Ga naar inhoud

Help: Gezocht: Dames met Natrelle Protheses HIGH profile EN VERY HIGH profile..!!


Barbie_

Aanbevolen berichten

Haha ja, gek word ik van die boobs zeg! :44:

Maar t valt toch op dat er veeeelen zijn die achteraf toch graag een maatje groter wilden hé! En dan heb je de supergekken als ikzelf die het dan maar 3 keer gaat doen!

De scheurkalender: geen tijd voor, zit hier hele dagen op deze tettensite!!!

Maar k ga ook mee aftellen met jou en blondie hoor, ben even blij voor jullie als mezelf!

Kunnen we achteraf elke dag de cm's tellen... :49:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Wedden dat we de meetlinten versleten krijgen?

Maar je hebt gelijk, veel mensen vinden ze na de bv nog te klein, maar ik denk dat veel mensen ook niet weten wat ze moeten verwachten erna! Ik heb altijd een horror-beeld voor me gezien van mensen met een F, maarja, dat had denk ik meer te maken met bredere mensen met een F. Ik bedoel, dan wordt die F ook groter, als de omtrek groter moet zijn. Sja, en dan denk je al gauw, een D-tje is genoeg, maar als je dan beter gaat kijken naar de breedte van de borst en de projectie van de prothese, dan kom je erachter dat het helemaal niet zo enorm hoeft te zijn!

Ik zie hier vrouwen, die na hun bv een F hebben, een mooie 75F en dat is echt niet MEGA! Dat ziet er gewoon ook mooi uit!

Maar goed, ik ga voor mijn DD/E en zie wel waar ik uiteindelijk uitkom haha.

Ik leef ook met jullie mee, echt leuk, alledrie in maart.

En die 'tettensite' is inderdaad superverslavend haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.