Jump to content

Twisty : 17 februari 2012 : Dr. Koeijers : Contour Kliniek : Bussum

Recommended Posts

Hi Ladies,

Gisteren (17 februari 2012) was voor mij THE BIG DAY... eindelijk onderging ik een borstvergroting!!

Na eerst op consult te zijn geweest bij Dr. Luijendijk (Bergman kliniek) en Dr. Janssen (Janssen kliniek Oisterwijk), heb ik gekozen voor Dr. Koeijers (Contour kliniek te Bussum).

Even voor jullie beeldvorming: ik ben 25 jaar oud, 1.80m en weeg 61kg. Ik had voor de operatie een A-cup en mijn wens is een volle C of een kleine D.

Ik werd om 13.30 bij een kliniek in Amstelveen verwacht. Uiteraard waren we een half uur te vroeg maar we werden vriendelijk ontvangen en ik was redelijk snel aan de beurt.

Mijn vriend en moeder waren beiden mee, zodat ze elkaar een beetje gezelschap konden houden tijdens de operatie.

Ik werd meegenomen naar een kamer waar ik zo'n charmant blauw jasje aan moest trekken met een nog charmantere muts.

Daarna werd ik meegenomen naar de uitslaapkamer waar Dr. Koeijers mijn borsten kwam aftekenen. Hij verzekerde mij dat het heel mooi zou worden.

Ik vroeg nog hoeveel CC ik zou krijgen, maar daar kon hij geen antwoord op geven. Hij kon alleen zeggen dat ik sowieso een volle C-cup zou krijgen of een kleine D-cup.

Even later werd mijn infuus vast aangelegd en werd ik meegenomen naar de OK.

Ik moest gaan liggen op de operatietafel en toen betrapte ik mezelf erop dat ik helemaal niet zenuwachtig was.

Het infuus werd aan zo'n apparaat gemonteerd en nadat ze mij nog wat vragen stelde viel ik in slaap.

Ik werd wakker doordat ik iemand mijn naam hoorde roepen. Heel vreemd, ik was in één seconde wakker en voelde me gelijk heel goed.

Het eerste wat ik vroeg was: mag ik ze zien? Een verpleger kwam me een spiegel brengen en nadat hij later terug kwam zei hij: ben je nu nog steeds aan het kijken?

Haha wat was ik blij!!! Ik kon het eigenlijk nog steeds niet geloven, maar ik heb gewoon BORSTEN!!

Nadat ik een beschuitje met jam had gegeten, en een kopje thee had gedronken, kwam de dokter nog even langs.

Hij vertelde dat er 345CC in was gegaan en het resultaat is echt prachtig! Ik heb gelijk gevraagd of de verpleegster een foto wilde maken (zie album).

De verpleegster vroeg mij hoeveel pijn ik had van schaal 1 op 10. Nou, dat was eigenlijk wel een 9. De wond brandde heel erg en ik had het gevoel alsof mijn borsten ontploften.

Maar dat mocht de pret niet drukken haha. Ik kreeg iets toegediend waar ik ontzettend warm van werd. Gelukkig zakte dit na een minuutje af en toen werd de pijn ook minder.

Het infuus werd verwijderd en nadat ik had geplast en was aangekleed, werd ik meegenomen naar beneden waar mijn lieve vriendje en mama op mij wachtten.

De terugreis verliep heel goed (we moesten 1,5uur reizen) en toen ik thuis was heb ik gelijk gegeten.

Daarna lekker op de bank gezeten en ik moet zeggen dat het me allemaal 100% meeviel. Ik zag alleen op tegen de eerste nacht.

Die eerste nacht heb ik dus nu achter de rug. Ook dit viel heel erg mee.

Ik heb lekker op de bank geslapen zodat ik iets rechter op lag, maar ik merkte dat ik steeds iets verder naar beneden zakte.

Ben 2 keer wakker geworden maar heb tussendoor echt goed kunnen slapen.

Het enige probleem vanochtend was dat ik niet zelf op kon staan. Ik kon niets pakken dus ik moest wachten tot mijn vriendje beneden kwam.

Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik ben overreden door een vrachtwagen, voel ik me super!

De pijn is dankzij de pijnstillers te dragen en ik ben gewoon heel gelukkig met mijn nieuwe borsten!!

Echt, ik kan iedereen die een borstvergroting willen ondergaan, aanraden dit bij Dr. Koeijers te doen.

Wat een wonderdokter en wat een topteam!!

Iedereen was ontzettend vriendelijk en professioneel.

Ik zal mijn album up to date houden en de vooruitgang van mijn herstel hier met jullie delen ;-)

Liefs XxX Twisty

Gefeliciteerd meis! En wat een mooi resultaat al. Ik ben benieuwd naar het merk van jouw implantaten en of je ronde of anatomische hebt gekregen. 345cc staat je in ieder geval heel erg mooi. Ik heb ook 345cc en ook ik ben er erg blij mee: volle borsten maar met een natuurlijke look ^_^

Sterkte met je herstel, voor je het weet is de pijn achter de rug en kan je gaan genieten van je mooie nieuwe boobies!

Knuffel Faye

Het indalen begon bij mij eigenlijk pas echt na een week of 2. De eerste week zaten de implantaten echt maar een paar cm onder mijn sleutelbeen. Ook waren ze heel erg hard en gespannen. Ik heb de eerste weken een borstband gedragen om het indalen wat te bevorderen. Iedere week zag ik mijn borsten veranderen en zakken. Nu 7 weken PO zitten ze al goed op hun plaats en is het resultaat al heel natuurlijk. Ik heb wel geleerd dat er een ding heel belangrijk is bij een BV: geduld... ;)

Hey Twisty

Gefeliciteerd met je borsten!!!! Ga zo eens even snel spieken in je album ;)

Ik zie dat je over 11 maanden, 4 weken en 2 dagen weer nieuwe boobs krijgt :D haha (ook bij je ticker waarschijnlijk 12 ipv 2 getikt?)

Rustig aan hè en geniet maar van je nieuwe aanwinsten! Fijn dat alles zo goed gegaan is! Wat heb jij voor pijnstillers?

xx BB

Ik ben nu ruim 2 dagen PO en het gaat echt heel goed.

Heb vannacht heerlijk geslapen en de pijn is draagbaar.

Ik ga zo eens een poging doen om te douchen en dan maak ik nieuwe foto's :D

Ik gebruik de volgende medicijnen:

* Ik ben 2 weken geleden begonnen met Arnica druppels en die neem ik nog tot volgend weekend in

* Ik neem 8 tabletten (500mg) paracetamol tabletten per dag

* Ik neem 2 tabletten Celebrex per dag.

Mocht ik hier niet genoeg aan hebben dan heb ik nog Tramadol in huis maar deze heb ik tot nu toe (gelukkig) nog niet nodig.

Tevens smeer ik mijn borsten 2 keer per dag in met Arnica gel (tegen zwelling).

En nu maar hopen dat alles goed herstelt!!

Ik moet eerlijk zeggen dat de sportbh fijn zit.

Lekker strak zodat ik een veilig gevoel heb.

Donderdag 1 maart gaan de hechtingen eruit.

Zijn er hier nog dames die tips hebben voor de littekens?

Haha ik zal mijn ticker snel verwijderen, thnx!!

Liefs,

Twisty xxx

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Echt fijn dat je je zo goed voelt en de pijn draagbaar is.

Kun je lekker genieten, bij mij is er ook 345 cc anathomisch dual plane ingegaan. Je borsten veranderen met de dag, zie mijn album.

Ik wens je een goed herstel verder en geniet ervan en laat je maar lekker goed verzorgen.

Ik blijf je volgen.

Liefs,

Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Ik ben nu 4 dagen PO en het gaat nog steeds onwijs goed.

Heb vanochtend alleen gedoucht (zelf haar gewassen, geborsteld, geföhnd en gestyled) en heb nergens last van gehad!

Ik kan ook rustig kleding boven uit de kast pakken zonder dat het ergens pijn doet of trekt.

Ik slaap zelfs gewoon op mijn zij.

Moet echt uitkijken dat ik niet te veel doe want ik ben ergens wel bang voor kapselvorming.

Mijn borsten zijn overigens nog wel keihard.

Ze voelen ook nog lang niet alsof ze van mij zijn.

Geduld is een schone zaak inderdaad haha ;-)

A.s. donderdag ga ik weer beginnen met werken.

Ik werk op kantoor dus dat kan ik wel volhouden.

Zal dit weekend weer foto's plaatsen :-)

Liefs,

Twisty

• 1 month later...

Hoi, ik heb net je verhaal gelezen en je foto's gezien, erg mooi en natuurlijk geworden. Ik ben in nov. Door dr. Koeijers geopereerd en ben er ook zo blij mee, echt de juiste keuze geweest om bij hem te gaan. Ik merk nog steeds dat er herstel is, dat ze wat soepeler worden en dat het gevoel aan de onderkant meer terug komt. Veel plezier ermee.

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.