Ga naar inhoud

Silka : 29 juli 2009 : Dr. Wilikens : Atlas Kliniek


Gast silka

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zal me ook even voorstellen. 7 jaar geleden heb ik protheses laten plaatsen i.v.m. een tepelcorrectie (mijn tepels hingen heel erg naar beneden)Uiteindelijk niet tevreden,want nu had ik grote hangborsten. Ineens kreeg ik in 2005 tot dit jaar pijn in mijn borsten,dagelijks. En 1 is gekanteld en daarom heb ik nu eindelijk besloten ze eruit te halen en een borstlift te doen.

Ik ben superzenuwachtig en voor de operatie en het resultaat. Over 2 weken is het zover. Ik ben net begonnen met arnica te slikken.

Groetjes,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silka, welkom :)

Wat jammer seg..

Weet je waarom je borsten pijn doen? Waar laat je je opereren?

Jammer dat borstenforum .nl niet werkt want daar had ik een stuk gelezen over meiden die ook hun implantaten lieten verwijderen + een lift.

Ik kan me wel herinneren dat ze blij waren over het resultaat.

Wil je geen andere implantaten dan?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Johanna,

Zie nu pas je reactie.Vandaar zo'n late reactie :-)

Ik weet helaas niet waarom ze pijn doen,ben al bij 4 plastisch chirurgen geweest.En al 2 mammografieen gehad (waar niets op gezien kon worden door de protheses) En 1 prothese lijkt gekanteld,als ik op mijn rug lig dan blijft die staan.

Dus dat is eigenlijk de recen dat ik ze eruit wil hebben,de onverklaarbare pijn en door de silliconen is niets te zien op de foto.

Ik zie wel heel erg op tegen de operatie,want ik heb voor mijn lichaam nu een mooie cup,en daar gaat zowiezo al 200 van af.

Oh ja ik laat me opereren door pc wilikes in de atlaskliniek. Heb van hem mooie foto's gezien van borstiften.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silka,

Dr. Wilikens?! Wat toevallig, ben vorige week door hem geopereerd! 15 juli was mijn bv. Je hebt zeker een goede keuze gemaakt van pc en kliniek ;) , hihi.

Iedereen is daar zooo lief!!

Bestaat er geen kans dat ze er nieuwe prothesen insteken die niet kantelen en je dan geholpen bent? Misschien is het door dat kantelen of zo?

Raar dat ze daar geen antwoord op hebben he?

Veel liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is wel heel toevallig :D

Wel fijn jou bericht te lezen over hun,dat zo vriendelijk zijn etc.Ik wordt de laatste dagen toch wel erg zenuwachtig,heb al 2 nachten bijna niet geslapen.Ik vond het ook een heel aardige man,waar ik me gelijk op me gemak voelde. Ik twijfelde ook voor pc dhondt,maar nadat ik hier was geweest,was ik gelijk klaar. Waarom had jij eigenlijk voor wilikens gekozen?

Eigenlijk wil ik het risico niet meer lopen dat het misschien weer gebeurd.Misschien ben ik niet van de pijn af,maar dan heb ik het wel geprobeerd. Nee dat is wel jammer,als ze er iets van kunnen zeggen,is het misschien te accepteren.Maar ik heb het al 4 jaar.

Groetjes,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Silka,

Jammer he.. maar nu ga je mooie borsten krijgen zonder pijn! Da's het balangrijkste, moest mij dat overkomen zou ik net hetzelfde doen. En ik snap zeker dat je dat risico niet wilt lopen van terug pijn te hebben!

Een vriendin van mijn vriendin (kan je nog volgen, hihi) had bij hem ook een bv laten doen en was heeel tevreden. Weet je wat ook zo fijn is? Hij is gewoon eerlijk, bij mogelijke complicaties moet ik niets betalen, dat was ook gerustellend. Welke maat had je voordien?

Wanneer laat je je opereren?

Liefs Johanna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu cup F .Maar dan moet ik zeggen dat dat bh's van de hunkemoller zijn. Ik heb wel eens meegemaakt dat van een andere winkel ik 1 cup kleiner heb. Maar dat is een borst,mijn andere is bijna een cup kleiner. Ik heb best verschil in beide borsten,alleen heeft de pc toen in beide evenveel cc gedaan,waardoor het verschil bleef. Handig he :-)

Ik wordt a.s woensdag al geopereerd,vandaar mijn zenuwen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begreep opereert hij behandelingen die onder volledige narcose moeten alleen op woensdag.

Waarschijnlijk op een c -cup,wat ik daarvoor had,alleen is het door de prothese iets uitgerekt.

Maar dat is niet echt duidelijk gezegd,en ik was het vergeten te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker,ik hoop maar dat het snel gebeurt is.

Dat zijn homeopatische tabletjes die voorkomen dat je heel erge blauwe plekken krijgt en het is voor spierpijn geloof ik,toendertijd heeft de bergman kliniek mij dit geadviseerd. En mijn herstel was heel goed gegaan toen (weinig blauwe plekken) En dit heb je vooral na een borstlift. Je moet dit 2 weken voor de datum gaan slikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Silka,

Als aanvulling op je arnicadruppels kan je ook extra vitamine C slikken. Dit heb ik gedaan voor m'n borstverkleining en is mij wel goed bevallen. En extra vitamientjes kunnen nooit kwaad toch ;).

Succes met je operatie binnenkort!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Setteh,

Dank je! Ik slik ook van allerlei dingen,vit. C ,andere vitamines.

Ik heb gehoord dat een bvk bijna hetzelfde is al een borstlift. Na hoeveel tijd was je weer een beetje de oude?

Groetjes,Silka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Bij mij zelf is er sowieso meer gelift dan verkleind, dus eigenlijk val ik ook wel een beetje onder de borstlift vind ik hihi.

Ik ben vandaag voor het eerst weer even wezen 'winkelen'. Wilde van de week al, maar toen kon er steeds niemand mee en ik durfde niet echt alleen...

Ben nu wel nog erg moe steeds en heb nu een rode plek waar ik me zorgen om maak. Mag donderdag weer even terug naar de pc daarvoor.

Qua armbewegingen kan ik wel al veel. Heb namelijk geen horizontaal litteken, alleen vertikaal. Weet niet wat jij krijgt?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Nou hier ben ik weer zonder protheses en een lift rijker. We zijn gister terug gekomen uit brussel,we hadden zodra de datum bekend was ook 2 dagen in een hotel gepland.Maar natuurlijk nu het belangrijkste hoe is het gegaan:

Ik moest me woensdag melden om 9.30 en dan zou de operatie beginnen om 10.00 de dag ervoor en ochtend was ik superzenuwachtig,het liefst had ik hard naar huis gereden :141:

We waren er om 9.15 en mochten gelijk mee naar de kamer,ze waren inderdaad allemaal erg vriendelijk. Toen kwam een assistent zeggen dat de vorige operatie uitliep. En om 10.00 kwamen ze me halen,ik kon gelijk naar de operatie ruimte en daar zou afgetekend worden. Toen schrok de pc toch wel een beetje van mijn linkerborst,dat deze toch wel veel kleiner was dan de andere ook al zaten er protheses in. Hij vroeg zelfs of in de grote een grotere prothese zat.

Uiteindelijk bleek ik al om half 12 klaar te zijn,dit hadden ze tegen mijn man gezegd. maar zelf werd ik pas een poosje later wakker.Ik had wel wat verveldende pijn,niet ernstig,maar toen ik om pijnstilling vroeg kreeg ik dat gelijk en het hielp gelukkig ook direct.

Uiteindelijk zijn we rond 15.30 vertrokken,ik mocht langer blijven,maar ik was al zo moe van dat liggen de hele dag(dat is niets voor mij) De pc was ook nog langs geweest om te kijken voor zover ik weet is van de rechterborst nog aardig wat afgehaald om hem een beetje gelijk te maken met de linkerborst. En ik heb alleen een verticaal litteken en om de tepel.

Vlak daarna al naar de mac in de stad geweest(dit was maar even lopen) want ik had geen zin in een restaurant. Ook gelijk de medicatie gehaald bij de apotheek die we moesten halen (ibuprofen en antibiotica) Alleen het ergste van alles was dat ik niet op mijn buik mocht slapen (ben een echte buikslaper) ik heb daarom heel slecht geslapen.Vannacht heb ik op mijn zij geslapen en heb heerlijk geslapen :76:

Alleen tot vanmorgen blijft een klein puntje onder mijn linkertepel een beetje bloeden af en toe,de ander niet meer.En pijn heb ik helemaal niet,alleen af en toe een drukkend gevoel.Maar ze zijn helemaal niet blauw of iets.

Ondanks ik nu een cup B heb (dit kwam door mijn kleine linkerborst) ben ik toch blij dat ik het heb gedaan. De pc zij ook,je had nooit protheses moeten krijgen,want ik had veel te veel vel daarvoor.

Ik ga vandaag even foto's maken en ze proberen te plaatsen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet eerder mailen omdat ik weg was.Ja zeker heerlijk.Ik weet alleen niet of het wel mag op mijn zij.Maar bij mijn bv de eerste keer mocht ik ook zolang niet op mijn buik maar na 6 weken was ik bijna gewend op mijn rug ha ha. Ze belven wel allemaal vragen (voor de zekerheid denk ik) alleen protheses eruit en géén nieuwe erin.

Dat is juist gek,de andere (goede borst zeg maar) die is juist wel veel kleiner geworden(die heeft die denk ik wel verkleind) en die bloedde bijna niet.Daar is wel aardig wat vanaf gegaan.

Ik weet alleen niet hoe ik dat moet doen of wijst dit zich vanzelf de foto's?

Setteh kan je mij via een pb je ww mailen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Als hij die verkleind zou hij dat toch zeggen, niet? Anders moet je even bellen om dat te vragen, daar zitten ze niet mee in, ik heb zelf al een paar keer gebeld en telkens zijn ze heel vriendelijk en leggen ze vanalles uit.

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.