Ga naar inhoud

hoi hoi,


bubje

Aanbevolen berichten

hoi hoi,

kan iemand mij helpen?

ik twijfel al lang over een borstcorrectie omdat het miss niet echt nodig is.

ik zou het in eerste instantie willen laten doen voor het volume en de mooie vorm wat het oplevert.

ik heb van mezelf een kleine tot gewone C-cup, ( denk ik, dat geeft mijn push-up bh toch aan ;-) )

ik ben op consultatie geweest voor wat informatie over een borstvergroting en wat de pc mij zou aanraden als ik een gewone tot volle D-cup zou willen behalen...

hij raad mij aan om 240cc te nemen achter de borstspier, rond profiel.

ik wil zijn raad wel opvolgen maar door veel onderzoek op internet zie ik veel reacties van meisjes die vinden dat ze toch wat meer cc hadden moeten nemen!!!

nu vraag ik mij af omdat de meeste rond de 300cc nemen, ik miss toch ook niet voor wat meer cc moet gaan!?

kan iemand helpen?

grtjs een onzeker meisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom hier op het forum!

Wow een C, als ik dat vóór mijn borstvergroting zou hebben gehad zou ik geen operatie hebben laten uitvoeren :P

Als je een D cup wilt behalen gaat dat zeker lukken met 240 cc, als je echt een C hebt.

Ik ben van praktisch niets naar een 70C gegaan met 230cc, dual plane geplaatst.

Maar als je al een C van jezelf hebt, waarom kun je dan geen plaatsing vóór de spier? Dan zou je toch genoeg weefsel moeten hebben lijkt mij!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Welkom hier op het forum!

Wow een C, als ik dat vóór mijn borstvergroting zou hebben gehad zou ik geen operatie hebben laten uitvoeren :P

Als je een D cup wilt behalen gaat dat zeker lukken met 240 cc, als je echt een C hebt.

Ik ben van praktisch niets naar een 70C gegaan met 230cc, dual plane geplaatst.

Maar als je al een C van jezelf hebt, waarom kun je dan geen plaatsing vóór de spier? Dan zou je toch genoeg weefsel moeten hebben lijkt mij!

Groetjes

omdat de pc gezegt heeft dat voor de spier wel gaat maar op lange termijn miss sneller gaat hangen ( zegt hij he, iedere pc zal wel zijn eigen werkmethode en uitleg hebben denk ik ) en achter de spier zou toch natuurlijker zijn zei hij...

grtjs

omdat de pc gezegt heeft dat voor de spier wel gaat maar op lange termijn miss sneller gaat hangen ( zegt hij he, iedere pc zal wel zijn eigen werkmethode en uitleg hebben denk ik ) en achter de spier zou toch natuurlijker zijn zei hij...

grtjs

en echt een c hebben

ik weet het niet zo goed

mijn bh maat ( push-up bh) is 70c

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ja over dat hangen heeft je pc wel gelijk, maar wil je dan niet liever dual plane? (i.v.m. voorkomen van een double bubble)

Maar misschien plaatst je pc wel nooit dual plane, dat verschilt nogal per pc. Bij wie ben je op consult geweest?

Hmm vaak heb je een grotere maat nodig als je push up draagt, dus misschien dat je een 70B hebt?

Je kunt je cupmaat zo berekenen;

Eerst meet je je onderwijdte (onder je borsten) door het meetlint strak aan te trekken, vervolgens meet je je bovenwijdte (op het volste deel van je borsten, meestal je tepels) door het meetlint losjes te houden. Het verschil in cm's geeft je cupmaat aan.

  • 12 cm verschil = A cup
  • 14 cm verschil = B cup
  • 16 cm verschil = C cup
  • 18 cm verschil = D cup

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja klopt inderdaad: je leest meer verslagjes van meiden die iets groter wilden dan de paar die ze te groot vinden.

Denk dat het aantal nodige cc's veel met je startsituatie te maken heeft en velen kennen hun juiste maat niet echt.

Ikzelf ging van 75b naar d met 265 rond achter geplaatst.

Maar denk inderdaad persoonlijk dat je bij twijfel voor t grootste moet gaan, neppers lijken kleiner hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

de meesten meiden hier hadden heel weinig borst voordat ze gingen vergroten. Staar je niet blind aan de cc's die hier voorbij komen.

Ik had een lege hangende c cup voor mijn operatie, ik heb een lift laten doen met 200 cc ronde protheses erin. Dan wel op de spier i.v.m. sporten.

Ik zou een mooie volle c cup moeten krijgen, en nu heb ik een grote e of zelfs een f cup. Ik vind dit heel erg, nu kan ik weer geen leuke bh's aan! Ik heb omvang 70, dus is wat lastiger om in een gewone lingeriewinkel te kopen. Ik heb nu 1 bh die ik in maat e pas de rest van de e cuppen zijn me te klein! Ik ben er echt niet blij mee.

Ik zou echt niet te veel in laten doen hoor! Omdat je zelf al een c cup hebt!

Groetjes Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bubje

Ik ben gisteren op mijn eerste consult geweest en mij is het volgende uitgelegd. Ik heb een 75 B en mijn pc wilde ongeveer 400 cc vullen, ronde cohesive gel, dual plane geplaatst om bij mij een volle D te bereiken. Nu is het zo, dat het aantal cc ook afhangt van de breedte van jouw borst. Mijn breedte was 13.5 cm, dus de diameter van de borst. Dit is volgens mijn pc redelijk breed. De prothese die ingebracht wordt, mag niet te smal zijn, omdat je dan geen mooie vorm krijgt. Dus het is sterk afhankelijk van hoe breed je borsten zijn, want als je een bredere prothese nodig hebt, zal die breedte ook met cc's gevuld moeten worden. Klinkt logisch he :6: .Bij mij kiest hij voor een medium profile, omdat ik al een mooie vorm van mezelf heb (vindt hij ;-)) Uiteindelijk zou ik dan uitkomen op een projectie van 4,2 cm. (dat heb ik gisteren zelf even opgezocht in het boekje dat te downloaden is op de site van eurosiliconen (de prothese die ik krijg). Ik wil wel nog een tweede consult inplannen om daadwerkelijk eens te gaan passen, en te kijken of dit voor mij het gewenste resultaat zal geven. Daar was gisteren geen tijd voor, omdat ik een vragenlijst van hier tot Tokio had..... Ben dus driekwartier binnen geweest, dus heel begrijpelijk.

Misschien kun je aan je pc vragen hoe hij bij het aantal cc komt, bij mij kon hij dat dus overleggen met een 'schema' uit het boekje van het merk van de prothese....

Is dit verhaal te volgen? hihi, bij mij klonk het gisteren allemaal heel aannemelijk :1:

Hopelijk heb je hier iets aan?

liefs en succes met denken, BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.