Ga naar inhoud

Zwemmen!


Pinky

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik ben nu 4 weken en 3 dagen PO en ik zou graag terug gaan zwemmen. Mag dit?

Ik heb met mijn stomme kop per ongeluk al een abonnement besteld, maar dan kwam ik tot de conclusie dat dit waarschijnlijk nog niet mag..

Ik hoop dat jullie het juiste antwoordt weten!

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, ik zie dat jij ze wel achter de spier hebt, dus weet niet of je al genezen bent, heb je last van je borstspieren? Mijn pc zegt, ik mag alles doen als ik maar naar mijn lichaam luister, maar ik had na een week al bijna geen pijn meer. Ik ben na ruim 3 weken weer gaan sporten, maar ik heb ze dan ook wel op de spier, ik denk wel dat dat wat uit maakt.

Je maakt natuurlijk wel heftige bewegingen met je armen met zwemmen. kun je je pc niet even mailen hierover?

Gr Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dual plane en ben na 8 weken PO gaan zwemmen (privézwembad in de sauna) .

Was onwennig maar even doorzetten zonder overbelasting : je voelt dat zelf wel aan hoor .

Achteraf een beetje spierpijn maar die spier moet terug herstellen en wennen natuurlijk .

Kalmpjes opbouwen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.