Mir83

Wanneer is een bh te groot of te klein?

Recommended Posts

Ik draag graag Sapph bhs,die zitten meteen goed en geen gezeur met pijn ofzo.

Andere merken blijf ik lastig vinden,ook ik heb last van het drukken op mn ribben,

waar ik vroeger volgens mij echt geen last van had met me C-cupje.

Ik heb dr een paar van andere merken omdat ie mooi zijn,sexier zijn etc.

En met een beetje geluk zit daar wel eens een goeie bij ook,

en met herstel heeft t niets te maken bij mij,heb ze nu al heel erg lang(2 jaar)

Bandjes moeten altyd direct tot zover ze kunnen,omdat ik erg lang ben.

Het is gewoon echt uitvogelen welk merk bh je het beste zit,

het schijnt nu eenmaal stukken lastiger te zijn met neppers..

Hey vlinder,

Klopt, dat drukken van de beugels op mn ribben had ik voorheen ook nooit. Misschien toch gewoon voor lief nemen dan? Ik heb een bh van sapph, zit idd heerlijk en supermooi! Ik zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen,wordt wel weer eens tijd

Klopt het trouwens dat sapph klein valt? Ik heb nu een 75E, hij zit erg mooi, maar ik merk wel dat de omtrek strakker voelt dan een van een ander merk.

Zou ik dan een 80E moeten hebben? Of een 75F? Ik ben bang dat ik met de 80 op het zelfde verhaal ga komen als met de 80D waar ik eerder over schreef.

Ik zal zo weer aan het werk. Even mijn bh's terug verdienen, hahaha!

Ik heb me laten vertellen dat als een omvangs maat je te strak zit dat je die 1 maat groter neemt.. En dat de cupmaat dan 1 maat kleiner word...

Dus 70E is 75D is 80C is 85B is 90A

Als je 75D te strak in de omvang zit moet je dus 80C nemen... Dan blijft de cup grootte hetzelfde ondanks de letter minder is..

ik heb nu meestal 70D maar ook wel 75C zit beide goed...

Hehe ben ik dan..kon t topic niet meer terug vinden,zucht..

Ja Sapph valt wel wat klein uit idd,maar dat vind ik dus ook met de hunkermoller bhs he.

Ik heb van Sapph een 80F of een 75 G,passen beiden goed.

Ik vind de 80 fijn zitten vanwege de omvang die dan net ff wat minder strak zit,dus ik zou als ik jou was

idd een 80 nemen,word meteen de beugel ook ietsje groter.

Hey so blond!

Ja klopt,zoiets is mij ook verteld. Alleen krijg ik mn boobs met de beste bedoelingen niet meer in een c. Maar wat sapph betreft,ik denk dan toch een 80 omtrek,zit vast wel beter. D is nu sowiezo te klein.

Fijne dag nog iedereen! Zal weer ff wat doen hier.

@twofriends : de cups waren voorgevormd en wat te breed precies . 't Waren wel 'basic'bh's van Sloggi .

@Vlinder : zou die Sapph dan toch het merk zijn voor de neppers ?

Dat merk zit bij mij dus ook altijd goed .

Hunkemuller idd soms net iets te klein die cups ...

@SOo_BlOnd : dat klopt van die maten .

Ik heb een 80C in een tiental bh's (waarvan 7 Sapph) maar heb er ook eentje (van Sapph) in maat 85B .

Maar ik heb toch de onderwijdte een beetje ingenomen met de naaimachine : zat me wat te los want heb omtrek 77 ong.

Het merk voor de neppers,mja zou kunnen ,ze gaan ook tcoh vrij grote maten,mogen ze wat mij betreft dan ook best reclame voor maken,

DE bhs voor nepperssssssssssss.

Guest twofriends

@SOo_BlOnd: Dat verhaal van de onderwijdte wordt groter en je cup wordt dan kleiner dan snap ik, maar bij mij klopt het op dit moment dan niet... De 75E zit perfect, maar als ik dan een 80D heb dan ziet 'ie qua omtrek weer te los en lijken de cups juist weer te groot :S Mijn onderwijdte is 77 cm en ik vind zelf een 75 lekker zitten, zijn ze mooi ingesnoerd

Ach, als over een tijdje misschien alles weer ingedaald is dan past 80D misschien juist weer beter dan een 75E. Wie weet staat het nu nog allemaal te strak enzo.

Ik heb ook geen enkel problemen gehad met de bh's van Sapph, die zaten heerlijk! Maar ben toch gezwicht voor een bh van de Hunkemoller en ook die zat in maat 75E perfect!

@twofriends: BH's is drama vind ik... Je kan ze ook nooit cadeau doen want 9 van de 10 keer is of de omvang te groot/klein of de cup is te groot/klein omdt ze op een of andere manier allemaal anders vallen...

Als je tweeling is ingedaald zal je zeker goed slagen hihi...