annsummersnl Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Hoi meiden,na zelf een paar jaar klauwen geld te hebben uitgegeven aan bh's, heb ik een Brits bedrijf ontdekt dat betaalbare en hele mooie lingerie levert ook in grote maten. Hun lingerie gaat meestal van cup a t/m G of H. Sinds kort werk ik voor hen als doorgeefluik, wat inhoudt dat ik bestellingen aan hen doorgeef en daarvoor 10% commissie ontvang. Ik dacht dat er hier vast wel dames waren die hierin geïnteresseerd zouden zijn, dus heb ik dit bericht geplaatst. Ik heb hier een gallery aangemaakt met het assortiment uit de catalogus: http://www.facebook....32913728&type=1Als iemand interesse heeft, kun je me een berichtje sturen met je bestelling, die geef ik dan graag voor je door!Let op: de tweede helft van de catalogus bevat ook erotica-producten!Lieve groetjes,Petra Link to comment Share on other sites More sharing options...
annsummersnl Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 Hoi meiden,ik ben nieuw hier op het forum! Ik heet Petra en ben 21 jaar.Ik hoop dat het hier gezellig wordt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissBoobyMoon Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Welkom !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Margje Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Hallo Petra! Welkom op het forum! Ik ben wel een beetje nieuwsgierig: heb je plannen dat je je hier aanmeldt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
annsummersnl Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 Dankjewel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Risje80 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Hoi petra,heb je een andere site of kun je me die catalogus mailen? Ik zou graag de foto's wat dichter bij willen zien, ik kan niet kiezen, er zijn zoveel leuke setjes bij.....!Hoe vallen deze bh's uit, weet je dat? Ik zit namelijk tussen 70 E en 70 F in.Gr Risje Link to comment Share on other sites More sharing options...
annsummersnl Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 Hoi Risje,Hier is een link naar de catalogus als PDF: http://organisers.annsummers.com/cat67a_uk.pdf daar kun je inzoomen op de foto's.De prijzen staan hier in ponden en euro's, maar de europrijzen zijn de winkelprijzen in Ierland en vallen duurder uit dan de daadwerkelijke prijs in euro's.Als je tussen twee maten in zit, kun je het handigst kiezen voor de grote maat. De maatgeving klopt vrij goed, maar ze zijn in de rugmaat een beetje klein vergeleken met bijvoorbeeld bh's van de hunkemöller.Ik hoop dat je wat vindt wat je mooi vindt!Groetjes,Petra Link to comment Share on other sites More sharing options...
mous Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 ann summers, daar heb ik heel wat jaren geleden een homeparty van gehad.Wist niet eens meer dat het nog bestond.Was idd mooi en goed lingerie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
annsummersnl Posted February 5, 2012 Author Share Posted February 5, 2012 Ze bestaan zeker nog, alleen de parties in Nederland zijn er niet meer helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mii18 Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Hoi Petra, Welkom hier beetje meer info zou leuk zijn Ben je aan het rond kijken omdat je ook een bv wilt? Of heb je al een consult/operatie gepland staan ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.