Ga naar inhoud

Barbie_ : 31 Maart 2012 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi ladies,

ik heb mn laatste consultje gehad gisteravond...

Mn oude tantes (McGhan rond - mlp - 260cc - dual plane - 11,5cm dia - 3,8cm projectie) (70A -----> 70D), zullen op 9 Maart 2012 worden vervangen voor:

Mentor Rond (MemoryGelTextured) Cohesive 1 - Ultra High Profile - 535cc - dual plane - 12,1cm dia - 6,3cm projectie..

Geen idee op welke maat ik uitkom maar hoop de 70F wel te halen nu...

Nu is het aftellen naar 9 Maart en dan zal ik hier het operatieverslagje schrijven...

xxXxx

ps: mn oude tantes zullen een denkwaardig plekje in mn vitrinekast krijgen hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 468
  • Created
  • Laatste Reactie

Jajaja at last weet ik wat het word...

Heb zelf behoorlijk lopen wikken en wegen.. Twijfel of het al niet te groot zal worden maar voor de spiegel bij de pc zag het er leuk uit...

Groot maar niet te en de boel zou wat meer wegzakken naar hoe het nu is.. Vond de 535cc ultra high toch mooier dan die 425cc high...

komt waarschijnlijk ook omdat cup D zoals we nu hebben eruit ziet als cup Doperwt voor het oog...

Hihi Kaatje zie ze al gaan...

Mn zoontje is net 3 geworden dus die krijgt er niet veel van mee..

Gelukkig kan ie een hoop zelf en hoef ik 'm nog maar kleine beetjes te helpen want niemand anders dan mama mag hem helpen he ;)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan 't ook doen... Schadelijk is 't niet... Vitamientjes voor betere genezing zei hij, hogere weerstand... En die Arnica tegen zwelling en blauwe plekken na OK... Vorige keer heb ik het ook niet gedaan maar toen had ik geen mega verschil... Nu dat die hoge cc's erin gaan doe ik 't maar wel voor 't geval dat hihi... Al moet ik zeggen dat ik met mn dual plane vorige keer na 3 dagen weer kiplekker rond waggelde hoor, alleen een beetje stijfjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga dan die druppels met alcohol nemen, kan ik er lekker zat aan beginnen... Zal misschien helpen als pijnstiller :45:

Pf de dagen gaan traag zeg, nu we ons merk en profiel en zo kennen, niet veel om naar uit te kijken behalve dan de operatie natuurlijk.... :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben me al aan het oriënteren op sites voor grote maten :45:

Maar die Amerikaanse maten zeg... pfff... wat een drama...raak daar eens aan uit!

En t zal nog zoooo lang duren tegen dat we onze definitieve maat gaan weten, dat zal die eerste tijd weer zo gaan veranderen....

Weer een halve dag voorbij :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi... Zoek op google naar: bra size converter.. Daar vul je jouw maat in en dat ding veranderd het naar alle andere bestaande maten in andere landen.. Die Amerikaanse maten zijn veeeeel groter dan onze... Een 70D is daar iets van een 32C ofzo..

Ben net naar Najib Amhali geweest een cabertier is dat, weer een avond om hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik 3 weken en 1 dag hihi... En ik heb zo'n zin.. De eerste keer had ik dat helemaal niet... Toen wilde ik natuurlijk ook maar nu kan 't me niet snel genoeg gaan...

Is hetzelfde met die maat.. Toen had ik niet van oewhh wat gaat het worden... Nu juist wel... Ben enorm nieuwsgierig naar wat eruit gaat komen...

Zenuwen heb ik totaal niet... Prikkie, slapen, tieten denk ik hahaha...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook helemaal niet bang, weet waarvoor ik sta :)

Maar hier wel stress, ben stiekem wel bang dat t weer niet goed komt: die opgeplakte bol, die vorm, die grootte,...

Heb stress dat ik niet tevreden ben als ik wakker word, en die kans is groot want die eerste tijd moeten ze nog zoveel veranderen en zal weer doodongelukkig zijn als t niet gelijk is zoals ik wil ( wat zo goed als onmogelijk is van t eerste moment ) :(

Pffff want it over and done with!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, heb de kaartjes van de implantaten toch gezien hoor... en ga ze meevragen terug en checken of t 500 was... dan kan ik je nog verwittigen als je toch voor die 1000 cc moet gaan hé :)

Maar denk dat t bij jou zeker goed komt, alleen al t profiel!!!! Denk dat t daar echt mee te maken heeft hé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha jajaja doe maar...

Al denk ik dat je wel gelijk hebt hoor... Ben immers met een low profile 260cc naar een D gegaan... Dus met een 535cc ultra highmoet er minsten 2 maatjes bij lijkt me hahaha...

Ik twijfelde heel erg of ik die 590cc moest nemen, maar wat ik je dus al vertelde scheelt die projectie maar 0,2cm volgens mij dus weinig op het oog.. Het is niet zeker of die erin past en tsjaa de pc zei ook omdat ik dus vrij smal ben het misschien te zwaar word en hij me niet terug wil zien om ze eruit te halen omdat mn rug en nek pijn doen door 't gewicht... Als ik het perse wil, wil hij wel proberen te proppen maja wat is wijsheid denk je dan... Toch maar 1000000% zeker die 535cc...

Ik wil gewoon lekker snurkie doen en wakker worden met big boobies, vrijwel geen pijn en zwelling en geen drains hihi... Schijnt dat mn pc een droog opereren techniek heeft waardoor je geen drains nodig hebt en vrijwel geen zwelling hebt.. Staat ook in zn boek en lees van vrijwel iedereen die bij hem onder het mes heeft gelegen er vrijwel fit als een hoentje vandaan ging...

Nog iets minder dan 2 weken en dan mogen we eindelijk hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ben back... :46: Druk weekendje op t werk zeg... pfff... Maar ja, veel boogie en bh centjes nodig hé...

Denk ook dat voor jou die 2 mm niet veel gaan schelen, en als je arts er niet voor is zou ik het ook bij je eerste idee houden dan hoor...

Zelf krijg ik ook geen drains mee naar huis hoor, rond 9 uur operatie en om 5 'droog' naar huis. Lees er hier soms die met drains naar huis moeten en zo, pfff, niets voor mij hoor...

Binnen 2 weken mijn laatste avond met de erwtjes, hm, laat het maar komen zeg!!!

Zelf moet ik maar de dag zelf betalen, denk dat ik het pas achteraf ga doen deze keer, om zeker te zijn! :104:

Jammer dat je geen dagje vroeger kan, ik zou het wel weten ( maar de mijne opereert niet op maandag dus de kans is heel klein dat ik zo een telefoontje krijg )

Doeiiiii,

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.