Jump to content

Anais77 : 18 juni 2012 : Dr Plovier : BeClinic

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben 32 jaar en droom al van m'n 18 jaar van mooie boobies :) ttz in prportie met de rest van mijn lichaam. ik ben 1m69 en weeg 65 kg

Na lang twijfelen, lezen, zoeken en eindelijk toch min of meer de toestemming gekregen te hebben van mijn ventje ( hij vindt valse borsten echt niks) heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om op consultatie te gaan bij Dr Plovier. ( 19 maart)

Ik had verschillende pc's in gedachten waaronder De Frene, en de chirugen van de welnesskliniek maar ben toch bij plovier terecht gekomen omdat ik daar het meeste lof over vind en toch wel zéér mooie resultaten.

Voor de welnesskliniek was ik ook zeer goed te vinden maar de slaapverdoving houdt me enorm tegen :(

Ik wil wel ze wel niet te groot en zo natuurlijk mogelijk van uitzicht maar heb dus ook al gelezen dat Plovier toch sneller voor een maatje meer wil gaan. Ik zou graag uitkomen op een grote C

Jullie nemen allemaal voorbeelden mee van prachtige boobs heb ik begrepen?

Zie er zoooo naar uit !!

Hebben jullie lang moeten wachten tussen de consultatie en de eigenlijke operatie?

Groetjes

• Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Hallo,

Ivm je vraag over de wachttijd: je kunt nu al bellen/mailen om je operatiedatum vast te zetten bij deze dokter en hem dan bevestigen of annuleren na je consult!

Vind ik persoonlijk super gemakkelijk qua planning of als je snel wil gaan :)

Hopelijk heb je hier iets aan,

Kaatje

• 4 weeks later...

Bedankt voor jullie reacties.

Vandaag is het eindelijk de dag van de consultatie. Ben zo benieuwd en zo opgewonden :D ( al wakker van 4.30u)

Mijn vragenlijstje ligt klaar, heb mijn foto's van mijn favo boobs .

Hey Dames,

ben net terug van mijn consultatie bij Dr plovier. Mijn allereerste indruk was alvast zeer positief. Aangename personen, gezellige omgeving, netjes, .. voelde me er meteen op mijn gemak ;)

Het gesprek met dr plovier was eveneens zeer aangenaam maar snel voorbij. Denk dat ik de helft van al mijn vragen vergeten te stellen ben haha. Soit daarvoor bel ik nog wel eens terug. Hij heeft me 400 cc aangeraden achter de spier en zou de operatie kunnen ondergaan op 8 juni. Nu vraag ik me af of 400 cc niet veel is?? Had hem verteld dat ik graag een volle C, kleine D zou willen hebben om het zo natuurlijk mogelijk te houden.

Ben zo blij :D en ga morgen alvast mijn uiterste best doen om mijn verlof voor die periode te krijgen !!!

Blij te horen dat het goed is verlopen, aangenaam daar hé!

Nu, mijn dag moet ook nog komen.

Ik was ook aan mn stoel genageld (omdat ik zo preuts en zenuwachtig ben op zo'n momenten...dus ook veel vergeten te vragen...

Ik heb al veel gelezen van de dames hier dat wanneer het achter de spier (of Dual plane) je toch 50 cc minder hebt...en het natuurlijker oogt.

Heeft hij medium profile aangeraden?

Ik vermoed dat je snel reactie zal krijgen op je vragen hier van de Plov -fans :)

Heb je hem een foto laten zien van wat je wil?

Echt ik had zoveel in mijn gedachten om te vragen, USB stick mee met foto's en ..... compleet vergeten. Was inderdaad ook aan de grond genageld. Hetgeen hij heeft uitgelegd was wel duidelijk hoor haha...

ik neem nog foto's mee op de dag van de operatie. Ga nog eens héél goed op zoek gaan naar de perfecte boobies voor mij.

Hoi!,

ik krijg as donderdag de bv bij plovier en hij heeft bij het consult 450cc aangeraden. Ik heb nu nog 75B en wilde graag een D/E. Ik had wel fotos laten zien van wat ik wilde en die neem ik donderdag weer mee :D

Ik weet niet hoe groot je ongeveer bent, maar ik ben 1.63m en weeg 57.. van boven ben ik nogal smal hihi

hier nog een aankomend slachtoffer van Dr.Plovier haha

Ik ben op 31 maart aan de beurt! ik ben 1.82 en nu 62 kilo en heeft mij 450 a500 cc aangeraden :)

en ik wil graag een grote c kliene d , hij staat hier bekend om zijn wat grotere boobs en ik ga van te voren nog aangeven "vol" maar niet te groot . plus fotos mee :)

Anais.... plaats anders eens een foto in je galerij van de voorbeeldfoto die je hebt meegenomen.

Vaak denken mensen dat het een c cup is die ze meebrengen, maar blijkt het een DD in werkelijkheid te zijn. Als dr Plovier dan idd een C cup maakt, zijn ze ontevreden omdat die c cup kleiner is dan men denkt. Vandaar dat hij graag vanaf een foto werkt ;)

Hij heeft hier op het forum eerder iemand 565cc gegeven die een C cup wilde :106:

Succes, komt vast goed

• 2 months later...

Anais zou jij eerst op 8 juni gaan??????Want ik ben dan aan de beurt doordat er iemand is uitgevallen,vandaar!!!

Maar voor jou is het dan 10 dagen later dan voor mij.......spannend allemaal hè,kriebels waren bij mij 10dagen geleden nog niet zo maar nu wel hoor,haha!!

Hay!

ik heb denk ik dezelfde bouw als jou en 14 mei 405cc gekregen. (1.70m en 65 kg)

ik moet zeggen, het is echt heel mooi maar op een of andere manier had ik er denk ik net wat meer van verwacht. Het toont als een c-cup en ik had gehoopt op een volle D

Spannend hè....voor mij zit het er al op.....ik ben al voorzien van mooie nieuwe boobs!!!!!!

Even aftellen voor jou.....maar je komt in goede handen hoor!!!!Das een geluk....toch!

Ik hou je topic in de gaten en zal je deze week wel steunen hoor...hihi!

Super spannend :)

Heb net je foto's bekeken en meid ik vind ze geweldig. Zo zie ik het ook voor mij...

Natuurlijk en vind het echt de juiste maat voor je !

Ben superblij voor je en heel fijn dat je niet veel pijn hebt.

Hoop dat ik het ook zo mag ervaren.

`

Ik ben 17 juli aan de beurt bij hem. Ik kan ook niet wachten. Ik heb nog geen consult gehad. Die heb ik een paar uur voor mn operatie.

Ik weet dus nog niet het aantal CC of de plaatsing, maar ik hoop Dual-plain en high profile. Ik wil graag uitkomen op een volle D.

En mooi rond, zodat BH's dragen niet altijd meer nodig is ;-)

Ik twijfel alleen of ik niet eerst een borstlift nodig heb.... Ik heb ook het gevoel dat mijn tepelhof vrij groot is (maar kan een mening zijn)

Misschien dat ik die ook kleiner wil hebben, maar ja... meer littekens dan... dat is wel balen..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.