Ga naar inhoud

BV : het is NIET zomaar een ingreep!


pippi2

Aanbevolen berichten

Nee, spijt heb ik nu niet meer....ben al jaren blij met mijn "nepperds" maar als je alles van te voren weet....

Ik was 23 toen ik, na mijn bevalling cupje AA over had gehouden, mijn borsten liet vergroten.....

Helaas ging de arts waar ik het gesprek mee had gehad met pensioen dus zou ik geopereerd worden door zijn opvolger. NATUUURLIJK een prima chirurg met jaren lange ervaring, EN zijn voorganger zou zijn patienten toch niet over doen aan de eerste de beste!..! wie was ik om daar aan te twijfelen?? Dus vol vertrouwen de operatie tegemoet.

De protheses zouden ACHTER de borstspier geplaatst worden...tja...ik liet t over aan de "expert" en daar ging ik dan als moeder van 23..

T was mis! ik kwam net bij uit de narcose en zag/VOELDE de chirurg keihard op de prothese drukken...

Ik was te gespierd door jaren lang fitness, hij had de protheses nooit achter de borstspier mogen plaatsen ( nu weet ik dat dit in geen enkel geval een goed idee is!) ze waren richting OKSEL geschoten!...

Ik heb zo veel pijn gehad, moest een half jaar een halve tennisbal onder mijn oksel dragen in de hoop dat de prothese weer op zijn plaats zou gaan zitten, kreeg fysiotherapie en mocht mijn zoontje niet optillen...lastig als alleenstaand moeder! BELACHELIJK!

Ik heb uiteindelijk de betreffende chirurg voor de tuchtraad laten verschijnen...hij kreeg een "berisping"en dat schijnt voor NL begrippen al heel wat te zijn! kl&*%$%#@@ bah!

Gelukkig heeft een andere chirurg er voor gezorgd dat ik WEL mooie borsten kreeg, heb 11 jaar geleden ook de protheses laten vernieuwen en ben er nog steeds erg blij mee! Jammer dat t PIP implantaten blijken te zijn......dus dit jaar wederom onder het mes en hopen.....

Dus dames: Bezint eer ge begint! pfffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid snap dat je dit topic opent!!

Je hebt heel wat meegemaakt en jammer dat je nu weer moet :(

Ik ben het met je eens om echt een goede arts te zoeken en veel informatie te krijgen!

Tegenwoordig hoor je sneller artsen iets zeggen over de plaatsing gelukkig, maar net als jou nu achter af zou ik voor een andere arts gekozen hebben.

Hij heeft prachtboobies gemaakt en ben heel blij maar ik vind met vragen achteraf dat ik er maar geen duidelijk antwoord op krijg!

Kortom kies een goede arts en weer wat je wilt dat is mijn tip :D

Ik hoop dat je helemaal tevreden gaat zijn na je 2de wissel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Pipi,

Ik begrijp wat jij bedoelt...

Na alles wat heb ik tot nu toe meegemaakt, denk ik...ik zou daar nooit moete beginnen....Een questie van pech...weet ik! Want ik weet veel dames die zijn dik tevreden, hoor!

Maar ik denk dat iedereen zou eerst TOPIC met ""complicaties"" moeten lezen voordat je een beslissing voor je hele leven neemt...;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.