Ga naar inhoud

voelbaar inplantaat!!!


Aanbevolen berichten

Hallo,

Wie herkent zich hierin......ben 30 november geopereerd en ik heb nu onderin m'n borst

een voelbare knobbel allebij de kanten.

bij de ene kant meer voelbaar dan de andere.

Als je er op drukt schiet die weg. net of er vocht in zit.

het lijkt mij sterk dat ik er nu nog vocht in heb zitten.

Als ik mijn schouders heel erg naar achteren doe zijn ze minder voelbaar.

Ik blijf het vreemd vinden.........misschien herkent iemand zich hierin?

Ik heb trouwens achter de borst spier....dual plane.

toch maar eventjes een afspraak maken van de week en er na laten kijken.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Volgens mij komt het heel vaak voor. Ik voel mijn eigen implantaten ook, vooral aan de zijkant en aan de onderkant. Ook dat wegschieten van vocht voel je dan inderdaad. Bij dual plane dacht ik dat aan de bovenkant de prothese onder de spier was geplaatst en aan de onderkant niet, vandaar dat je ze daar waarschijnlijk ook voelt. In het begin vond ik het vervelend, maar het went wel dat je 'iets' voelt. Ook in mijn oude borsten voelde ik wel wat plekken/klieren.

Er naar laten kijken kan nooit kwaad!!

Succes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallow,

Ik heb het vooral aan de onderkant van m'n borst en dan aan de buitenkant.

toch wel fijn dat jullie je hierin herkennen....best wel vreemd en ja

ik laat er zeker naar kijken.

liefs vlindertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

o ik heb al zoveel verhalen op het forum gelezen hierover dat ik er altijd vanuit ben gegaan dat het erbij hoort, ook ik heb hier "last" van

heb het bij controle wel gevraagd en het is de onderkant vd prothese, niets om je zorgen over te maken.

het is wel veeeellllllllllll minder geworden hoor, ik denk dat het met verloop van tijd zelfs lastig word om nog te voelen, tenminste, bij mij dan he?

als je je zorgen maakt, altijd even naar laten kijken, liefste door je eigen pc!

succes!

jolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.