Jump to content

betaalbare lingerie in grote maten

Recommended Posts

Hoi meiden,

na zelf een paar jaar klauwen geld te hebben uitgegeven aan bh's, heb ik een Brits bedrijf ontdekt dat betaalbare en hele mooie lingerie levert ook in grote maten. Hun lingerie gaat meestal van cup a t/m G of H. Sinds kort werk ik voor hen als doorgeefluik, wat inhoudt dat ik bestellingen aan hen doorgeef en daarvoor 10% commissie ontvang. Ik dacht dat er hier vast wel dames waren die hierin geïnteresseerd zouden zijn, dus heb ik dit bericht geplaatst. Ik heb hier een gallery aangemaakt met het assortiment uit de catalogus: http://www.facebook....32913728&type=1

Als iemand interesse heeft, kun je me een berichtje sturen met je bestelling, die geef ik dan graag voor je door!

Let op: de tweede helft van de catalogus bevat ook erotica-producten!

Lieve groetjes,

Petra

Hoi petra,

heb je een andere site of kun je me die catalogus mailen? Ik zou graag de foto's wat dichter bij willen zien, ik kan niet kiezen, er zijn zoveel leuke setjes bij.....!

Hoe vallen deze bh's uit, weet je dat? Ik zit namelijk tussen 70 E en 70 F in.

Gr Risje

Hoi Risje,

Hier is een link naar de catalogus als PDF: http://organisers.annsummers.com/cat67a_uk.pdf daar kun je inzoomen op de foto's.

De prijzen staan hier in ponden en euro's, maar de europrijzen zijn de winkelprijzen in Ierland en vallen duurder uit dan de daadwerkelijke prijs in euro's.

Als je tussen twee maten in zit, kun je het handigst kiezen voor de grote maat. De maatgeving klopt vrij goed, maar ze zijn in de rugmaat een beetje klein vergeleken met bijvoorbeeld bh's van de hunkemöller.

Ik hoop dat je wat vindt wat je mooi vindt!

Groetjes,

Petra

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.