Ga naar inhoud

Clau : maart 2012 : Dr. van Look


Aanbevolen berichten

Beste,

Mijn naam is Claudia en ik ben 20 jaar.

Ik heb een maatje 38 en de laatste keer dat ik mijn BH maat liet opmeten kwam ik uit op een 75GG.

Ik ben nu op missie om een borstverkleining te laten doen.

Er is maar 1 ding wat mij tegenhoud.

Ik weet niet waar te beginnen zoeken naar de juiste dokter.

Is iemand op de hoogte van de beste Belgische dokters op dit moment om een borstverkleining uit te voeren ?

En ook : zijn er dokters waarbij het aangeraden is absoluut van hen weg te blijven ?

Groetjes,

Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Clau het hang af in welke regio je zoekt en waar je woont enof je wilt reizen voor je operatie....Je kan ook een afspraak maken met je huisarts en hij kan je ook een paar goede tips geven. Hier op het forum staan echt keiveel topics waar je echt wat aan hebt

Mag ik vragen uit welke regio je komt?...wie weet kan ik zo een paar namen noemen uit de topics..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Luijendijk www.drluijendijk.nl werkt in de Bergmann kliniek en het Diakonessenhuis.

Heb zelf bij hem een BV ondergaan. Bekijk zijn site maar eens en vraag een gratis consult.

Kan hem iedereen aanraden!

Succes met je zoektocht. Maak de keuze op basis van gevoel, bij welke PC jij een goed gevoel hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Clau,

Ik heb een borstlift gekregen, bij Dr. Jo Vanoorbeek. Hij opereert in St-Augustinus in Wilrijk, heeft een privekliniek in Brasschaat (www.kliniplast.be). Ik weet niet of dit een beetje in je buurt is. Ik ben SUPERtevreden over hem, je kunt foto's van mij in de galerij bekijken.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg bedankt voor jullie reacties :D !

Ik ben van het Antwerpse maar ben bereid om binnen de landsgrenzen te reizen voor een goede dokter.

Ik ga de websites die jullie hebben opgegeven zeker eens checken.

Ik hoop dat ik in de paasvakantie nog de ingreep kan ondergaan maar de tijd dringt dan wel :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.