Ga naar inhoud

Molleke : 20 februari 2012 : Dr. Alain Van Garsse : La Clinique Mont Saint-Martin : Luik


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Mijn naam is molleke ben 30 jaar en lig spannend af te tellen naar 20/02. Ik wordt geopereerd in Luik door dr van Garsse. Nu een lelijke hangende kleine D en hopelijk nadien een mooiere volle C! Hij vertelde me weefsel te verwijderen en mbv een ankermethode de borst te liften. Ik zou waarschijnlijk de dag zelf het ziekenhuis nog mogen verlaten,wat ik een beetje raar vind omdat de meeste van jullie hier toch een nachtje blijven na de ingreep. Ik ben nog steeds enthousiast maar de zenuwen beginnen ook serieus op te spelen. Wie wil er graag zijn ervaringen met me delen? Het helpt me misschien men schrik een beetje overwinnen :) groetjes molleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Molleke,

Welkom hier! :D

Begrijp ik het goed en krijg je alleen een borstlift? Of in combinatie met het plaatsen van prothesen? Vraag dit om te weten waar ik je topicje kan plaatsen bij de operatieverslagen, want aangezien je al een datum hebt mag je daar naar toe verhuizen iplv bij de voorsteltopics.

Zal alvast je titel ook een beetje aanpassen!

Liefs, :54:

Ps: misschien ook handig te weten in welke kliniek/ziekenhuis je geopereerd word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Molleke,

Alvast veel succes met je operatie, en dat je maar supermooie borsten mag krijgen.

Ikzelf heb ook een lift gehad, maar geen ankermethode, maar een lollypop. Ik had nog maar een hele slappe B cup, en ben met prothesen nu naar een fiere E gegaan (klinkt groot, maar lijkt in t echt een gewone D cup). Wat zul je blij zijn als die slappe borsten weg zijn! Je kunt foto's van mij vinden in de galerij als je nieuwsgierig bent ;-)

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Alvast bedankt voor jullie bemoedigende reacties! Doet goed te weten dat je er niet "alleen" voor staat

Ik krijg dus inderdaag een borstlift maar zonder prothesen, volgens mijn pc word er het overtollige aan klieren verwijderd (dit omdat mijn borsten hierdoor te zwaar wegen) en het overtollige aan vel (een paar keer zwaar afgevallen en terug bijgekomen waardoor mijn "lelijke" boobies zwaar zijn gaan hangen :-(

Alles zal plaatsvinden in de kliniek :Mont Sain martin ( "Lacliniq") in Luik op 20/2,nog 1weekje dus, brrr wat krijg ik schrik...

Ik ben ook een vrij sportief iemand, 3keer per week fitness, 2keer per week tennis, dus dat wordt een serieuze aanpassing :s

Weet er iemand of mijn conditie heel erg achteruit gaat gaan tijdens de recuperatieperiode? wanneer kan ik mijn sportieve activiteiten hervatten? kan/mag ik iets doen na de operatie? goh.. veel vragen he..

Toch al erg bedankt voor jullie steun!

groetjes Molleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Eigenlijk krijg je dus een lift met verkleining? Krijg je het wel vergoed? (want een verkleining krijg je soms wel vergoed he!). Je moet een week of 6 wachten met sporten, daarna mag je langzaamaan op gaan bouwen. Ik weet nog dat dat best snel gaat hoor, dat opbouwen, ik doe bodypump, en na een week of 3 ofzo zat ik weer op mijn oude gewichten. (ik sport ook min. 3 keer in de week). Nog maar 1 week! spannend.

Groetjes van ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ingrid,

Nee, er wordt niks vergoed. Ik heb geen medische klachten door mijn lelijke borsten vandaar..

Ja hoor, ik tel de dagen en nachten, stressss!!!

Blij te horen dat jij je sport vrij snel hebt kunnen hernemen

Ik speel zelf met het idee om aan bodypump te gaan doen dus lijkt me leuk om zo mijn conditie terug op te bouwen :-)

Dankjewel voor de info! groetjes Molleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hallo Molleke,

Alvast veel succes met je operatie, en dat je maar supermooie borsten mag krijgen.

Ikzelf heb ook een lift gehad, maar geen ankermethode, maar een lollypop. Ik had nog maar een hele slappe B cup, en ben met prothesen nu naar een fiere E gegaan (klinkt groot, maar lijkt in t echt een gewone D cup). Wat zul je blij zijn als die slappe borsten weg zijn! Je kunt foto's van mij vinden in de galerij als je nieuwsgierig bent ;-)

Groetjes van Ingrid.

Hallo Ingrid

Op donderdag 23/02 Ga ik voor de 2de keer onder het mes in 4jr,er zitten pips in en 1 ervan is gescheurd daarbij komt nog dat mijn borstlif volledig mislukt is,dus alles opnieuw,grtjs Shemna Als het kan zou ik graag eens je fotos zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal! Mijn naam is molleke ben 30 jaar en lig spannend af te tellen naar 20/02. Ik wordt geopereerd in Luik door dr van Garsse. Nu een lelijke hangende kleine D en hopelijk nadien een mooiere volle C! Hij vertelde me weefsel te verwijderen en mbv een ankermethode de borst te liften. Ik zou waarschijnlijk de dag zelf het ziekenhuis nog mogen verlaten,wat ik een beetje raar vind omdat de meeste van jullie hier toch een nachtje blijven na de ingreep. Ik ben nog steeds enthousiast maar de zenuwen beginnen ook serieus op te spelen. Wie wil er graag zijn ervaringen met me delen? Het helpt me misschien men schrik een beetje overwinnen :) groetjes molleke

hallo molleke ik wens je veel succes en niet bang zijn,tzal zoveel mooier zijn,grtjs Shemna
Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Shemna, ik kan van jouzelf geen topic vinden, dus doe het maar ff via Molleke haar topic, je vraagt naar mijn foto's, die staan gewoon in de galerij. Als je over mijn naam gaat (linksboven dat roze vlakje) dan kan je op het fototje drukken en dan kom je direkt op de goede plaats uit.

Heel veel succes met je operatie, ellendig dat je die pips hebt, en dan nog een mislukte lift, dat je je droom boobies mag krijgen!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames! Ik ben vandaag 2 weken po en voel me super :)

Mijn nieuwe tweeling begint er goed uit te zien, enkel lijkt mijn linkerborst iets hoger te zitten als mijn rechter. Deze is dan ook meer gezwollen maar toch..ik hoop dat dit goed komt!?Voor de rest voel ik me eigenlijk heel erg fit! Zin om te gaan sporten..maar ik veronderstel dat ik het beter nog even rustig aan moet doen. Morgen voor de 2de keer op controle,bh vervangen,benieuwd of de plakkers er ook af mogen?! Kijk er naar uit om "ze" terug te zien!! Grtjes Molleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.