Ga naar inhoud

Franny : 17 september 2009 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ben moeder van 5 kinderen die ik allemaal de borst heb gegeven dus van mijn borsten is niet veel meer over.

heb nu een uitgezakte 75b en zou graag een volle c/kleine d willen hebben,nu heeft dr visser mij geadviseerd om in een borst 295cc en in de andere 265cc te plaatsen zijn er mensen die dit ook hebben gekregen en op die maten zijn uitgekomen??

want heb nu de mogelijkheid om zelf de grootte te bepalen vandaar.

ben 175 en 53 kg en zeer smal gebouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Franny,

Ik ben 38 en moeder van 2 kinderen en ook ik heb borstvoeding gegeven dus zo'n beetje hetzelfde verhaal. Ik heb nu een hangende 80B en krijg 295 cc en zou dan ook op een volle C, kleine D uit moeten komen dus wat dat betreft komt het aardig overeen allemaal. Ik word 30 juli geopereerd dus als je nog 14 dagen wacht kun je zien hoe het eruit komt te zien. :blush:

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi fanny,

maak je geen zorgen dr visser weet wat ze doet ik zelf ben ook door haar geholpen en ben nu 3 weken po en ik voel me schitterend ik kan zelf al heel veel in het huishouden terug doen.

en wat de maat betreft ik ben zelf ook heel smal gebouwd en ik kom van een kleine AAcup en ik heb met 240cc achter de spier een kleine Dcup.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly71 :

ben echt benieuwd hoe ze gaan worden kan niet wachten totdat ik je foto kan zien.

@dydy :

ben echt blij voor je dat je tevreden bent, maar als jij met 245 cc al een kleine d hebt met een aa, wat moet ik dan wel niet krijgen met mijn 75b en 295cc. miss val ik dan wel voorover hahaha.

heb je miss een foto voor mij zodat ik kan zien hoe die van jou zijn geworden.

zal tzt ook foto,s van mij plaatsen..kan niet meer wachten pffffffff

gr franny

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi snuitje heb je foto,s bekeken en vind ze erg mooi geworden,ben van de ene kant toch wel bang dat ik ze alsnog te klein ga vinden maar van de andere kant heb ik ook weer gehoord dat als ze ingedaald zijn dat ze dan weer groter worden,weet nu niet goed wat waar is of niet.

greetz franny

Link naar reactie
Delen op andere sites

He franny,

Weet je,zoals ik las ben jij nogal tenger gebouwd,ik denk dat Dr Visser heel goed weet wat ze doet,ik weet zelf niet zo veel af van dat indalen en of ze dan idd groter worden,moet dat nog even afwachten maar als dat echt zo is dan zit je zeker goed want ik zit nu na één week al op die D!

Ik zou vertrouwen op haar,anders maak je jezelf helemaal in de war,weet je,het is zo moeilijk met anderen te vergelijken omdat iedereen anders gebouwd is en ik weet zeker dat een pc daar een hele goede kijk op heeft.

Ik denk écht dat t helemaal goed komt met jou!! Ik heb echt vertrouwen in die Dr Visser,en vind haar een heel eerlijk mens,als zij zegt dat je een C-D krijgt,krijg je ook een C-D :116:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi franny,

dat van dat indaalen is waar ik dacht vorge week ook ze zijn toch niet zo groot maar nu ze ondertussen nog meer ingedaald zijn tonen ze inderdaad groter.

ik zal staks eens proberen om een foto te plaatsen ik heb wel geen voor fotos omdat ik mijn borste echt gehaad heb.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi franny,

ik ben het ook helemaal eens met snuitje.

en els je vragen hebt slel ze gerust ik help je graag voor zo veel ik weet natuurlijk.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

miss heb je wel gelijk maar denk dat het wel normaal is dat ik nog wel mijn twijfels heb,want als het eenmaal geplaatst is is er geen weg meer trg.

daarom ben ik ook zo benieuwd naar reakties en foto,s van andere vrouwen die dezelfde lichaamsbouw hebben als mij en die ook dezelfde cc inhoud hebben gekregen achter de spier..

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb helaas ook geen voorfoto's,achteraf gezien zo STOM dat ik dat niet heb gedaan hé :140: maar idd ik haatte ze ook en dacht hoe eerder ze "weg" zijn hoe beter,nu ik dit resultaat heb vind ik t echt jammeer,maar ok,niks aan te doen.

Ben ook wel nieuwsgierig dydy naar je boobs!!

En franny,zo zie je maar weer,als ze bij dydy ook groter zijn geworden na t indalen,dan zit je hélémaal goed!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi franny,

twijfelen doe je toch dat had ik ook en het is volkomen normaal je weet niet wat je te wachten staat en daarom twijfel je dan ook. ik weet nog goed toen ik 3 weken terug in het ziekenhuis was en op mijn kamer lag heb ik zefs nog tegen mijn eigen gezegd waar ben je toch in godsnaam aan begonnen.Maar geloof me het is niet zo erg en pijn ervaart iedereen anders en daarom zijn er pijn stillers he.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

zeg snuitje in de wellness hebben ze toch voor fotos gemaakt allee met mij toch zou je die niet kunnen opvragen?

want ik vind het nu eigenlijk ook heel jammer dat ik geen voor fotos heb.

greets dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dydy.

de pijn vind ik niet zo erg want als je 5 kinderen heb gekregen weet je pas wat pijn is whaaaaaaaa.

de grootte vind ik nu het belangrijkste want eenmaal geplaatst is er geen weg meer terug. erg he?

liefs franny

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi franny

ik heb nu wel maar 1 kind maar dat was inderdaad pijnlijk. das juist als ze geplaatst zijn is er geen weg meer terug. maar ik heb tot nu toe nog geen minuut spijt gehad want als ik het geweten had had ik het al veel eerder laten doen.

liefs dydy

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat ik dr visser toch maar ga vragen of ik niet iets meer kan krijgen...hoop dat het lukt.

maar ja moet nog lang wachten voordat ik aan de beurt ben,dus heb nog de tijd om na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He dydy,dat is precies wat ik me ook al bedacht had..volgende week donderdag moet ik op controle dan vraag ik of ik die foto's mss een kopie of zo van kan hebben!

en franny,je kan altijd bellen hoor naar de wellness en zeggen waar je zo over twijfelt,ze helpen je dan wel verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik ben een moeder van 3 en ook allemaal borstvoeding gegeven.

Ik heb nu minder dan een a cup en krijg 300 cc achter de spier, volgens de pc kom ik dan uit op een volle B kleine C.

Wel worden het anatomische protheses met wat meer gel aan de bovenkant dan gemiddeld zodat mijn borsten mooi gevuld zullen worden ( hopelijk hahaha).

Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik hier veel verhalen lees dat de cup groter is uitgevallen ppffff ga je inderdaad voorover hangen !!

Misschien dat dat het geval is bij ronde protheses?? Weet ik eigenlijk niet, iemand die het wel weet hier ???

Ik moet over 2 dagen voor mijn BV en dan zal ik ook een album aanmaken met een ww.

In ieder geval zal ik na de operatie mijn verslag op het forum zetten.

Groetjes Karin :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Franny

Ik ga 10 september naar de wellness voor een bv, ook door Dr. Visser.

Ik krijg 360cc links en 320cc rechts. Nou ben ik niet een slanke dame (1.67 en 73 kilo)

En na twee zwangerschappen heb ik alleen nog maar theezakjes over haha!

Ik zag dat jij ook verschillende cc's krijgt.

Ik ben alleen bang dat het een te groot verschil wordt dan tussen links en rechts.... :unsure:

Maar ik ga ervan uit dat Dr. Visser weet wat ze doet!

Groet, Mira

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames , de cc is voor iedereen een struikelblok .

Eenstemeer omdat een leek dat niet echt kan inschatten en éénzelfde prothese voor iedereen anders uitvalt .

Als je je wensen - cupmaat - duidelijk gemaakt hebt zal Dr Visser er rekening mee houden .

Algemeen wordt aangenomen dat 200cc ongeveer een cupmaat is .

Maar er zijn zoveel factoren die dat beïnvloeden !

Borstomtrek (iemand met een kleinere omtrek heeft minder cc nodig om dezelfde cup te bekomen) , eigen borst- vet- en klierweefsel , elastisciteit van je huid , borstplooi laag of hoog enz. ...

Enne , 40cc verschil is echt wel miniem hoor , heb er al met meer verschil geweten :38:

Bij een bv worden je borsten vergroot dus ook kleine 'oneffenheden' zoals verschillende grootte , dit wordt opgelost door een beetje cc-verschil .

Btw , Franny , heb je hoog (denk ik wel) of laag profiel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

B cupje,

Het is precies zoals jij zegt, alle borsten zijn anders en het blijft toch afwachten wat het uiteindelijk wordt.

Ik lees ook zoveel verhalen van dezelfde cc's maar wat toch hele andere cupmaten oplevert!

Het enige wat ik zeker weet is dat ik bij mijn PC heb aangegeven wat ik graag wilde en hij heeft de rest besloten!!

Gr Karin.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.