Ga naar inhoud

Gezocht: ervaringen met dr Marjoleine de Lange


Grande

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Omdat mijn 'eigen' pc geblesseerd is, is er ene vervangster aangesteld. Marjoleine de Lange. Voordat ik besluit of ik door haar geopereerd wil worden of wil wachten tot dr van Selms hersteld is, ben ik op zoek naar info en ervaringen over / met haar.

Ik kan op internet echter maar bar weinig vinden helaas......Dus iemand die me kan helpen????

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Grande,

ik heb nooit van haar gehoord, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet goed zou zijn.

Wanneer kun je bij deze vervangster terecht voor een gesprek?

Ik zou iig uitgebreid naar haar ervaring vragen en naar foto's van eerdere borstvergrotingen die ze al gedaan heeft.

Gewoon je twijfel en onzekerheden bespreken!

En dan toch ook wel een beetje op mijn gevoel afgaan of ik me door haar zou willen laten opereren.

Succes bij je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb geen idee naar info over Dr de Lange... Misschien vind je niet veel over haar omdat zij meer bezig is met medische chirurgie... Daarmee bedoel ik dat ze misschien alleen in het ziekenhuis werkt en alleen operaties etc uitvoert voor patienten die doorverwezen zijn en zich niet komen aanmelden zoals wij hihi... In elk ziekenhuis werken een aantal plastisch chirurgen maar die zul je niet allemaal op Google vinden (wel op naam, maar niet op resultaat).. Kijk of je no een gesprek met haar kunt krijgen om te kijken of ze je bevalt... En anders zou ik wachten op van Selms als je daar een goed gevoel bij had... van Selms geeft zelf aan dat hij haar goed vind en zeker het SLAZ laat iemand geen ingrepen uitvoeren als ze daar niet kundig in is..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames

Ik heb kunnen vinden dat ze plastisch chirurg is in deLairessekliniek.

Ik heb aangegeven in het SLAZ dat ik sowieso eerst met haar een gesprek wil en werk etc van haar wil zien, voordat ik een beslissing neem. Moet me er gewoon 100% goed bij voelen. Anders idd wachten tot mei, het zei zo he...SLAz zou overleggen met haar wanneer ik op gesprek kon en me dan bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.