Ga naar inhoud

Becky's in tha house - consult gehad : advies ?


Becky82

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik wil me graag even voorstellen.

Ik ben Rebecca (ook wel Becky genoemd) en ik woon in Maastricht.

Door een zwangerschap, half jaar bv en -27 kilo is er niet veel van mijn borsten overgebleven...

Ik had altijd een mooie C en nu nog geen A meer....

Ik ben 30 jaar en ben 1.54 en weeg 59 kilo.

Dus vandaag met goede moed naar de bergman kliniek gegaan in Den Haag. We (ik en vriendlief) hebben een gesprek gehad met dr. Koopmann.

Hmmm, ik vond hem erg stug en niet een mensen-mens, zeg maar.

Twijfel sloeg toe: moeten we het hier wel doen?

Daarna nog een gesprek gehad met een mevrouw die allerlei dingen nog vertelde en ze zei dat hij wel idd zo is. Maar dat zijn passie echt het vergroten van borsten was en dat hij het heel mooi kon maken.

Fijn om te horen, dus ik denk er nog over om toch daar heen te gaan.

Ik kreeg het advies (ik ben niet vies van mooie grote borsten), om een 450cc te nemen. Gedeelte voor en gedeelte achter de spier. Nou weet ik echt niet hoe dat gaat uitvallen. Want passen met die protheses kun je nog niet goed het resultaat zien. Ik vind het zooooo lastig!

Ik ben bang dat ze eerder te klein uitvallen dan te groot....

Kan iemand me een idee geven?

Dat was mijn borsten-verhaal :-).

Ik ben dus 10 jaar samen met mijn vriend en heb een ontzettend lief zoontje van 16 maanden!

Eigenlijk kom ik uit Nijmegen, maar woon dus nu in het mooie zuiden.

Ik wandel graag met zoontje, ben internetverslaafd (haha), en ben ook graag met beauty (make-up enzo) bezig.

Ik hoop dat jullie me een beetje van mijn onzekerheid kunnen helpen en hoop op gezellige kletspraat hier op het forum!

Kus Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky

Waarom zoek je het zo ver weg?? Wel eens gedacht aan dr. Malfeyt? Die werkt in de Reinartkliniek in Maastricht en in de Valkenhorstkliniek in Valkenburg. Dan hoef je niet zo een pokke-eind te rijden.

Ik ga zelf bij deze arts (en heb geen aandelen in zijn bedrijf, dus zeg dit niet uit reclame-verwegingen) op 20 maart voor een borstvergroting. Er wordt niet veel op dit forum over hem gemeld, behalve door Bonnie, maar dat is alweer uit 2009 en door Miss_Boobie, die is van 2010, geloof ik. Verder heb ik wel via mijn nichtje, hele goede verhalen over hem gehoord.

Ik ben zelf 2 keer bij hem op consult geweest en ben zeer tevreden over de man zelf, de rust die hij uitstraald, het vertrouwen dat ik door hem kreeg EN de tijd die hij voor je neemt. Daarbij vind ik het zelf wel prettig om dicht in de buurt te zitten van de kliniek (weet niet of jij daar waarde aan hecht?) maar mochten er problemen zijn, dan ben je er lekker snel.

Hij maakt gebruik van drains, waardoor er veel minder wondvocht achterblijft in de borst.

Verder is het natuurlijk jouw eigen keuze en over het aantal cc, haha, daar zal hier niemand je echt raad in kunnen geven. Ligt aan de diameter van je borst, het profiel van de prothese, je bouw enz. Het is een kwestie van vertrouwen hebben in je plastisch chirurg en zo goed mogelijk aangeven wat je wilt.

Heel veel succes ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

BB, ik heb helemaal geen verstand van borstvergrotingen. Doe je ook niet elke week he? Haha.

Dus ik heb gewoon gegoogled en kwam hierop uit. En het rijden viel me nog mee. 2 uurtjes!

Misschien vind ik het niet zo erg, omdat mijn ouders in Nijmegen wonen en dat ook een eindje rijden is.

Die cc-tjes blijven lastig he? Heb hier al zo even wat gekeken op de site en meerdere lopen ermee te kampen.

Ga wel even mijn zorgen uiten erover. niemand die mij zoiets kan zeggen, behalve de man zelf natuurlijk ;-).

Hele fijn site dit (jeeeej, nog een forum om te beppen, hahahaha)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hello,

welkom,ben zelf ook nog een newbie,en breng al halve dagen (en nachten) door op dit forum.kijken,lezen,vergelijken...je raakt er snel verslaafd aan,dus pas maar op. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Becky,

Welkom!

Ben zelf ook net een weekje op het forum...

Je wordt idd gek van al die info.

De vorm, het merk, het aantal cc, ... De een c-cup lijkt weer ernorm, de ander klein... Pfff... Lastig...

Ik heb 3 consulten gepland, overal ergens anders....

Zo kijk ik of me gevoel overal goed is en of ze hetzelfde adviseren ja of nee.

Misschien een idee????

Groetjes,

Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.