Ga naar inhoud

Franny : 17 september 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo mira,

moet inderdaad een week na jou onder het mes,vind het reuze spannend.

en ik krijg ook 2 verscghillende cc,s omdat ik ook best wel veel verschil heb in mijn borsten.

dr visser heeft mij uitgelegd dat dit noodzakelijk is omdat de beide borsten enigzins gelijk komen te staan,maar heeft er wel bij gezegd dat er altijd wel een beetje verschil blijft bestaan.

welke cupmaat heb jij nu dan omdat jij wel meer krijgt geplaatst als mij,want ik heb gevraagd om een grote C /kleine D.

heb nu een uitgezakte 75B.en als ik zeg uitgezakt dan bedoel ik ook uitgezakt.hahahaha.

krijg het wel achter de spier zodat de inhoud altijd iets minder word.

ben heel slank gebouwd 175 en 53 kg,zei zegt dat dit het mooiste word omdat het anders niet bij mijn lichaam past.

maar toch heb ik zoiets van .....nu kan ik vragen wat ik wens als het eenmaal zit heb ik geen weg meer terug.

nou mira hoop snel weer iets van je te horen.

greetz franny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames , de cc is voor iedereen een struikelblok .

Eenstemeer omdat een leek dat niet echt kan inschatten en éénzelfde prothese voor iedereen anders uitvalt .

Als je je wensen - cupmaat - duidelijk gemaakt hebt zal Dr Visser er rekening mee houden .

Algemeen wordt aangenomen dat 200cc ongeveer een cupmaat is .

Maar er zijn zoveel factoren die dat beïnvloeden !

Borstomtrek (iemand met een kleinere omtrek heeft minder cc nodig om dezelfde cup te bekomen) , eigen borst- vet- en klierweefsel , elastisciteit van je huid , borstplooi laag of hoog enz. ...

Enne , 40cc verschil is echt wel miniem hoor , heb er al met meer verschil geweten :38:

Bij een bv worden je borsten vergroot dus ook kleine 'oneffenheden' zoals verschillende grootte , dit wordt opgelost door een beetje cc-verschil .

Btw , Franny , heb je hoog (denk ik wel) of laag profiel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi b-cupje.

het aantal cc,s is inderdaad voor velen een struikelblok,betrap me er zelf ook steeds op dat ik naar foto,s zoek met mijn borsten voor de Bv en het aantal cc,s na de BV.

kom ook steeds op verschillende groottes uit.

heb mezelf nu ook voorgenomen om me daar niet meer op blind te staren,

voordat ik mijn BV krijg neem ik een foto mee van hetgeen ik wil hebben en en dan maar hopen dat het mogelijk is.

weet niet eens of ik een hoog of laag profiel krijg,was alleen maar bezig met het aantal cc,s erg he hahahahah

weet alleen maar dat ik de ronde krijg achter de spier omdat ik een dunne huid heb

gr franny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Franny,

Ik heb nu een hele lege 80B, en links hangt lager en is kleiner.

Als ik geen vulling in de bh heb zijn het net skischansjes! haha (zo uitgezakt)

Ik denk dat ik meer cc krijg zodat mijn lichaam beter in proportie is, ben nogal smal van boven maar breed in de heupen!

Dr. visser zei meteen 360cc en 320cc, ik was me toen niet zo bewust hoeveel of dat zou zijn.Ze zei wel dat ik een sportbh maat C moest meenemen.

Welke maat bh moet jij meenemen?

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mira,

Nou dat is nu net het probleem,dacht dat ze tegen mij zei dat ik ook een c mee moest nemen,maar wist het niet meer zeker.

Heb gebeld naar de kliniek en daar werd mij verteld om nog geen bh te kopen omdat je dat pas na 3 dagen nodig hebt,dus je begrijpt nu wel de verwarring.

ik neem voor de zekerheid toch maar een c mee je weet maar nooit he?

gr franny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Huh? geen bh meenemen... Ja nou ben ik ook verward.

Ze zei toch echt neem een sportbh mee. Nou ja misschien is het dan nog niet nodig, maar ik neem voor de zekerheid er toch maar een mee!

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

jah de ass zei tegen mij je hebt genoeg tijd om er een te kopen want je weet toch niet zeker welke maat je uiteindelijk gaat krijgen.

weet het ook niet meer hoor miss moet je ook maar even bellen met de kliniek.

gr franny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoikes,

Ik ben 9 juli geholpen in de Wellness.

Ik had ook geen bh bij me,ze hadden er niks van gezegd nl.

Was ook wel beetje verwarring want die verpleegster zei dat ik er de volgende dag maar een moest gaan kopen en m dan meteen aandoen.

In de brief die je meekrijgt na de operatie staat ook dat je m pas na 3 dagen moet aandoen,maar ik heb gewoon de raad van de verpleegster opgevolgd.

Ik vond zelf trouwens mét bh een stuk comfortabeler!!

Ik zou t gewoon nog eens navragen,dan zijn jullie zeker en daar ook weer gerust om :116:

groetjes snuitje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hallo dames daar ben ik weer,ben vandaag geholpen door dr visser,niks dan lof hoor over deze arts en het personeel.

mijn nw boobies zijn zoooooo mooi geworden en het aantal cc,s is perfect geworden,was eerst bang dat het te weinig zou zijn maar ze zijn echt perfect geworden,ben zo blij.

nou dat wilde ik even met jullie delen.

hoop snel weer eens iets van jullie te horen.

gr franny

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi patries.

bedankt....ben heel erg blij dat het achter de rug is.

heb helemaal geen pijn gehad terwijl ik heb gehoord dat al het achter de spier word geplaatst je meer last heb,het enige wat vervelend is,is dat je op je rug moet slapen en dat ben ik niet gewend maar verder is alles ok.

en ze zijn echt zo mooi geworden echt een plaatje,ik hoop dat voor jou het wachten ook snel voorbij gaat.

gr fraany

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Franny,

Van harte gefeliciteerd met je boobs! Hopelijk heb jij ook foto's straks? Daar zijn we natuurlijk erg benieuwd naar! Is de operatie goed verlopen? Hoeveel cc is het uiteindelijk geworden?

Groetjes,

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi merel,

alles is goed gegaan heb zelfs helemaal geen pijn gehad nu ook nog niet.

dr visser heeft van een borst het aantal cc,s iets verhoogd omdat ze dat toch beter vond.

heb nu een mooie c cup ben ooooo zo happy!!!!

zal zsm foto,s plaatsen als ik heb uitgevogeld hoe het moet hahaha.

gr franny.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Franny

Gefeliciteerd met je tweeling ! :101:

Hoe gaat het nu met je?

Morgen mogen bij mij de nietjes eruit.... Ben benieuwd.

Ik heb nieuwe foto's geplaatst, alleen vind ik ze op de foto's niet zo mooi uitkomen whaha in de spiegel zijn ze mooier!

Ik ben benieuwd naar jouwn foto's.

Rust goed uit, doe niet te veel ook al denk je dat het wel lukt ( spreek uit ervaring :144: )

Groetjes Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.