Ga naar inhoud

Wanneer mag de SportBH uit?


Aanbevolen berichten

dat klopt, je moet idd naar je lichaam luisteren.

als het niet kan, dan voel je dat snel genoeg.

ik heb 'm aan het begin ook zo nu en dan wel even een half uurtje uit gedaan hoor.

gr. amidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advies van mijn chirurg : 6 weken dag en nacht .

's Morgens en 's avonds na het douchen liet ik 'm een half uurtje uit , smeerde dan de littekenolie en dan kon die goed intrekken . Ik had er twee en wisseldedagelijks af , dat deed ook deugd .

Moet je naar een feestje dan kan je 'm mss een uurtje of 2 uitlaten : geen is beter dan een beugel volgens mijn chirurg > ik heb het nooit geprobeert hoor , ben een schijter geweest op dat gebied .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

's Avonds doe ik de sportbh wel even een halfuurtje uit hoor, dat is een heerlijk gevoel en met douchen natuurlijk.

De bh irriteert op mijn hechtingen, blij dat die er over 3 dagen uitgaan.

Je mag het best even af doen de bh, als je maar rustig blijft zitten en niet teveel aan de wandel gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Pff..ben blij dat hier een topic over bestaat! Ik had dezelfde vraag namelijk...

Ik heb zoveel last van die bh! Als ik 'm uit heb voel ik me veel beter...veel vrijer...en veel minder pijn! Die bh drukt op mijn wond/hechtingen..

Ik heb 'm tot nu toe alleen uit gehad tijdens het douchen. Nu zit ik voor het eerst even zonder achter de pc :38: ...en het voelt als een bevrijding!

Pffff....nog 5 weken te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is vreselijk.. bij mij drukte het toen ook op de hechtingen, ik probeerde 'm dan wat naar beneden te trekken, dat het randje net iets onder het litteken zat.

En verder kun je alleen maar blijven aftellen... ik ben nu alweer bijan vergeten hoe vervelend dat ding was, het is belangrijk dat je je wel aan die 6 weken houdt, het is voor een goed doel laten we maar zeggen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn papieren stond dat ik tenminste 4 weken dacht en nacht die sportbh aan moest houden. 4 weken dus mits je er niet veel last meer van hebt lijkt me.. Ik draag nu, dik 4 week po, overdag gewoon een bh. Heb nergens last van. 's Nachts of als ik gewoon thuis kom doe ik wel mn sportbh weer aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.