Ga naar inhoud

Plotseling na 2 maanden pijnscheuten onder borsten bij lidtekens (bvk)


Patty

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forim en wil vragen of anderen dit gevoel ook herkennen...

Ben ongeveer twee maanden geleden geopereerd aan de bvk.

Ik ben van cup F naar een normale cup D gegaan, ben er heel erg blij mee want ik wilde niet te klein. Deze cupmaat past precies bij mij bouw en de vorm is mooi.

Operatie is goed gegaan geen complicaties, haast geen wondvocht en zo goed als geen pijn en de volgende ochtend mocht ik naar huis.

Goed begin is het halve werk dacht ik....maar op een gegeven moment begonnen plekjes open te springen. Ik heb echt mijn rust in acht genomen en ECHT niks getild en zo. De wonden werden steeds groter, veel wondvocht ook nog een allergie voor pleisters er boven op waardoor de blaren op mijn borsten stonden.

Maar na veel gepiel met snelhelende pleisters (Dat ging wel redelijk) zijn al die wonden nu dicht aan het gaan. Hopelijk blijven het geen lelijke lidtekens, want nu ziet het er niet uit....:P

Dacht ik er eindelijk een beetje vanaf te zijn....heb ik ineens hele stekende pijnscheuten onder mijn borsten, ongeveer bij de lidtekens (niet onstoken of zo). Vooral als ik voorover buk en net uit bed kom. Dan moet ik mijn borsten echt vasthouden om de pijn een beetje tegen te gaan. Dat wordt dan op de duur iets minder, maar bij onverwachte bewegingen, krijg ik weer zo'n pijnscheut. Ik kan wel mijn armen pijnloos goed omhoog doen.

En in het begin had ik wel al van die pijnscheuten rond mijn tepels (ook zeer pijnlijk, af en toe) maar nog niet eerder zoals dit onder mijn borsten.

Herkend iemand dit? Zou het een soort spierpijn kunnen zijn? Ik heb 3 weken s'nachts een sport BH gedragen en nu nog steeds een sport BH overdag. Dus volgens mij wordt het nog wel goed ondersteund.

En volgens mij, ik kan het me niet precies meer herinneren, is het begonnen nadat ik een keer op mijn zij heb geslapen. Ik wordt gek van dat op rug slapen maar op mijn zij is best nog wel pijnlijk.

Nou ik hoor het graag.....

Patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patty, Gefeliciteerd met je nieuwe borsten :101:

Ik zou je adviseren om je PC op te bellen en hem je klachten uit te leggen zo kan hij beoordelen of er iets aan de hand is en je gerust stellen.

Hier op het forum kunnen we allemaal tegen je gaan zeggen het is niks en maak je geen zorgen maar daar ben jij op dit moment niet gerust mee...ik zelf heb ook een bvk ondergaan en ben immidels bijna 5 maanden verder...de pijnlijke scheuten waren er idd ook maar niet zo erg als jij het beschrijft....

De wondjes en de blaren houden opgegeven moment ook op hoor...ik had er zelfs nog bij maand 3 nog last van dus geduld is mijn beste advies....steken heb ik idd ook gehad net zoals jou bij je tepels en in me borsten maar dat waren mijn zenuwtjes die zich weer kenbaar maakten.....iedereen geneest anders...

Houd rekening mee dat opgeven moment als je wondjes dicht zijn je aan je PC littekenzalf kan vragen om op te smeren voor je littekens...doe dit alleen op gesloten wonden....Herstel van een bvk kan 6 maanden tot 1 jaar duren dus alles heeft zijn tijd nodig om te genezen.

Ik zou als ik jou was morgen ochtend mijn pc even bellen...zo kan je ook met en gerust hart verder genezen in de wetenschap dat er niks erstigs aan de hand is.

Xx

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo patty,

ik heb dan zelf geen bvk ondergegaan heb maar een a cup:(, ga juist voor een bv maar mijn zus en moeder hebben wel een bvk gehad.

ik weet van hun ervaringen dat de littekens heel lang een rot gevoel kunnen geven

en dat vooral mijn moeder nog erg lang last heeft gehad (zonder dat er wat ergs aan de hand was.)

maar iedereen is anders en zou toch maar een belletje plegen aan je pc als ik jou was!

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late antwoord..... Dames dank jullie wel voor je reactie.

Het gaat inmiddels al weer beter. Ik denk dat ik er toch verkeerd op heb gelegen of zo en dat het overstrekt is geweest.

Ik heb daarna weer een paar nachten met mijn sport BH geslapen en toen had ik er geen last meer van.

Ondertussen kan ik nog steeds niet op mijn zij slapen, maar dat zal nog wel komen....... :P

Groetjes,

Patty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.