Ga naar inhoud

3 verschillende bh maten... hebben jullie dit ook?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden

Het valt me de laatse tijd op dat ik verschillende bh maten kan hebben....

In de eerste maanden had ik echt een 70F of 75E nodig! Maar na een half jaar een 70e (push up 70F) of 75D

Nu viel me vandaag op dat mijn hunkermuller bh 75D ruimer aan de boven kant lijkt? Ik krijg een soort open randje....

Ik heb bij de zeeman een 75C bh gehaald en die paste super erg mooi!! Maar verder heb ik veel 70e bh's.....

Mn borsten lijken juist groter iplv kleiner maar mn bh's lijken soms ruimer..

Moet wel zeggen dat ze nog meer zijn gaan hangen heb echt een mooie druppelvorm wiepiee!! :D

Ben nu 1 jaar en 7 maanden po

Hebben jullie hier ook last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI!! tis maar net hoe t merk valt en wat voor bh t is.... van beugelbh's heb ik 80E, sportbh 85C !! en de postopeartive bh van hema, daar pas ik de 80D ook van!!!

maar... de meeste bh's moet ik toch in 80E, dus ga er maar vanuit dat dit mijn maat is........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vervelend he!

Ik pas bijna alle bh's 70E die zijn eerder te klein dan te groot...

Mijn sport bh is 75D dus dat klopt maar schrok dat ik nu ook 75C aan kon! Maar heb m net op een 70e gelegd en was even groot hihi wat een verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.