Ga naar inhoud

Bloemm : 6 februari 2012 : Dr. Cromheecke : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Even een klein voorstel berichtje!

Hoi hoi, Ik ben een moeder van 32 en heb twee kinderen,

Nu mijn kinderen al groot worden en ik meer vrijheid heb gekregen wilde ik graag eens aan mijn ‘klachten’ gaan werken.

Ik had zo veel pijn in mijn hoofd en nek was het voor de zoveelste keer zat!

Dat ik nu maar op het advies van de dokter in ben gegaan.

Een borstverkleining te laten doen.

Dit is al twee keer eerder gezegd door andere artsen maar durfde het nooit.

Maar goed ik ben dan nu afgelopen 6 februari er toch aan geholpen en ik ben zoooo blij dat ik dit nou toch eens heb doorgezet!

Ik ben in Heerenveen geholpen door Dr. M. Cromheecke in de Bergman Clinics Echt super!!!! zeker een aanrader!!

Ik ben zo tevreden hoe het verlopen is en nu herstellen ;))

Zodat ik weer snel kan werken, ik ben kapster in mijn eigen salonnetje!

Hoop dat ik hier wat ervaring met jullie kan wisselen!

Soms wel fijn je zit toch wel met vraagjes waarvoor je niet gelijk je arts wilt bellen of mailen.

Ik ga kijken of ik mijn profile kan pimpen en info kan toe voegen als dat lukt hihihi

Fijne dag allemaal!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem, oh jij hebt het eral opzitten, goed dat je zo blij bent.

Ikzelf ga volgende week maandag, ook naar de Bergman kliniek maar dan in Bilthoven. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat,

Doe maar rustig aan, als zelfstandige is dat misschien wel een beetje lastig. Maar goed, een goed herstel, werkt in de toekomst natuurlijk weer positief.

Ik zelf ben ook zelfstandige dus weet een beetje waar ik over praat.

Groetjes Liene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Bloemm,

leuk dat je je hier meldt. Ik ben zelf 23 januari geholpen aan een bvk ook in de Bergman Kliniek in Heerenveen.

Ik ben achteraf ook zo blij dat ik het gedaan heb en heb nu echt zo'n gevoel van 'ik zou het zo weer doen'.

Hoe gaat het met je herstel tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi Bloemm,

leuk dat je je hier meldt. Ik ben zelf 23 januari geholpen aan een bvk ook in de Bergman Kliniek in Heerenveen.

Ik ben achteraf ook zo blij dat ik het gedaan heb en heb nu echt zo'n gevoel van 'ik zou het zo weer doen'.

Hoe gaat het met je herstel tot nu toe?

Hoi hoi,

Leuk dat je reageerd!

Ja ik ben erg blij met het resultaat nu al,

Hihi maar goed ik zie steeds meer vorm komen en we zijn nog niet bij het eind resultaat natuurlijk!

Maar heb wel steeds last van mijn littekens waar er een klein stukje hecht daad naar buiten komt dat brand een beetje,

soms het idee dat er iemand in prikt met een scherp dingetje.

Dat vind ik wel eens lastig maar heb zijn tijd nodig denk ik.

Heb jij dat ook ? of gehad?

Heb jij ook drains gehad?

En hoe is je herstel nu?

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bloemm! Wat een aardige man is dat hè? Hij heeft mijn BV uitgevoerd, ook in Heerenveen, ben tot nu toe erg tevreden.

Wat goed dat je hebt doorgezet, het is toch wel eng om zo'n ingreep te laten doen hè! Hoe gaat het nu met jou, nu je bijna 2 weken PO bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bloem, oh jij hebt het eral opzitten, goed dat je zo blij bent.

Ikzelf ga volgende week maandag, ook naar de Bergman kliniek maar dan in Bilthoven. Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal gaat,

Doe maar rustig aan, als zelfstandige is dat misschien wel een beetje lastig. Maar goed, een goed herstel, werkt in de toekomst natuurlijk weer positief.

Ik zelf ben ook zelfstandige dus weet een beetje waar ik over praat.

Groetjes Liene

Hoi Liene,

Ga jij ook naar Heerenveen?

Het is zo opluchting ik zeg nu echt had ik dit maar eerder gedaan!

Ik ben er echt super blij mee!

Ik wens je heel veel succ6!! Je zal heel blij wakker worden denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Leuk dat je reageerd!

Ja ik ben erg blij met het resultaat nu al,

Hihi maar goed ik zie steeds meer vorm komen en we zijn nog niet bij het eind resultaat natuurlijk!

Maar heb wel steeds last van mijn littekens waar er een klein stukje hecht daad naar buiten komt dat brand een beetje,

soms het idee dat er iemand in prikt met een scherp dingetje.

Dat vind ik wel eens lastig maar heb zijn tijd nodig denk ik.

Heb jij dat ook ? of gehad?

Heb jij ook drains gehad?

En hoe is je herstel nu?

Groetjes :116:

Goed om te horen dat je blij bent met het resultaat, dat is natuurlijk wel de bedoeling hihi.

Dat van dat hechtdraad herken ik wel. Af en toe merk ik dat ik daar ook wat last van heb, rond die plekjes is het iets roder.

Ik heb ook drains gehad, die werden er de volgende ochtend gelijk uitgehaald. Bij jou ook?

Mijn herstel gaat goed! Mijn drielandenpunt is na anderhalve week wel open gegaan, maar gelukkig wordt het wondje steeds kleiner en denk ik dat het over ong. 2 weken dicht zit. Verder gaat alles prima. :)

Zie wel steeds meer verschil in mijn borsten, de één lijkt heel iets groter dan de ander en de ene tepel zit iets hoger, maar dat kan natuurlijk allemaal nog bijtrekken.

Eerst nog maar even afwachten allemaal, tot het uiteindelijke resultaat er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Bloemm! Wat een aardige man is dat hè? Hij heeft mijn BV uitgevoerd, ook in Heerenveen, ben tot nu toe erg tevreden.

Wat goed dat je hebt doorgezet, het is toch wel eng om zo'n ingreep te laten doen hè! Hoe gaat het nu met jou, nu je bijna 2 weken PO bent?

Ja zeker!! ik ben erg tevreden, super aardige dokter! erg tervreden over!

Maar heb last van de liteken die is gevoellig zal over moeten gaan, maar bloed ook soms zo door mijn gaasjes en kleding heen baal hihi

Zal tijd nodig hebben.

Gister heb ik dokter Cromheecke nog gesproken moest me geen zorgen maken hij zij je mag alles gewoon doen en lekker vet houden met vaseline! de wonden blijven wonden en heeft echt tijd nodig om te herstellen!

Psst wat is PO haha ben niet echt blond maar kom er echt op haha sorry! ;)

Groetjes Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

PO = post operation... na operatie dus ;) Ik ben 3 weken PO, dus de operatie is voor mij 3 weken geleden :P

Ik heb natuurlijk geen BVK gehad, maar mijn littekens waren de eerste tijd ook erg gevoelig (en nog steeds eigenlijk). Ze hebben toch behoorlijk wat gesneden en gedaan hè...

Link naar reactie
Delen op andere sites

PO = post operation... na operatie dus ;) Ik ben 3 weken PO, dus de operatie is voor mij 3 weken geleden :P

Ik heb natuurlijk geen BVK gehad, maar mijn littekens waren de eerste tijd ook erg gevoelig (en nog steeds eigenlijk). Ze hebben toch behoorlijk wat gesneden en gedaan hè...

Merci voor de uitleg! Ik mag nu al een andere bh aan maar dat is nog te gevoellig helaas :(

Ja dan heb je ook flinke littekens!

Is toch net weer even anders bij jou is ook alles op spanning eerst denk ik zal ook niet fijn voellen SUCC6!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen dat je blij bent met het resultaat, dat is natuurlijk wel de bedoeling hihi.

Dat van dat hechtdraad herken ik wel. Af en toe merk ik dat ik daar ook wat last van heb, rond die plekjes is het iets roder.

Ik heb ook drains gehad, die werden er de volgende ochtend gelijk uitgehaald. Bij jou ook?

Mijn herstel gaat goed! Mijn drielandenpunt is na anderhalve week wel open gegaan, maar gelukkig wordt het wondje steeds kleiner en denk ik dat het over ong. 2 weken dicht zit. Verder gaat alles prima. :)

Zie wel steeds meer verschil in mijn borsten, de één lijkt heel iets groter dan de ander en de ene tepel zit iets hoger, maar dat kan natuurlijk allemaal nog bijtrekken.

Eerst nog maar even afwachten allemaal, tot het uiteindelijke resultaat er is.

Ja idd ik ben ook erg nieuwschierig, ik heb geen drains gehad, en de littekens zijn hier en daar gevoellig en doet een beetje stekerige pijn af en toe.

Weet jij ook hoe ik een album kan aanmaken en hoe je een ww aan vraagt ben wel nieuwschierig naar andere kan ik een beetje vergelijken! :)

hoop dat het snel dicht is voor je! draag je al andere bh? of nog die van kliniek?

Fijne avond

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd ik ben ook erg nieuwschierig, ik heb geen drains gehad, en de littekens zijn hier en daar gevoellig en doet een beetje stekerige pijn af en toe.

Weet jij ook hoe ik een album kan aanmaken en hoe je een ww aan vraagt ben wel nieuwschierig naar andere kan ik een beetje vergelijken! :)

hoop dat het snel dicht is voor je! draag je al andere bh? of nog die van kliniek?

Fijne avond

Groetjes

Ik vond de drains eigenlijk niet eens zo erg. Het eruithalen voelde ik ook nauwelijks. De rechter was een beetje een onprettig gevoel, maar totaal niet pijnlijk en de linker voelde ik bijna niet.

Op http://www.mijnalbum.nl kun je een album aanmaken. Ik weet even niet meer hoe ik mijn album beveiligd hebt met een wachtwoord, maar als je er niet uit komt wil ik wel even voor je kijken hoe dat moet.

Ik draag nog steeds de bh van de kliniek, wel sinds vorige week aan het afwisselen met een sportbh van de Aldi. Handig als er één de was in moet.

Jij ook een fijne avond nog! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd ik ben ook erg nieuwschierig, ik heb geen drains gehad, en de littekens zijn hier en daar gevoellig en doet een beetje stekerige pijn af en toe.

Weet jij ook hoe ik een album kan aanmaken en hoe je een ww aan vraagt ben wel nieuwschierig naar andere kan ik een beetje vergelijken! :)

hoop dat het snel dicht is voor je! draag je al andere bh? of nog die van kliniek?

Fijne avond

Groetjes

Je moet iig niet op 'album delen' klikken, want dan kan heel de wereld het zien, ook zonder wachtwoord.

Als je een album hebt aangemaakt,ga je naar 'mijn albums' (bovenin het menu) en dan heb je in het midden van de pagina 'mijn fotopagina' daar kan je een naam en wachtwoord aan het album geven en dan zie je daarna ook meteen de link die je kan gebruiken om bijvoorbeeld in je ondertekening te zetten.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig. Ik dacht ook aan de Margje met de BV en niet de Margje BVK.. haha.

Toevallig dat jullie beide ook nog dezelfde arts hebben.. en dezelfde naam.

Er zijn nu dus toch wel veel mensen die door Cromheecke geholpen worden zijn. en tevreden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik denk de hele tijd dat er op mijn topic gereageerd is als ik dit topic bovenaan de lijst zie staan :P

Hahaha Ik ben nog steeds aan het uitzoeken hoe het werkt! Dus als ik iets fout doe hoor ik het graag hihi

En idd ik kon ook niet veel vinden maar, het eerste gesprek was ik meteen al zeker! Vandaag heb ik heel weinig last gehad :)

Hoewel ik gister het een beetje open was in de T splitsing.

Maar Dr. Cromheecke zegt gewoon alles lekker doen geeft niks als het iets open gaat was ook gebeurd als je niks zou doen!.

en het is echt maar het gaat super mooi dicht allemaal!

Morgen weer werken ben benieuwd hoe het zal gaan, ben kapster! hihihi heb er wel weer zin in!

Jullie fijne avond allemaal Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig. Ik dacht ook aan de Margje met de BV en niet de Margje BVK.. haha.

Toevallig dat jullie beide ook nog dezelfde arts hebben.. en dezelfde naam.

Er zijn nu dus toch wel veel mensen die door Cromheecke geholpen worden zijn. en tevreden zijn.

En nu al erg tevreden! wel is de ene borst ietsjes groter maar daar zit nog vocht in zij hij. en voelt ook nog een beetje harder als de andere!

Ga jij ook naar deze arts? of ben je al geweest??

groetjess

Je moet iig niet op 'album delen' klikken, want dan kan heel de wereld het zien, ook zonder wachtwoord.

Als je een album hebt aangemaakt,ga je naar 'mijn albums' (bovenin het menu) en dan heb je in het midden van de pagina 'mijn fotopagina' daar kan je een naam en wachtwoord aan het album geven en dan zie je daarna ook meteen de link die je kan gebruiken om bijvoorbeeld in je ondertekening te zetten.

Groetjes Kir

zal als ik morgen tijd heb even uitvogelen merci voor je hulp!! Groetjesss

Ik vond de drains eigenlijk niet eens zo erg. Het eruithalen voelde ik ook nauwelijks. De rechter was een beetje een onprettig gevoel, maar totaal niet pijnlijk en de linker voelde ik bijna niet.

Op http://www.mijnalbum.nl kun je een album aanmaken. Ik weet even niet meer hoe ik mijn album beveiligd hebt met een wachtwoord, maar als je er niet uit komt wil ik wel even voor je kijken hoe dat moet.

Ik draag nog steeds de bh van de kliniek, wel sinds vorige week aan het afwisselen met een sportbh van de Aldi. Handig als er één de was in moet.

Jij ook een fijne avond nog! :)

Merci ik zal morgen even gaan uitvogelen bedankt voor je hulp! Groetjes Bloemm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloemm gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten...ik zal even je naam van margje naar bloemm veranderen om verdere verwarring te voorkomen...als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Xx

Yanet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bloemm gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten...ik zal even je naam van margje naar bloemm veranderen om verdere verwarring te voorkomen...als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Xx

Yanet

hoi hoi, waar staat dat dan ik zie alleen maar bloemm staan bij mij, erg he snap eer geen ... van pff

Bloemm : 6 feb. '12 : Dr.M Cromheecke : Bergman Clinics Heerenveen

ik zie alleen dit staan, hoe verwijder ik alles?? sorry dat ik zo lastig ben hoor. wil even weten hoe het werkt! :) groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou in je titel van je topic....dus waar de dokter staat en ziekenhuis etz had je Margje gezet....terwijl je forum naam Bloemm is....Dus heb ik dat Margje veranderd in je titel naar Bloemm zodat er geen verwaring is met de andere Margje.....telkens als de forum leden jouw topic zagen dachten ze dat het de andere margje was dus daar komt de verwarring vandaan....maak je geen zorgen tis allemaal opgelost..

Welke methode van borstverkleining hebben ze bij jou toegepast de ankermethode of de sleutelgat methode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst stond er:

Margje: 6 feb. '12 : Dr.M Cromheecke : Bergman Clinics Heerenveen

Nu staat er:

Bloemm : 6 feb. '12 : Dr.M Cromheecke : Bergman Clinics Heerenveen

Ik heb dat aangepast dus mrgoed laten we erover ophouden aangezien het al gedaan is en alles nu klopt... :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst stond er:

Margje: 6 feb. '12 : Dr.M Cromheecke : Bergman Clinics Heerenveen

Nu staat er:

Bloemm : 6 feb. '12 : Dr.M Cromheecke : Bergman Clinics Heerenveen

Ik heb dat aangepast dus mrgoed laten we erover ophouden aangezien het al gedaan is en alles nu klopt... :3:

Toppie!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.