Ga naar inhoud

Onderzoek naar klachten


heartalliance

Aanbevolen berichten

Gisteren plaatste ik al iets bij een andere topic, maar ben bang dat het niet gelezen zal worden en ik vind dat dit wel heel erg belangrijk is voor alle vrouwen die een borstvergroting overwegen. Ik plaats het dus nogmaals. Hoop niet dat de moderators het erg vinden.

Er zijn heel veel dingen die ons niet worden verteld door chirurgen. Dit heb ik bij een ander forum gelezen. Dingen die fabrikanten wel in hun productcatalogus verplicht zijn te vermelden, maar die chirurgen ons NIET vertellen. Ze schrijven bijvoorbeeld over siliconen in de lymfeklieren. Dit zijn bewezen dingen! De fabrikanten zelf schrijven erover. Hier is de link waar je dat allemaal kunt lezen *link verwijderd

De waarheid achter alle siliconen implantaten welk merk ook is: implantaten zweten allemaal door! Dat staat ook in hun catalogus. Zelfs bij vrouwen die geen scheur hadden, zijn siliconen in de lymfeklieren gevonden wat dus wijst op zweten/lekken. Het zweten zelf wordt ook genoemd in de catalogus. Ze hebben het over gel difusion: het verplaatsen van siliconen moleculen uit de gel zo in je lichaam! Dit gebeurt omdat de envelop na een bepaalde tijd in je lichaam te hebben gezeten, steeds permiabeler (doorlaatbaar) wordt.

Siliconen implantaten kunnen allemaal scheuren en lekken en voor plaatselijke onstekingen zorgen. Ook dit is bewezen! Er zijn tal van onderzoeken die ontstekingsreacties laten zien op plaatsen waar siliconen contact heeft gemaakt met het lichaam. Deze plaatselijke ontstekingen kunnen bij een bepaalde groep vrouwen tot autoimmuunziekten leiden. En wie geraakt zal worden door ziekte en wie niet, is echt niet van te voren te voorspellen en dat is dus het vervelende van dit allemaal. Er zijn inderdaad een hoop vouwen waarbij het goed gaat (ik zelf denk dan meteen: voor hoelang?), maar stel je voor dat jij bij die ene groep vrouwen hoort waar het niet goed bij gaat. Wil jij dat risico nemen?

Ook ik had siliconen implantaten. Ik heb mijn implantaten laten verwijderen, omdat ik heel erg ziek ben geworden. En dit lot als het mijne wens ik niemand toe.

Ikzelf zou nooit meer een ander implantaat in mijn lichaam willen, maar begrijp heel goed dat anderen die beslissing niet willen nemen. Vooral als je nooit klachten hebt gehad, lijkt het mij moeilijk om dan ineens zonder te moeten.

Ik ben geen voorstander van implantaten. Welk merk of welk materiaal ook. Dat heb ik nu wel geleerd. Maar ja, wat voor mij geldt, hoeft niet voor anderen te gelden. En dan kun je beter iets nemen dat misschien iets veiliger is dan siliconen.

Mocht je een borstvergroting gaan doen, eis dan alle info van de implantaten die je krijgt! Alsjeblieft, denk aan de toekomst die je nog voor je hebt. En wil je nog kinderen, denk dan ook aan de kinderen die nog geboren zullen worden. Ook daarvan is niet te voorspellen of ze ziek worden of niet.

Er wordt beweerd dat het niet is bewezen dat je ziek kunt worden door siliconen, maar dat is niet waar! Dit niet bewezen zijn gaat 2 kanten uit! Er is ook nooit bewezen dat het NIET gebeurt, snap je? En wat hoef je te bewijzen? Als jij siliconen in je longen krijgt, eens kijken hoe lang je het red! Siliconen maken alle longblaasjes dicht! Het is dan alsof je bisonkit in je longen hebt! Nog erger dan al het teer uit sigarettenrook! En ook op andere plaatsen in je lichaam gebeurt dit hoor. Als siliconen je eierstokken bereiken, en daar de boel verstoppen, denk je dan echt dat je nog vruchtbaar bent? Siliconen kunnen ook in je nieren terecht komen. En daar het hele filtersysteem stoppen. Gebeurt dat in 1 nier, dan heb je nog de andere. Maar straks ben je die ook nog kwijt. Zonder nieren kan niemand leven. En dat siliconen overal in het lichaam terecht kunnen komen, is bewezen!!! Siliconen zijn teruggevonden op tal van plaatsen in vrouwenlichamen. Ook in de hersenen. Is dat dan niet genoeg bewijs?

Wat denken jullie eigenlijk? Denken jullie nou echt dat zij het beste met ons voor hadden? Het draaide al deze tijd maar om 1 ding: geld! Ook dat komt zo duidelijk naar voren in het stuk dat ik vond. De PIP protheses, weten jullie hoeveel geld daarop is verdient door ziekenhuizen en klinieken? En zeker wel dat ze wisten dat dit implantaten van mindere kwaliteit waren. Waarom betaal je anders meer voor bijv. Mentor? Schandalig hoe mensenleven op het spel worden gezet!

Wij zijn met z’n alleen zijn een proefkonijn in een wereldwijd, onverantwoordelijk experiment! Ze doen maar wat! Even uitproberen of het kan. Kijken wat er dan gebeurd. Zo gaat dat ook met proefdieren in een lab. Snap dat nou!

Ik wil iedereen heel veel wijsheid toewensen in de beslissingen die nog genomen moeten worden en ook heel veel geluk in de wegen die bewandeld worden.

Heel veel liefs, mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verhaal niet door gelezen omdat ik denk dat er een hoop enge dingen in staan die tegenwoordig gewoonweg niet meer kunnen? :(

Maar dat wij een proefkonijn zijn ?

Zo ver denk ik het niet maar je moet zeker wel goeie voor zorg nemen!!! Kies voor implantaten die goedgekeurd zijn!!!

En het belangrijkste sta achter je beslissing!!

Ik ben bijna 2 jaar po en ben een gelukkige meid mischien overweeg ik wel in de toekomst Hydrogel protheses maar dat zie ik lekker over aantal jaren wel weer :D

1 eng verhaal hoeft niet gelijk de waarheid te zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet 1 eng verhaal. Lees het stuk nou alsjblieft er staan geen enge dingen in. IK zal het wel weghalen dat woorden, want anders wordt het niet begrepen.

Lieve meid, wat is nou 2 jaar post op? NIETS! De fabrikanten zeggen zelf in hun catalogus: veiligheid op lange termijn is NIET vastgesteld!

En geloof niet in het sprookje: tegenwoordig zijn de protheses wel veilig!

Protheses van nu zijn precies dezelfde als die van toen. Ook cohesieve gel protheses ZWETEN DOOR! Zelfs al zijn ze intact! Ook dit schrijven de fabrikanten!!

Ik probeer vrouwen te waarschuwen voor de dingen die chirurgen ons niet vertellen, maar wat ze wel hadden moeten doen, omdat de fabrikanten dat over hun product schrijven. Deze brochures hebben wij nooit in onze handen gehad!

Groetjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat jij heel erg gefrustreerd bent en jaloers als ik zie hoe jij hier de hele tijd mee bezig bent! Aan alle operaties zijn risico's. Iedereen die een bv wil gaat altijd kijken wat de risico's zijn en wat de pc niet verteld wat natuurlijk wel fout is kan je altijd wel ergens vinden. als je een nieuwe auto kijkt kijk je toch ook welke beter is?

Ik wens je heel veel sterkte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat jij heel erg gefrustreerd bent en jaloers als ik zie hoe jij hier de hele tijd mee bezig bent! Aan alle operaties zijn risico's. Iedereen die een bv wil gaat altijd kijken wat de risico's zijn en wat de pc niet verteld wat natuurlijk wel fout is kan je altijd wel ergens vinden. als je een nieuwe auto kijkt kijk je toch ook welke beter is?

Ik wens je heel veel sterkte!!

Waarom zou ik jaloers zijn? Waarop? En ben absoluut niet gefrustreed. Ik ben juist heel erg gelukkig dat ik mijn leven terug heb. Als ik de siliconen in mijn lichaam had gelaten, dan was ik nu misschien dood.

Probeer alsjeblieft te begrijpen dat ik alleen vrouwen wil waarschuwen en wil laten weten dat er heel veel dingen zijn die chirurgen ons niet vertellen. Dat is alles wat ik doe. Zelf fabrikanten schrijven dat de veiligheid op lange termijn NIET is bewezen! Snap nou dat dat alles is wat ik probeer te doen.

Iedereen moet zelf beslissen wat hij of zij doet, maar hoe kun je een weloverwogen beslissing maken als je niet alle feiten kent? Dat is wat ik probeer te zeggen. Meer niet.

Heel veel geluk voor jullie allemaal. Ik zal niet meer reageren, want het heeft geen zin. Doe met mijn woorden wat je wilt ok?

Liefs, HeartAlliance

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi HeartAlliance

Het is heel fijn dat je mensen de andere kant van het verhaal wilt laten zien of wilt waarschuwen, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand een fellere tegenreactie plaatst. Het stuk dat je schrijft is niet puur informatief geschreven. Ik begrijp dat jij zelf problemen hebt gehad met de siliconen, maar dat bepaalt dus ook de subjectiviteit van jou t.o.v de siliconen-prothesen en dus ook de subjectiviteit van jouw tekst. Dit is dus geen objectief artikel en het is dus heel logisch dat mensen denken dat je hun de informatie opdringt!

Als je informatie wilt delen op een puur informatieve manier, zul je anders moeten schrijven.

Groet, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi HeartAlliance

Het is heel fijn dat je mensen de andere kant van het verhaal wilt laten zien of wilt waarschuwen, maar ik kan me ook voorstellen dat iemand een fellere tegenreactie plaatst. Het stuk dat je schrijft is niet puur informatief geschreven. Ik begrijp dat jij zelf problemen hebt gehad met de siliconen, maar dat bepaalt dus ook de subjectiviteit van jou t.o.v de siliconen-prothesen en dus ook de subjectiviteit van jouw tekst. Dit is dus geen objectief artikel en het is dus heel logisch dat mensen denken dat je hun de informatie opdringt!

Als je informatie wilt delen op een puur informatieve manier, zul je anders moeten schrijven.

Groet, BB

Ik wilde eigenlijk niet meer reageren. Dit zal de laatste keer zijn. Ik schijf : een groep vrouwen wordt ziek, maar het is niet van te voren vast te stellen wie nou ziek wordt en wie niet!

En ik schijf over dat wat in de brochures van fabrikenten staat, dingen die ons niet worden verteld.

Iets uit een brochure van Natrelle:

Veiligheid niet vastgesteld bij:

  • Patiënten met autoimmuunziekten zoals lupus of sclerodermie
  • Bij mensen met een verzwakt immuunsysteem
  • Bij patiënten met aandoeningen of medicijnen die interfereren met wondgenezing zoals diabetes of bloedstolling.
  • Verminderde bloedtoevoer naar borstweefsel

Mammografie:

Borstimplantaten kunnen de interpretatie bemoeilijken van de mammografische afbeelding door verduisterend

onderliggende borstweefsel en / of door het comprimeren van overliggende weefsel. Geaccrediteerde mammografie centra

en het gebruik van verplaatsing technieken kunnen nodig zijn om het borstweefsel goed te visualiseren in de geïmplanteerde

borst. Pre-operatieve mammografie met een follow-up mammogram 6 maanden tot 1 jaar na operatie kan worden uitgevoerd om een ​​basis voor toekomstig routine mammografie vast te stellen.

Lange termijn veiligheid niet vastgesteld

Allergan heeft niet de in vivo effecten van radiotherapie getest.

Implantaten zweten altijd door.

Siliconen zijn aangetroffen in lymfeklieren

Instructie voor patiënten:

  • Patiënten moeten erop gewezen worden dat aanvullende chirurgie voor hun borsten en of implantaten nodig is in de loop van hun leven.
  • Patiënten moeten erop gewezen worden dat de implantaten niet worden beschouwd als levenslang en dat ze waarschijnlijk een operatie zullen ondergaan voor het verwijdering van het implantaat, met of zonder vervanging, in de loop van hun het leven.
  • Patiënten moeten ook rekening houden dat de veranderingen in hun borsten na explantatie onomkeerbaar wordt.
  • Patiënten dienen te worden geïnstrueerd om hun mammographers te informeren over de aanwezigheid van hun implantaten.
  • Patiënten moeten erop worden gewezen dat de borstimplantaten kunnen interfereren met het vermogen om met succes borstvoeding te geven.
  • Patiënten moeten worden geïnstrueerd om zelf de borst maandelijks te onderzoeken en moet worden getoond hoe het implantaat te onderscheiden van hun borstweefsel.
  • De patiënt moet worden geïnstrueerd niet te manipuleren (dat wil zeggen, knijpen) wat kan leiden tot lekkage.

Plus allerlei tabellen met percentage heroperaties, symptomen, ziekten enz.

There are also consequences of rupture. If rupture occurs, silicone gel

may either remain within the scar tissue capsule surrounding the implanintracapsular rupture), move outside the capsule (extracapsular rupture), or

gel may move beyond the breast (migrated gel). There is also a possibility

that rupture may progress from intracapsular to extracapsular and beyond.

There have also been health consequences reported in the literature.

While there is no scientific evidence that silicone can cause hypersensitivity

reactions in humans, some animal testing reports in the literature suggest

evidence of a delayed-type hypersensitivity to silicone. The biological

mechanism and outcome for these findings in animal models remain

unknown.

Lees zelf maar verder.

Bron:

http://www.allergan....aug_info_en.pdf

Doe met deze info wat je wilt ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verhaal doorgelezen ;)

Ik vind het jammer dat je maar 1 kant van het verhaal wil vertellen!

Ik weet dat silleconen door zweten maar zeker in minderen mate

Je hoort zo veel in de media soms word ik er gewoon gek van, het lijkt soms ineens een rage om sileconen zwart te maken en het volgende moment is er niks mee aan de hand. Wat is 2 jaar po? Lang genoeg om te weten dat ik nu wel GELUKKIG ben!

In de toekomst ga ik mischien wel hydrogel nemen maar ook daar hoor je enge dingen over!!

Ik ga liever af op persoonlijke verhalen en niet op nieuws feiten!

Er zijn veel vrouwen die met sileconen borstvergoeding geven het ligt aan de precisie van de arts of het goed gaat of niet.

Ik hoop dat je ook de andere kant kan zien en nu niet alles zwart wit ziet.

Er zijn zat dames gelukkig en daar kan geen nieuws tegenop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik toch weer reageren:

Het zijn geen nieuwsfeiten. Het is een productcatalogus van Natrelle. En ik probeer al heel lang iets hierover te zeggen. Lang voordat het hele PIP schandaal begon.

Je had het eerder over dat je implantaten moet nemen die zijn goedgekeurd. PIP waren ook goedgekeurd. Snap het nou.

2 jaar post op is niet veel. Echt niet. Na gemiddeld 8 jaar begint het echte zweten. Vaak ook eerder. Dat las ik ook ergens. Als je wilt plaats ik het voor je. En dat ze allemaal zweten staat vast. Low bleed daar hebben ze het over. Dat de implantaten van tegenwoordig lowbleed zijn. De mijne waren ook zogenaamde LOW BLEED siliconen en kwamen zwetend uit mijn lichaam terwijl er geen scheur te bekennen was! Als kaarsvet was het zei de chirurg.

Hydrogel: ook daar sta ik niet achter. Neem gewoon geen implantaten.

En begrijp me niet verkeerd. Ik weet heel goed hoe belangrijk het kan zijn voor vrouwen om wel een borstvergroting te doen. Ik begrijp het volkomen. En ik begrijp ook heel goed deze aanvallen tegen mij als je zelf niet ziek bent geworden. Ik neem niemand iets kwalijk. Ik vind het zelfs erg voor jullie dat jullie je zo beet laten nemen.

Het beste is om te leren jezelf te accepteren zoals je bent, want dan ben je pas echt gelukkig. En ik weet dat dat makklijker gezegd is dan gedaan. Ik weet dat. En toch is dat de enige manier om het echte geluk te vinden. Dit geluk waar jullie over spreken is van korte duur. Siliconen zijn niet levenslang. En wat doe je dan?

En als je echt niet met jezelf kunt leven dan kun je nog altijd proberen door middel van eigen vet iets te doen. Dat is nog altijd het veiligst van allemaal.

Het echte geluk hoef je niet met je ogen te zien of te voelen met je handen. Het echte geluk kun je alleen voelen in je hart en het uiterlijk heeft daar echt niets mee te maken.

Ik vind het gewoon erg dat vrouwen zo ontevreden met zichzelf zijn dat ze hun gezondheid op het spel zetten. Wou dat ik in mijn tijd van iemand de woorden had kunnen lezen die ik nu voor jullie schrijf. Dan had ik het niet in mijn hoofd gehaald zo iets te doen.

Voor de allerlaaste keer veel geluk allemaal. Ik bedoel het goed. En neem me alsjeblieft niets kwalijk, want het maakt me verdrietig vanbinnen. Ik probeer alleen te helpen ok.

Luister goed naar je eigen lichaam en schakel meteen een arts in zodra je je niet lekker voelt of brandende pijn bij je borsten hebt. Brandende pijn wijst op lekken! Het vervelende is dat bij sommige vrouwen niets wordt gemerkt.

Laat eens in de zoveel tijd een mri doen ok?

Liefs, HeartAlliance

Ps. Er zijn ook zat dames doodziek Marisjuh. Echt heel erg ziek. misschien moet je deze verhalen eens lezen.
*link verwijderd, wij linken niet naar andere fora

Doeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HeartAlliance

Ik vind het jammer dat je je door mijn tekst aangevallen voelt, dat was niet mijn bedoeling. Het was mijn bedoeling om aan te geven waarom mensen volgens jou, verkeerd reageren op jouw artikel. We weten allemaal dat siliconen niet goed zijn voor ons lichaam en dat borstprothesen zweten. De manier waarop je schrijft is het probleem. Alleen al het: "snap het nou", komt heel belerend over. Doe met deze info wat je wilt, maar ga niet het slachtoffer uithangen als iemand op jouw subjectieve tekst een reactie geeft die je niet past.

Het is jammer dat je zo een kort lontje hebt, het is goed dat je mensen wilt voorzien van informatie.

Mijn mening is echter dat 90% en misschien wel meer, van de vrouwen weet en gelezen heeft wat er kan gebeuren met silicone-implantaten. Dit kan trouwens ook gebeuren met de hydrogelprotheses, omdat deze een silicone-omhulsel hebben. Ben je niet op de hoogte van de gevaren van siliconen, dan heb je je niet goed voorbereid op je borstvergroting en het gebruik van het materiaal.

Bij de PIP-implantaten was trouwens nog een ander probleem aan de hand: deze silicone was geen silicone die goedgekeurd was voor de medische wereld, dit waren INDUSTRIELE siliconen (die bijvoorbeeld in verf gebruikt worden).

Je zou je iets ruimdenkender mogen opstellen, en dit is geen aanval op jou. Anderen mogen ook hun mening geven, en ik vind het goed dat jij er een artikel aan wijdt, maar je mening is niet objectief, maar juist enorm subjectief geschreven, vandaar deze reactie.

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem gewoon geen implantaten.

Van roken kun je longkanker krijgen of andere problemen.

Op fruit zit bestrijdingsmiddelen waar je ziek van kunt worden.

Rood vlees kan darmkanker veroorzaken.

Door dik te worden kun je diabetes en gewrichtsproblemen krijgen.

Door te sporten (om dunner/strakker te worden bijv.) kun je een ongeluk/blessure krijgen en voor het leven er last van hebben.

Enzovoorts. En toch doen of eten mensen het. En het is niet alsof ik of een heleboel meiden van de ene op de andere dag zoiets hadden van goh, we willen grotere borsten. Laten we het gelijk doen, maakt niet uit waar, bij welke chirurg en welke siliconen we krijgen! Er is echt wel over nagedacht en informatie over opgezocht. Door jouw woorden lijkt het echter alsof we uit een impuls een BV hebben genomen.

En als je echt niet met jezelf kunt leven dan kun je nog altijd proberen door middel van eigen vet iets te doen. Dat is nog altijd het veiligst van allemaal.

Met eigen vet krijg je niet altijd het verwachte resultaat en het moet veel vaker herhaald worden. Hoe goed of slecht is het voor je lichaam is om keer op keer vet ergens weg te laten halen en bij je boezem bij te laten spuiten?

hoe kun je een weloverwogen beslissing maken als je niet alle feiten kent?
Snap het nou.
Ik vind het zelfs erg voor jullie dat jullie je zo beet laten nemen.
Het beste is om te leren jezelf te accepteren zoals je bent, want dan ben je pas echt gelukkig.
En toch is dat de enige manier om het echte geluk te vinden.

Je hebt ongetwijfeld een goede bedoeling met je verhaal, maar ik erger me behoorlijk aan de enorm belerende toon die je gebruikt. Alleen daardoor al heeft je verhaal niet het bedoelde effect - ik ben te druk met me te ergeren om de informatie in me op te nemen. Het op een andere manier brengen zal vast een stuk beter werken. Start een discussie bijvoorbeeld, of vraag mensen naar hun ervaringen. Maar niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HeartAlliance

Ik vind het jammer dat je je door mijn tekst aangevallen voelt, dat was niet mijn bedoeling. Het was mijn bedoeling om aan te geven waarom mensen volgens jou, verkeerd reageren op jouw artikel. We weten allemaal dat siliconen niet goed zijn voor ons lichaam en dat borstprothesen zweten. De manier waarop je schrijft is het probleem. Alleen al het: "snap het nou", komt heel belerend over. Doe met deze info wat je wilt, maar ga niet het slachtoffer uithangen als iemand op jouw subjectieve tekst een reactie geeft die je niet past.

Het is jammer dat je zo een kort lontje hebt, het is goed dat je mensen wilt voorzien van informatie.

Mijn mening is echter dat 90% en misschien wel meer, van de vrouwen weet en gelezen heeft wat er kan gebeuren met silicone-implantaten. Dit kan trouwens ook gebeuren met de hydrogelprotheses, omdat deze een silicone-omhulsel hebben. Ben je niet op de hoogte van de gevaren van siliconen, dan heb je je niet goed voorbereid op je borstvergroting en het gebruik van het materiaal.

Bij de PIP-implantaten was trouwens nog een ander probleem aan de hand: deze silicone was geen silicone die goedgekeurd was voor de medische wereld, dit waren INDUSTRIELE siliconen (die bijvoorbeeld in verf gebruikt worden).

Je zou je iets ruimdenkender mogen opstellen, en dit is geen aanval op jou. Anderen mogen ook hun mening geven, en ik vind het goed dat jij er een artikel aan wijdt, maar je mening is niet objectief, maar juist enorm subjectief geschreven, vandaar deze reactie.

BB

Wetenschappelijke onderzoeken zijn niet subjectief. De tekst in de catalogus is ook niet subjectief.

En ik voelde me absoluut niet aangevallen door jou hoor. Ik reageerde alleen op je tekst. Jij schreef absoluut geen vervelende dingen, integendeel.

Een kort lontje is wel het laatst wat ik heb. Maar het maakt me niet uit als dat misschien wordt gedacht. Ech niet.

De samenstelling van pip verschilt niet veel van de andere siliconengels. Dat is wat zij ons laten geloven. Er is nooit echt onderzoek gedaan naar de samenstelling van implantaten.

Maakt niet uit. Over een paar jaar zijn we verder en dan zien we vanzelf wel of siliconen protheses nog worden gebruikt.

Zullen we afspreken dat we over 5 jaar elkaar weer benaderen?

Doeg BB, groetjes, HeartAlliance

Ps. Ik ben absoluut geen slachtoffer. Dacht je dat ik dat bedoelde toen ik schreef: dan word ik verdrietig vanbinnen.. Natuulijk ben ik geen slachtoffer. Kom op zeg, ik ben sterker dan sterk. Heb al zoveel over me heen gehad.

Waar ik wel verdrietig van word zijn vrouwen die ernsitg ziek worden door iets wat ze voor hun uiterlijk doen. Dat is het gewoon niet waard. Echt niet.

Over korte lontjes gesproken...jeetje, wat een felle reacties van anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou breekt mijn klomp hoor eerst een verhaal over zweten etc zeer waar maar dit was tot 1990 het geval het lijkt wel of je F.D.A texten hebt overgenomen.Wanneer je vloeibaare siliconen hebt uit die tijd kan het gebeuren ik vind het wel jammer dat je de aantallen van gevallen met de genoemde problemen niet benoemd. Tegen woordig zijn de omhulsels waar de siliconen gel in zit drie of vier laags om dit om het zweten te voorkomen.Ook kan men een allergie reactie krijgen op de implantaten dit gebeurt binnen 4 uur vandaar als je bij een beetje kliniek uw vergroting hebt laten doen mag men pas weg naar 3/4 uur.

Nu even het P.I.P verhaal de implantaten uit een bepaalde serie u waren slecht d.m.v het type siliconen die er in verwerkt waren dit was met voorkennis dit is een zeer kwalijke zaak daarom heeft men tegenwoordig zeer strengen controles hier op.

Ook het type siliconen is inhoudelijk verarmd minder schadelijke stoffen etc men moet er van uit gaan dat men tegen woordig goede implantaten levert en als men kijkt op het paspoort wat bij de implantaten is geleverd kan men op de website van b.v eurosiliconen,cereform testen zien van de afgelopen jaren .

B.v wat er goed gaat en niet (inkapselen,afstoten).

Het blijf een natuurlijk een vreemd object in een levend lichaam vandaar het inkapsel proces wat ook nodig is,voorkom daarom veel stres op uw implanten (veel extreem veel sporten met nadruk op het op en neer bewegen van uw boven lichaam).

En gemiddeld gaat een implantaat 15 jaar mee maar met de nieuw generatie verwacht men een nog langere periode,men moet gewoon zorgen dat men in het achter hoofd houd dat men na deze periode opnieuw een bv moet onder gaan.

Tegen die tijd zal er weer een verbeterde versie zijn die b.v nog zachter aanvoelt ,een ander vulling heeft wat al meerder keren is geprobeert,zout oplossingen,soja nu weer hydrogel de in houdt moet stabiel zijn naar het lichaam vergeet niet dat het lichaam 37 graden is en dit 24uur per dag.

Zo genoeg , ik wil alleen nog even terug komen op het verhaal waar het allemaal mee begon ik ben kort ga alsjeblieft ergens ander je tijd aan verspillen hier gaat het om een positiefe kijk op borts vergroten en ervaringen delen.

Men weet al genoeg over de verhalen die u verteld laat het rusten we leven nu in 2012 strengere regels en wetten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou breekt mijn klomp hoor eerst een verhaal over zweten etc zeer waar maar dit was tot 1990 het geval het lijkt wel of je F.D.A texten hebt overgenomen.Wanneer je vloeibaare siliconen hebt uit die tijd kan het gebeuren ik vind het wel jammer dat je de aantallen van gevallen met de genoemde problemen niet benoemd. Tegen woordig zijn de omhulsels waar de siliconen gel in zit drie of vier laags om dit om het zweten te voorkomen.Ook kan men een allergie reactie krijgen op de implantaten dit gebeurt binnen 4 uur vandaar als je bij een beetje kliniek uw vergroting hebt laten doen mag men pas weg naar 3/4 uur.

Nu even het P.I.P verhaal de implantaten uit een bepaalde serie u waren slecht d.m.v het type siliconen die er in verwerkt waren dit was met voorkennis dit is een zeer kwalijke zaak daarom heeft men tegenwoordig zeer strengen controles hier op.

Ook het type siliconen is inhoudelijk verarmd minder schadelijke stoffen etc men moet er van uit gaan dat men tegen woordig goede implantaten levert en als men kijkt op het paspoort wat bij de implantaten is geleverd kan men op de website van b.v eurosiliconen,cereform testen zien van de afgelopen jaren .

B.v wat er goed gaat en niet (inkapselen,afstoten).

Het blijf een natuurlijk een vreemd object in een levend lichaam vandaar het inkapsel proces wat ook nodig is,voorkom daarom veel stres op uw implanten (veel extreem veel sporten met nadruk op het op en neer bewegen van uw boven lichaam).

En gemiddeld gaat een implantaat 15 jaar mee maar met de nieuw generatie verwacht men een nog langere periode,men moet gewoon zorgen dat men in het achter hoofd houd dat men na deze periode opnieuw een bv moet onder gaan.

Tegen die tijd zal er weer een verbeterde versie zijn die b.v nog zachter aanvoelt ,een ander vulling heeft wat al meerder keren is geprobeert,zout oplossingen,soja nu weer hydrogel de in houdt moet stabiel zijn naar het lichaam vergeet niet dat het lichaam 37 graden is en dit 24uur per dag.

Zo genoeg , ik wil alleen nog even terug komen op het verhaal waar het allemaal mee begon ik ben kort ga alsjeblieft ergens ander je tijd aan verspillen hier gaat het om een positiefe kijk op borts vergroten en ervaringen delen.

Men weet al genoeg over de verhalen die u verteld laat het rusten we leven nu in 2012 strengere regels en wetten .

Waarom gaan ze de regels en wetten aanscherpen? Waarom wordt dat nu gedaan? Omdat die regels en wetten niet deugen! Dat dit zoals de PIP kon gebeuren bewijst dat.

De tekst is van een productcatalogus van Natrelle.

Mijn siliconen waren van Cui/McGhan en helemaal nog niet zo oud: 2002. Dezelfde implantaten worden nog steeds gebruikt.

Commissie wil meer onderzoek naar risico's borstimplantaten en wil versterking toezicht medische hulpmiddelen (feb2012)

http://www.europa-nu...0e=vhdubxdwqrzw

Europarlementariërs willen strengere controle op medische hulpmiddelen zoals borstimplantaten (jan2012)

http://www.europa-nu...tx=vhsjeu461wp8

Europese Commissie wil hervorming regelgeving klasse lll hulpmiddelen, na PIP schandaal

http://www.inpharm.com/news/170863/europe-wants-regulatory-reform-over-pip-implant-scandal

Meer soorten borstprothesen zijn onveilig (dec2011)

http://www.mednet.nl...n-onveilig.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil toch reageren. BIj de eerste paar regels schiet het al door mijn hoofd dat je een belerende toon hebt. Voelt niet goed. Aangezien iedereen hier zijn mening mag geven, dus ook jij....geef ik nu de mijne.

Wat je ook meegemaakt hebt, dat is ook heel naar en vervelend. Begrijp ik ook helemaal.

Maar je klinkt net zo als een fervente anti roker, die voorheen zelf een kettingroker is geweest.

We lezen allemaal op de pakjes dat we er ziek van worden, dat het slecht is etc etc.

Dus weten we het ook wel van de siliconen. Er is altijd een mogelijkheid ,bij iedere ingreep, dat er iets kan gebeuren. Siliconen zijn nooit 100% veilig. Maar het is een keuze die wij maken.

Net zoals er hier op het forum ieders mening gerespecteert wordt door een ander, moet je ook de keuze van een ander respecteren en niet afzeiken. Want zo zie ik jouw post. Ik respecteer de ellende die je meegemaakt hebt, maar hoef het niet eens te zijn met jouw mening.

Het enige verschil is; de toon in jouw post is erg opdringend en belerend......

Mocht je je beledigt of aangesproken voelen....even goede vrienden....

Groetjes,

A.

Ik bedoel dus opdringerig....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil toch reageren. BIj de eerste paar regels schiet het al door mijn hoofd dat je een belerende toon hebt. Voelt niet goed. Aangezien iedereen hier zijn mening mag geven, dus ook jij....geef ik nu de mijne.

Wat je ook meegemaakt hebt, dat is ook heel naar en vervelend. Begrijp ik ook helemaal.

Maar je klinkt net zo als een fervente anti roker, die voorheen zelf een kettingroker is geweest.

We lezen allemaal op de pakjes dat we er ziek van worden, dat het slecht is etc etc.

Dus weten we het ook wel van de siliconen. Er is altijd een mogelijkheid ,bij iedere ingreep, dat er iets kan gebeuren. Siliconen zijn nooit 100% veilig. Maar het is een keuze die wij maken.

Net zoals er hier op het forum ieders mening gerespecteert wordt door een ander, moet je ook de keuze van een ander respecteren en niet afzeiken. Want zo zie ik jouw post. Ik respecteer de ellende die je meegemaakt hebt, maar hoef het niet eens te zijn met jouw mening.

Het enige verschil is; de toon in jouw post is erg opdringend en belerend......

Mocht je je beledigt of aangesproken voelen....even goede vrienden....

Groetjes,

A.

Ik bedoel dus opdringerig....

Ik word nu door jou ervan beschuld anderen af te zeiken terwijl ik degene ben die word afgezeikt.

Maar het interesseert me niet. Lig er echt niet wakker van.

Ik ga ook niet langer mijn tijd steken in mensen die niet de andere kant van het verhaal willen horen/zien.

Mensen willen alleen horen wat hen uitkomt, totdat het mis gaat. Hopelijk hoeven jullie dat nooit te ondervinden, want dat wens ik echt niemand toe.

Wat ik doe is een daad uit liefde en bezorgdheid naar vrouwen toe. Dat mijn woorden zo worden misvat, komt misschien door de bril waardoorheen gekeken wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou toch weer even reageren!!

Eigen lichaams vet?

Ga je daar eens over in lezen dat is ook niet goed! Het vet word meestal voor 70% weer opgenomen is je lichaam en kan vaak ophopen tot ''stukjes'' je kan er meestal nieteens een cup maat meer door bereiken dus als dat een optie was? Hadden vele vrouwen dat gedaan.

Ik snap dat je ons wil waarschuwen maar je kan het ook laten bij je artikel en nu niet zo fel op andere reageren.

Ik paste niet eens een bh (had een kippenborstje) mijn bh's konden dus niet op mijn borst aansluiten ik ben blij met deze technologie!!

En ik noem dit wel media feiten ondanks ik zelf natrelle heb!!

Natrelle is goed gekeurd in amerika en oke als ze zweten maar dat kaarsvet gedeelde er zal meer aan de hand geweest zijn ;)

Ja er zijn vrouwen ziek!! Maar of dit 100% door sileconen komt? Oke dan kunnen ze er niet tegen jammer maar ze hebben het geprobeerd er is uit onderzoek gebleken mocht je niet tegen sileconen kunnen ze eruit gaan en dan herstelt je lichaam hier zich van er is geen blijvende ziekte!!

Blij zijn met wie je bent helemaal mee eens!! Maar ik weet zeker dat jij ook ooit voor deze keuze bent gegaan en die maakte je niet voor niets!

Jammer dat hij bij jou slecht uitgepakt heeft.

Je leeft maar 1 x liever gelukkig dan ongelukkig!

Maar je mag zeker goed voorbereid worden en geinformeerd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou vindt ik het genoeg als Administrator...

Ik vind het prima dat je anderen graag wilt informeren over siliconen maar deze discussie is ook in andere topics talrijke keren gevoerd. En de wijze waarop het nu gedaan lokt alleen maar felle reacties van andere dames omdat ze zich aangevallen voelen door het kiezen voor mooiere borsten en dat is niet ok.

Iedereen heeft het recht op hun eigen mening over hun eigen lichaam en hoe ze kiezen om daarmee om te gaan is hun zaak....de informatie is goed maar fel reageren op hun reacties gaat te ver zo kan je eindeloos doorgaan en op het einde is niemand blij en is iedereen gefrustreerd dat de een ander hem niet snapt

Zoals de amerikanen zeggen Let's agree to disagree en laat het zo gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik doe is een daad uit liefde en bezorgdheid naar vrouwen toe. Dat mijn woorden zo worden misvat, komt misschien door de bril waardoorheen gekeken wordt.

Je bedoelt het ook goed en dat geven we hier ook wel aan, maar je praat tegen ons met een toon zoals een moeder tegen haar opstandige, puberende kleuter praat. "Het beste is...", "Het is de enige manier om..." en dat is niet erg respectvol ten opzichte van ons. Geen wonder dat we dan niet reageren zoals je graag zou willen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op je vorige topic niet gereageerd maar je gaat hier net hetzelfde teweegbrengen als 2 dagen geleden meid !!

Ik had PIP's, dan ook nog gescheurd, IK ben serieus ziek geweest maar net zoals in je artikel te lezen is , is er NIETS bewezen !!

ik koos er dan ook voor terug implantaten te nemen

Moet niet iedereen dat voor zich uitmaken??????

Als jij beslist hebt er geen meer te nemen is dat jouw goed recht maar waarom blijf je die dingen hier plaatsen

Met de wagen rijden houd ook risico's in hoor, je kan een ongeluk krijgen en daar kies je dan ook niet zelf voor toch?

Al de dames die hier op het forum zijn hebben net of willen een bv, stop aub met iedereen bang te maken, wat wil je daar mee bereiken in godsnaam ?

Mijn moeder is vééééél te vroeg gestorven, had nooit een sigaret aangeraakt en dronk niets van alcohol, ze zat toch maar vol kanker, tja

stop met iedereen ongerust te maken !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.