijn is het dan weer reuze meegevallen.

Natuurlijk voelde ik het wel maar die olifant is mijn deur voorbij gegaan.

Dus het kan ook meevallen al had ik wel op veel pijn gerekend.

Vooral de pijnstillers al snel in nemen en die blijven innemen zodat de pijnspiegel goed blijft, ook het rechtop slapen ( met een verhoging achter je kussen) is mijn heel goed bevallen, zo heb ik ervaren. Zo kan je oo zelfstandig uit bed komen want je hoeft niet zo ver omhoog te komen. Je zit al als het ware.

succes

hahaha mooi beschreven ik zou aan die olifant denken en hopen dat het dan allemaal meevalt na de operatie.

ja die pijnstilling moet wel helpen en daarbij gewoon niet zeiken en blij zijndat ik dan boobies heb haha

en waar ben jij geopereerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

viannen_01.gifwelkom hier,

ja hoor die angst is heeeeeel normaal,en tuurlijk heb je wel pijn na je bv,maar die pijn gaat weg en dan kan je lekker genieten van je nieuwe grote boobies! biggrin.png

veel forum plezier hier!

dankje wel meid! okeee gelukkig is et normaal haha ik word al wat rustiger van binnen! ik kan niet wachten om eindelijk mooie truitjes aan te kunnen en te showen met me boobss!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk ook dat twijfels en angst natuurlijk is; als je dat niet zo hebben zou het juist raar zijn en maakt het hele leven je niets uit!!

We willen boobies, maar moeten er ook wel wat moeite en pijn voor overhebben.

Het is niet niets een operatie en zeker als je nooit eerder wat hebt gehad, en alle cliches passeren de revue

denk ik (ik ben supergezond, wat doe ik mezelf aan, zal het wel mooi gaan worden etc)

Dat is het moment om te vertrouwen op de pc denk ik.

Als het maar geen bevlieging is en je dit echt heel erg graag wil en er lang en goed over hebt nagedacht!

Ik ben vandaag voorlopig voor het laatst op consult geweest en dat maakt me ook weer in de war hoor,

maar ik heb ook zoiets van: Ik vertrouw op hem en het gaat goed komen.

En wat het forum betreft; wij dames slepen elkaar er gewoon doorheen!

Wil je boobies ? Ja? Dan even wat spannen en pijn.

Wat betreft de dual plane; dat advies zou ik zeker niet in de wind slaan!!

Zij hebben de ervaring en kijk op!

Groetjes Senna

ja het is ook zo je moet er zeker wat voor over hebben voor niets gaat de zon op en ik wil het al een hele poos dolgraaag

en ik hoor iedereen hier zeggen dat angst normaal is dus daar word ik wel rustig van.

ik ga goed luisteren naar de pc want dat lijkt me het beste hij heeft er immers verstand van.

dus jij bent ook niet geopereerd nog??? welke maat wil jij krijgen en wat heb je nu???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aylin!

Ik was ook heeeel erg bang geworden voor de operatie zo vlak voor de datum! Heb echt hele erge nachtmerries gehad over dat ik wakker was tijdens de operatie. Heb er 1 gehad waarin ik niet kon bewegen en zeggen, maar ik wel alles voelde! Haha en in 1 droom ging hij de implantaten inbrengen via mijn knieeen! Whahaha

Gelukkig viel het heel erg mee! Infuus deed geen pijn, ik was zo weg.. en toen ik wakker werd was alles klaar en kon ik zo weglopen! Had geen narcose maar een roesje trouwens.

Na de operatie is het wel even afzien, tenminste.. je kan niet veel zelf, dus laat je lekker vertroetelen en dan valt het allemaal mee! Het zijn echt alleen de eerste paar dagen en het gaat elke dag weer beter smile.png

Met 375cc kom je zeker wel op een degelijke D denk ik. Ik heb maar 275cc en heb een goede C, bijna D.

Liefs

jaa dat heb ik ook nare dromen en gedachtes maja zoals ik heb gelezen hier op het forum is het normaal om angst te hebben.

hahahaha via je knieeen hahahahaha oh je hebt me echt aan et lachen gekregen wat een droom zeg!

oke dus het is bij jou wel soepel verlopen dat is fijn zeg! en je kon meteen weer weglopen? nou dat hoor je ook niet veel!

maar idd de eerste dagen zou wel het ergst zijn maar daar kom ik ook wel weer overheen hopelijk haha

waar ben jij geholpen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook wel bang, daardoor dat ik er jarenlang over nagedacht heb, maar eigenlijk te bang om de stap te zetten.

Maar nu wou ik doorbijten, angst opzijgezet en ervoor gegaan.

Okee, de eerste week veel pijn, en soms vervloekt wat ik mezelf aandeed.

Maar ben nu 5,5 weken po, en zo happy, eindelijk boobs (kom van AA) en geen pijn meer.

Ik heb achter de spier gekregen, je kan altijd eens naar mijn foto's kijken, had te weinig weefsel om voor de spier te doen.

oke goed van je dat je dan eindelijk die stap hebt gezet om je boobies te laten doen.oke dus jij heb ook achter de spier en is het mooi geworden??

ik weet hoe het is om kleine tietjes te hebben. en dat is echt geen pretje.

ik probeerde fotos van je te bekijken maar kan niks vinden...waar kan ik je fotos vinden???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik vind het ook zo spannend allemaal,ben vandaag nog ns op consult geweest.

Nog keertje gepast en nog wat vragen gesteld.

Heb er helemaal zin in,zal best ff afzien heb nl 2 kleine kids van 16 mnd en 3,5jr.

Oppas is goed geregeld maar hoop dat de kids mij ook een beetje met rust laten!

Krijg 325cc duelplane en heb nu 75aa.

Succes verder.

Oja ik word trouwens 27 febr. Geholpen.

Liefs lautje

oh jij bent ook bijna aan de beurd wat spannend zeg!

we kunnen het best maar genieten van het idee dat we eindelijk boobs krijgen.

dan valt de spanning miss een beetje weg.

ja de kids zouden wel aand8 van je vragen maar je moet toch proberen rustig aan te doen.

mijn zoon zou ook wel aand8 zoeken van me maar me moeder en mijn man helpen me er wel doorheen.

en waar word jij geholpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Heb ze inderdaad achter de spier, nu van kleine b naar grote d ( kleine e ) gegaan met 500 cc rond...

Het zeer viel bij mij goed mee, de eerste 2/3 dagen het er-heeft-een-vrachtwagen-over-me-gereden gevoel en niet goed kunnen liggen om te slapen, moeilijk rechtop raken uit bed en zo... maar heb het er zeker voor over...

Ik weet niet of dat uit elkaar staan alleen met achter de spier te maken heeft ( al heb ik dat ook al gelezen en lijkt het me logisch: die spier zit er nog voor! ), denk ook met je bouw en de soort prothese die gebruikt wordt.

Ikzelf ga nu voor de extra high profile omdat die meer projectie naar voren heeft en da's wat ik nu wil!

In elk geval raad ik je aan goed door te vragen aan je arts en goed je wensen kenbaar te maken hoor!

Die mannen weten wel wat ze doen hoor!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke goed van je dat je dan eindelijk die stap hebt gezet om je boobies te laten doen.oke dus jij heb ook achter de spier en is het mooi geworden??

ik weet hoe het is om kleine tietjes te hebben. en dat is echt geen pretje.

ik probeerde fotos van je te bekijken maar kan niks vinden...waar kan ik je fotos vinden???

xxx

Normaal zou je op volgende link mijn foto's moeten kunnen zien, heb je toegevoegd als vriend, anders kan je ze niet bekijken.

http://www.borstenforum.com/user/4124-baileysker/

Ik was die kleine tieten ook meer dan beu, en dan zeker die opgevulde bh's om toch iets te hebben.

Dit weekend passeerde ik de hunkemuller en kon me niet houden,

paste een bikini, en vond hem zo mooi, en eindelijk goed gevuld, dus maar gekocht.

Ventje kijkt ernaar uit om eindelijk eens te gaan zwemmen, heb ik namelijk maar 1 keer gedaan in 15 jaar tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa dat heb ik ook nare dromen en gedachtes maja zoals ik heb gelezen hier op het forum is het normaal om angst te hebben.

hahahaha via je knieeen hahahahaha oh je hebt me echt aan et lachen gekregen wat een droom zeg!

oke dus het is bij jou wel soepel verlopen dat is fijn zeg! en je kon meteen weer weglopen? nou dat hoor je ook niet veel!

maar idd de eerste dagen zou wel het ergst zijn maar daar kom ik ook wel weer overheen hopelijk haha

waar ben jij geholpen??

Ik ben in de privé kliniek van Paul Vanstraelen geholpen! Heel vriendelijk en ik werd goed verzorgd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee kaatje,

oke dus het viel mee nou hopelijk dat het bij mij ook het geval is.

maja wij vrouwen kunnen dat wel aan , wie mooi wilt zijn moet pijnlijden zeggen ze dus ff doorbijten.

ja ik denk dat dat uit elkaar staan ook te maken heeft met de bouw van je lichaam maar heb vaak het idee dat vrouwen die voor de spier hebben hun boobies dichter bij elkaar staan.

staan ze bij jou wel tegen elkaar(met bh)?

en jij gaat voor de 2e keer dus vond je die grote d toch te klein?

ja ik ga zeker nog een keer goed navragen heb toch nog een consult aangevraagt voor me operatie zodat we de dingen nog is goed kunnen doornemen zodat ik niet zo onzeker meer ben over de cc enzo.m

maar voor de rest vertrouw ik op me pc en hoop ik dat et mooi word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi aylinn ik leef helemaal met je mee ik ga de 27e ook naar Dr Verdonck en heb ook zoveel twijfels, uiteindelijk kwam ik uit op 425cc en ben bang dat t te groot word.

wil ook op een D uitkomen dus denk dat ik ook voor de 375cc ga. Had vandaag gemailt of het nog kan worden veranderd maar dat moet ik dus voor de operatie doorgeven aan de verpleegster.

Hoop toch wel dat ik daarvoor nog eens die kipfiletjes mag passen. Mag ik vragen hoelang je bent en je gewicht? ik ben zelf 1.69 en 64kg

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kaatje

oke dus bij jou viel het mee gelukkig maar! hopen bij mij ook straks.

et zou wel ff doorbijten zijn maja wie mooi wilt zijn moet pijnlijden zeggen ze!

ja heb zelf het idee altijd dat vrouwen die voor de spier hebben dat hun borsten dichter bij elkaar staan maja het ligt idd denk ik ook aan de bouw van de persoon.

staan jou boobs wel bij elkaar(met bh)? of zit er toch die ruimte tussen doordat je voor de spier hebt.

je gaat dus voor nog een borstvergroting vond je ze alsnog te klein?? hoelang geleden heb je je vorige vergroting gehad?

ik heb nog 1 gesprek aangevraagt voor de operatie zodat ik nog even de dingen kan doornemen zodat ik me 100 procent zeker voel over de aantal cc.

en voorderest ga ik goed luisteren naar de pc want hij heeft er verstand van.

ben benieuwdd! kan niet meer wachten dit zijn de langste 9 dagen van me leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.