Ga naar inhoud

Senna: 5 april 2012: Dr. Nio: SLAZ


Aanbevolen berichten

Hey Faye,

sorry voor de late reactie ! Nee ik had Nio kennelijk verkeerd begrepen, ben voor de 2e keer bij hem geweest

en hij zei: Nee, ik adviseerde jou geen anatomisch maar de ronde druppel (de tussenvorm van Eurosilicone).

hierop gaf ik aan liever voor de Natrelle te gaan waarop de keuze is gevallen op rond.

Inderdaad, afgelopen dinsdag bij Mediconsult geweest, prettig gesprek maar deze adviseerde mij geen verschil

in cc te nemen en idd ook de ronde..

13 februari ga ik nog bij nio langs om het aantal cc te bespreken, en nog een keertje te passen.

de operatiedatum staat vast; 5 april, dus er is geen weg terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag heb ik mijn laatste consult gehad bij dr Nio.

Ik had al een heel verslag over mijn bevindingen geschreven met de consults in een voorsteltopic,

maar nu het dichterbij komt is het beter een operatieverslag aan te maken.

In de wachtruimte van Selms nog even gezien, die ging ondanks zijn gebroken pols toch aan het werk.

Het is de zoveelste keer dat ik op consult ging, omdat ik nog wat twijfels had over het aantal cc.

Een beetje verwarrend, de laatste keer had ik besloten om voor de ronde van Natrelle te gaan, waarbij hij zei dat het dan 310 en 340 cc zou worden.

Na hier over te hebben nagedacht, wilde ik niet zoveel of helemaal geen verschil in cc.

Vandaag zei hij dat het 325 en 345 cc zou gaan worden.

Is toch weer een kleiner verschil, wat te verwaarlozen is volgens hem..

Omdat ik hierdoor enigzins verward was geraakt want de vorige keer zei hij wat anders, had ik al snel zoiets van: Ik moet je maar gewoon vertrouwen. Dit terwijl ik eigenlijk geen verschil in cc wilde eigenlijk.. Maar ja, mijn borsten zijn ook ietswat verschillend... :122:

Goed, nog een keer gepast en dit keer een witkleurig topje aangedaan. Ja, maat 4," is toch wel wel mooi, maar ze moeten zeker niet groter". Waarop hij zei: "Het gaat heel snel wennen "(ja dat herkende ik van af het forum)

Nog even het type gevraagd wat hij 'erin 'gaat doen, en gevraagd of ik ze nog mag zien voordat het erin gaat , dat kon niet, eventueel wel de verpakking. (ik ben een control freak en redelijk achterdochtig, wil zeker zijn dat het ronde Natrelles zijn die erin gaan)

Ik krijg de Natrelle rond,TRF(textured responsive Full Projection, 325 cc rechts en 345 cc links .

Daarna gevraagd of ik in gesprek kon met de anesthesist. Dit kon, dus gelijk door naar de overkant.

Eerst bloeddruk opgemeten en wat vragen beantwoord. Daarna met een anesthesist gesproken. Een aardige vrouw die mij op mijn gemak heeft gesteld. Krijg een kalmeringspil voordat het infuus erin gaat. Het schijnt dat als je niet veel gewend bent met zo'n pilletje aardig van de wereld raakt, precies wat ik nodig heb die dag denk ik ! :107:

Dat was het voorlopig, nu verder met mentaal voorbereiden en over een maand zal ik beginnen met de voorbereidingen als : vitaminepillen, geen alcohol, huis schoonmaken (doe ik nu ook natuurlijk maar dan nog wat uitgebreider), kleding wassen, eten koken en invriezen , sportbh kopen, kortom de Echte voorbereidingen treffen! En natuurlijk nog even mijn natuurlijke borstjes vastleggen op foto en in de galerij plaatsen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Senna,

Het is het beste dat je kan doen, je overgeven aan je pc! Je moet er gewoon veel vertrouwen in hebben he. Vantevoren gewoon echt goed duidelijk maken hoe je ze wel en niet wilt hebben! Ik ben ook zo blij dat ik me volledig aan hem heb overgelaten, het had niet mooier kunnen worden! Ik had mijn pc wel heel duidelijk gemaakt dmv foto's hoe ik het het liefst wilde hebben, en dat is volledig beantwoord. Zo kun je ook met een gerust hart de operatie ingaan he. Dat pilleke... amaai!! Met mijn bwc heb ik dat ook gekregen. De verpleegster was vergeten zeggen dat ik na dat pilletje niet meer naar het toilet mocht. Ik moest nog ff plassen en het was net of ik stikzat was, ben zo half vallend terug op bed geraakt. Ik kan me ook alleen nog maar vlagen herrinneren van de rit met het bed door het ziekenhuis naar de operatiekamer. Dus als je je pc nog iets moet vragen, voor dat pilletje doen! Na dat pilletje kan je alles gestolen worden ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Senna

Ik begrijp wel dat je het eng vind om je helemaal over te geven hoor. Ik bedoel het is wel even wat anders dan dat je een kleurspoeling neemt die je uit kan wassen als het niet mooi is.....toch?

Ik krijg trouwens bijna hetzelfde als jij; Natrelle rond TRF 310 of 325 cc (ter plekke te bepalen wat mooier is), dual plane.

Lekker dat je een pilletje krijgt om wat relaxter te worden.

Succes met de voorbereidingen!

Ik hoorde idd van de assistente dat vn Selms gewoon zelf de spreekuren doet:)

Is het trouwens nog goed gekomen met de betaling?

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inge,

Ik zei dat ook al tegen NIO , "het is geen zak appels, het moet gewoon goed zijn"

Van hort naar her gereden voor het bank - gedoe, Lang Leve de ING : NOT :mad:

IK heb nu 2 brieven verzameld en moet op de 3e wachten tot ik weer betalingen kan doen.

Geduld...... :86: is een schone zaak..pff.

Tja Ingrid, misschien een beetje stom en neaief maar ik ben niet met voorbeelden naar hem toegegaan, van hoe ik het graag zou willen.. en superblij met mijn vorm en wil die behouden maar dan meer vulling erin.

Ik vind de boobs van Carmen Elektra supermooi maar heel eerlijk gezegd is alles aaan haar mooi, en ieder lijf is anders waardoor je het uiteindelijke resultaat niet zal kunnen voorspellen... Tenminste, dat heb ik mij laten vertellen..

Hij heeft een aantal keren gezegd dat het mooi gaat worden.. :101:

De grootste gok in mijn leven ooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Senna,

Een zak appels hihi... denk dat hij het wel snapt hoor! Hoor hier niets dan lof over de famous dr Nio dus komt wel goed denk ik!

Had ook graag bij hem gegaan door de goede verhalen hier op het forum, maar door omstandigheden ga ik nu weer bij mijn arts ( je moet mijn topics maar eens lezen ).

Ik kan een maandje eerder dan jij, maar zal je verhaal blijven volgen, ben benieuwd!

Wie niet waagt niet wint hé!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

het grote aftellen is begonnen. over precies een week lig ik hier in mijn bed met nieuwe borsten, zo raar allemaal,

ben er ook op het werk niet helemaal bij, ben er continu mee bezig,

probleempje is dat ik al mijn goede voornemens; huisje aan kant, eten maken en invriezen, etc niet kan waarmaken

omdat ik nog veel dagen moet werken en niet lang vrij ben voor de operatie.

gek als ik ben ga ik nog een dag van tevoren een nieuw paspoort aanvragen.. maar goed dat ga ik combineren met het kopen

van een sportbh, expres zo laat mogelijk , ik ga namelijk 2 maten kopen 75 C en D voor de zekerheid,

en degene die niet goed past zal ik (laten) ruilen, met een beetje mazzel kan ik dit zelf gaan doen na een week?

het zweet breekt me wel een beetje uit als ik sommige foto's zie met giga - jetsers, dat is niet mijn bedoeling om die te krijgen,

en als ik in de spiegel kijk zie ik toch wel borsten.....

Maar goed, las ook ergens dat de

arnica druppels niet goed zijn om in te nemen?? Dr vd Weij adviseert deze wel een week voor de operatie?! Iemand tips, wel of geen

arnica druppels? Het staat wel al klaar om in te nemen op mijn nachttafeltje!

Vitamine C ben ik al een tijd geleden mee begonnen heb een hele voorraad ingeslagen en ook nog een detox kuurtje gedaan om mijn lichaam schoon te maken. (denk eerder dat het juist voor na de ingreep handig is en dat ben ik ook van plan)

Tips en trucs are welcome!

iemand een opmerking over het kopen van de sportbhs? Hoeveel, welke soort en welke maten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arnicadruppels nog geen ervaring mee helaas. Die haal ik straks wel in huis. Was dit nou voor blauwe plekken e.d? Voor sportbh kan je kijken bij: kiesdejuistesportbh, annamamelle of Entercare. Bij Entercare zag als enige 1 exemplaar met rits. Lekker makkelijk. Er zullen vast wel meer sites zijn maar daar zag ik medische. Bij allemaal verkopen ze de band. Ik heb nu een slappe d en krijg 325cc, dus heb gewoon d gekocht met dezelfde omvang. Het zal geen weggegooid geld zijn als je ook sport, want je kan hdaans je ok ook gebruiken.

Ik heb pas nog gelezen dat detox van je lichaam d.m.v darmspoelingen onzin is. Je lichaam reinigt zichzelf d.m.v je nieren en lever, niet via de darmspoelingen. Dit maakt je darmen lui. Op den duur functioneert het niet meer uit zich zelf. Extra vit c kan geen kwaad. Krijg je teveel, da plas je dat weer uit. Met een gezonde levensstijl komt alles goed meid. Maak je niet al te druk. Straks heb je heeeel wat moois. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Veel succes en vergeet je foto's niet te plaatsten. Dat vinden we allemaal leuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi dames,

Hier nog een tip voor een sport-bh fila voorsluiting hij kost €39.95 en is echt super goed, en je kan hem natuurlijk daarna gebruiken voor de sport,en wat zo fijn is je besteld hem, en de volgende dag is die in huis, ik heb er echt heel veel aan, aankomende maandag 5 weken na mijn borst-lift ,implantaten heb ik de 19 dec gekregen, en draag hem graag geeft super goed steun maar de schok-bh heb ik ook kost €54,95 die is ook echt super die geeft nog meer steun, zeer zeker als ik morgen weer ga joggen, dus dan heb je er zeer zeker nog wat aan! En wat betreft de blauwe plekken, tja de een heeft dat natuurlijk eerder dan de ander, genetisch bepaalt naar mijn inziens. En de vitamine C is altijd goed en zoals je weet plas je te veel inderdaad uit.

Heel veel succes en sterkte met je herstel, zo spannend allemaal en dit forum "geweldig"

groetjes Sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Arnica is niet alleen tegen blauwe plekken maar ook tegen hematomen (grote bloeduitstortingen in een holte). Baat het niet dan schaadt t niet vind ik. Ik heb t ook gebruikt.

Succes, en met al die klussen komt het ook vast wel goed. Dan maar een keertje een diepvriespizza hoor! En binnen no time kan je best al weer een potje eten maken. Zorg gewoon dat al je kopjes/pannen enzo ergens staan dat je niet hoeft te strekken/arm omhoog bewegen.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx meiden. wacht expres zo lang mogelijk met kopen van bh's omdat ik niet zeker ben van de maat en ze na de operatie dan zou kunnen ruilen, maar ik zal even op internet gaan snuffelen voor bezorging aan huis.

ja die Arnica was het van plan maar omdat er gezegd werd dat er alcohol in zit (wat idd ook zo is) en ik mezelf streng aan de regels houd (ben begin dec. al gestopt met roken! en nu een week alcoholvrij leef) ben ik er toch maar niet aan begonnen, denk toch dat ik er vanaf maandag wel mee begin..

en inderdaad, wat betreft eten komt t wel goed, heb een krukje gekocht voor t geval ik toch iets moet pakken wat ik vergeten ben laag te zetten.. ondertussen misselijk en pijn in mijn buik hoe dichterbij het komt.

mijn ouders vinden het zo vreselijk! dat ze zelf eraaan dachten mij een nieuwe auto te schenken in ruil voor afblazen van het borsten-circus. Ik vind het zo zielig voor ze, ze hebben nu al slapeloze nachten..

Wat dat betreft begrijp ik de mensen (waaronder Vlinder) die het niet vertellen aan hun ouders.. Denk dat ik het ook niet had gedaan als ik dit allemaal had geweten.

Ik las trouwens nog even de papieren na gister over het ziekenhuis en de opname; dat je flink moet eten de dagen ervoor.

iemand enig idee wat hiervan de reden zou zijn?

ik moet hierna alleen morgen nog werken, heb een xtra vrij dagje genomen (dinsdag) dus heb nu meer rust om eea voor te bereiden (joehoe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb hem via internet fila voorsluiting , bij de VD heb ik hem besteld heb net op internet gekeken en hij is er nog ? hij zit super en hij is €39,95 dus niet minder of meer. Want dan heb je niet de goede.....veel plezier hij is echt super

L.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss Sport, thanx voor je tips, ik heb inmiddels voor vanavond een afpraak in Almere bij kies de juiste sportbh,

en ga aldaar 2 goede bh's aanschaffen!

Verder nog niet echt zenuwachtig, wel heel nieuwsgierig naar hoe de pijn zal aanvoelen (gek)

en wat ik nou allemaal nog zou moeten doen als voorbereiding. Ik ga vanavond foto's maken van

mijn '' voor " situatie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx London, net nog even gebeld met ziekenhuis, hoe laat het gaat gebeuren, zo tussen 9 en 9.30 uur zal ik de ok opgereden worden.

moet er wel om 7 uur al zijn, dus zullen 2 lange uren worden in het ziekenhuis.

ben alleen vergeten te vragen hoe het zit met je bloedgroep, is dat niet iets wat men vooraf moet weten

ivm eventuele complicaties tijdens de operatie?

Dit is meer een vraag van mijn ouders , ik ben wat lakser daarin (de 'het zal wel goed komen' houding).

Ondertussen weet ik niet wat ik nu zou moeten doen, heb de laatste wasjes gedraaid, en ga zo maar eten , en heel erg vroeg in bed liggen ofzo.. doe het expres rustig aan (heb ik ooit gelezen dat je relaxed de operatie in moet gaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het schijnt dat hoe relaxter je de ok in gaat, zo relaxt kom je er ook uit. Ik heb de nacht ervoor heerlijk geslapen en wat totaal niet zenuwachtig. Alleen wat chagrijnig want ik had honger maar ik kwam er echt tres cool uit. Dus ik weet niet of het toeval is of dat het echt zo is maar het kan maar zo de waarheid zijn!

Wb de bloedgroep. Daar heb ik helemaal over nagedacht. Slimme ouders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Senna

Veel succes morgen!!

Die bloedgroep, daar heb ik van te voren ook over gedacht en dacht ook dat die bekend was bij mijn huisarts, maar helaas..... Die heb ik ooit een keer voor niks laten prikken! Ze hadden hem niet meer. (en ik ben zo een koe die er nooit naar is gaan vragen toen ik hem heb laten prikken... sja :D )Nou ja, ik heb toen maar zo gedacht, als het nodig is in de kliniek, dan zullen ze wel zorgen dat ze erachter komen :D

Ze laten je niet doodgaan hoor ;) En ze moeten je al bijna verkeerd om op de tafel hebben liggen, willen ze zo een groot vat raken dat je binnen een half uur er niet meer bent! ;)

Maak je niet druk meid, het komt allemaal goed!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.