Ga naar inhoud

BV : Mira : Dr. Visser : Wellnesskliniek : 10 sept '09


mira

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het neuzen hier op het forum, en nu wil ik me toch ook even voorstellen.

Ik ben 33 jaar en moeder van een meisje 4 jaar, en een jongen 10 maanden.

Ik heb eigenlijk al vanaf mijn "jeugd" een complex over mijn borsten! En nu na twee zwangerschappen en borstvoeding heb ik helemaal niets meer over van mijn kleine borsten, nou ja ik noem het theezakjes!

Nu heb ik eindelijk de stap genomen en ben op consult geweest bij Dr.Visser in de wellness kliniek. Ik had veel negatieve dingen gehoort en gelezen over deze kliniek, maar ook veel goede dingen over Dr. Visser.. Tja het is toch de chirurg die het doet.

Ben blij dat deze forum er is, heb veel dingen gelezen die ik niet wist, of waar ik niet bij stil stond haha.

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mira,

Maak je maar geen zorgen over de wellness kliniek het is daar heel vriendelijk en bekwaam personeel en het is zo als je zegt het is de pc die het doet en dr visser krijt van mij een dikke proficiat :109:

Ben nu 3 weken po en ik voel me schitterend en ik ben ook zeer te vreden over het resutaat.

Kijk gerust met de link hier onder naar de fotos ik heb alleen jammer genoeg geen voor fotos genomen.

Laat mij maar weten wat je er van vind en als je vragen hebt schoot.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dydy

Heb net je foto's gezien. Heeel mooi zeg! Hoop dat het voor mij ook zo uitpakt.

Heb je ze voor of achter de spier? En welke cupmaat sportbh moest jij meenemen? Tegen mij zei ze c.

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mira,

bij mij zijn ze achter de spier gezet omdat ik mager gebouwd ben en omdat ik bijna geen borstweefsel had langs de tepel. ik had een 70C bij en het domme aan een sportbh is je weet eigenlijk je maat niet echt omdat ze meereken.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mira,

Ook ik ben op 9 juli geholpen door Dr Visser in de wellneskliniek.

Ben echt heel tevreden,zowel over de kliniek als over Dr Visser!!

Het is idd wat dydy zegt,je hebt daar heel bekwaam personeel en ook van mij krijgt Dr Visser een dikke 10 :101:

Als je iets wil vragen vraag maar raak!

groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Snuitje

Ja ik krijg ze via de tepel, voor de spier :unsure:

Links krijg ik 360cc en rechts 320cc dit omdat mijn linker borst lager hangt dan rechts.

Ik vraag me alleen af of die 40cc niet te veel verschil maakt in grootte....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mira,

Wat dat betreft zou ik me niet al te veel zorgen maken,ik denk dat je met zulke dingen het best kan vertrouwen op het inschattingsvermogen van Dr Visser.

En anders kan je altijd even bellen of mailen met de kliniek,dat vinden ze echt geen probleem hoor.

groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mira,

Ik ga ook naar dr Visser in de Wellness en denk inderdaad ook (aan de hand van de verhalen die ik gelezen heb natuurlijk) dat zij een goede keuze is..

Ben benieuwd hoe het je verloopt !

Veel plezier op je laatste vakantie zonder je boobs !

Groetjes,

Basje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Basje.

Thanks!

Ja ik heb wel een goed gevoel bij Dr. Visser.

Ben je al op consult geweest? Ik ben helemaal vergeten te vragen welk profile implaat ik krijg...

Haha maarja ik kan altijd nog even bellen..

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mira,

Helaas nog niet; de eerste mogelijkheid was pas 22 september... :102:

Dus toen dacht ik als ze er maar zo weinig is, en ik maak nà de 22ste een afspraak voor de operatie, ben ik dadelijk pas in het nieuwe jaar aan de beurt <_< .

Dus ik heb toen gewoon gebelt en gevraagd of ik ook alvast een afspraak voor de operatie kon maken. Ik wist niet of er wel meer zijn die dat doen maar ik dacht ik probeer het gewoon :blush: Het was gelukkig absoluut geen probleem en ze vonden het ook helemaal niet raar. Stom hoe ongeduldig je dan kan zijn als je weet dat het gaat gebeuren ! We zijn al 2 jaar aan het surfen en informatie aan het verzamelen en dan heb je "alle" tijd en nu wil je liever vandaag dan morgen :wacko:

Maar het komt allemaal goed !!

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.