Jump to content

Lekkage van de drains?

Molleke

Recommended Posts

Hoi! Ik ben 2 dagen geleden geopereerd, nog een beetje suf maar de pijn is verwonderlijk heel erg dragelijk :) . Ik ben van een lelijke hangende D-cup naar een hopelijke mooie C gegaan :) wat ik raar vind is dat aan de zijkant waar er een drain zou zitten ik een vlek bloed heb. Deze blijft vochtig aanvoelen door het verband heen. Pijn heb ik niet,maar het is wel een vies zicht! Zou het kunnen dat mijn drain lekt? Heeft er iemand hier ervaring mee? Groetjes Molleke

He Molleke,

Ohhh het is al achter de rug voor jou! Had t helemaal niet in de gaten anders had ik je nog wel ff succes gewenst! Kan je al een beetje zien hoe het geworden is? Vwb je vraag, zit je drain er nog in, of is die al verwijderd? Ik zou ff het verbandgaasje er vanaf halen om te zien of je wondje lekt. Anders deppen met isobetadine en weer een schone gaas erop doen. Gelukkig dat je niet zoveel pijn hebt joh! Dat is toch al een meevaller. Ik denk ook omdat je geen prothese hebt, dat deed bij mij zo'n zeer omdat de spier moet worden opgerekt, de littekens zelf niet. Goed herstel gewenst, en lekker rustig aan he!

Groetjes van Ingrid.

Hey Ingrid! Dankjewel voor je berichtje! Ja hoor,het zit erop :) ben zo blij dat alles goed verlopen is! Ik voel goed aan dat er net wat verwijderd is (zo een 200gr per borst.) ze voelen vrij hard aan en staan vrij hoog maar dat is normaal denk ik. Als ik id spiegel kijk ben ik toch al best tevreden :D. De drains worden pas zaterdag verwijderd,aan de rechterzijde zie ik niks mr de andere kant toch een aardig plekje bloed met wat viezigheid :s (het is wel ver uit de buurt van mijn insneden) ik kan er niet zo goed aan aan dat gaasje omdat er een steunverband rondzit,zou het kwaad kunnen dat ik wacht tot zaterdag of toch even de huisdokter bellen? Lieve groetjes Molleke

*** Nee denk niet dat het kwaad kan hoor, zolang het niet helemaal doorweekt is zou ik het mooi laten zitten. De drains zitten ook vastgehecht met 1 draadje aan je huid, dus dat kan ook wat trekken. Heeft de kliniek nog gezegd wat je moest doen qua verzorging? Wat zal je blij zijn als alles er zaterdag uit mag, dan kan je lekker weer een douche pakken! Als je je ergens zorgen over maakt dan of de kliniek of de huisarts ff bellen!

Groetjes van Ingrid.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.