Ga naar inhoud

Help: Gezocht: Dames met Natrelle Protheses HIGH profile EN VERY HIGH profile..!!


Barbie_

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik heb 9 Febr mn definitieve passessie..

Voor nu is het waarschijnlijk Mentor 425cc High Profile (dia: 12,5cm, projectie: 5,0cm)..

Ik ben alleen door iemand attent gemaakt dat het gaat om de diameter van de prothese en dat als die past de cc's er ook in kunnen hihi...

Nou heb ik de matenlijst van Natrelle gezien en een prothese van 0,1cm kleiner (12,4cm) dan die Mentor is wel 550cc, dus 125cc meer :D:D EN Very High Profile (projectie 6,0cm)..

GRAAG zou ik foto's willen zien van ladies met very high profile en hiigh profile van Natrelle en van high profile van Mentor... Dus wie van jullie ladies heeft 1 van deze protheses en van wie zou ik zn foto's mogen zien?? Alvast heeeeeel erg bedankt!!!

Als de very high profile niet overdreven is (naar mijn smaak dan;) ) en als het echt om alleen de ruimte voor de diameter gaat dan ga ik zeker vragen of ik die 550cc very high profile van Natrelle erin kan krijgen..

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie

Nee hahaha.. Dit is voor nu de laatste keer en zolang ik geen complicaties met de jaren krijg zoals ik nu ook niet had ga ik tot het maximale...

Anders hoor je over 3 maanden, ik heb erwtjes hahaha... Had ik nou toch maar die very high profile genomen...

En die kerel van mij hier gaat ook net iedere keer meewerken hahaha want die mag hierna een auto :44: ...

Vind het alleen zo lastig om een beetje een beeld te krijgen van het verschil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das moeilijk!

Ik zie hier soms foto's van 200/300 cc passeren die groter lijken dan mijn 500 :(

T schijnt ook dat je met achter de spier toch een aantal cc verliest, hoor!

Denk dat veel

Afhangt van je startsituatie en die zien wij niet meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi S0o_Bl0nd

Leuk om te lezen dat er nog iemand op dezelfde manier is voorgelicht als ik. Ik heb ook te horen gekregen dat de diameter van de borst ter zake doet. Er wordt hier op het forum vaak gezegd dat het aantal cc bij de een groter uitvalt als bij de ander, maar dit ligt absoluut aan de breedte van je eigen borst.

Mij is geadviseerd om een medium profile te nemen, 400 cc van Eurosilicone. Hiermee zou ik een projectie krijgen van 4,2 cm. Op het moment is mijn onderwijdte 76 en mijn bovenwijdte 88. Dat is dus net een 75 B. Met een projectie van 4,2cm kom ik dus op 16 cm verschil tussen onder en boven en zou ik een kleine D krijgen, terwijl ik gevraagd heb voor een volle D. Nu zit ik net als jij met dezelfde vraag. Echter als ik op het schema kijk, zie ik dat doordat mijn borst zo breed is (13,5 cm) er niet veel keuze is. Jij hebt me wel op het idee gebracht om eens verder te kijken bij andere merken en nog wat te dubben over misschien toch meer profiel (indien mogelijk, zonder dat ik meteen 800 cc moet nemen :97: )

Jij ook succes met zoeken he! En het is moeilijk om hier op het forum antwoorden op te vinden hihi, want geloof dat niet veel plastisch chirurgen deze informatie geven. Ik bedoel dit niet negatief, hoop dat niemand me verkeerd begrijpt, maar het is dus wel belangrijk om te weten wat je uiteindelijke resultaat wordt!

Groetjes en succes he!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe word dat dan berekend, die 4,2 ? en dan de breedte 13,5 hoe bereken je dat want ik word steeds nieuwsgieriger ,en kan ik ook nog wat leren hiervan, want mijn pc heb ik hier dus ook niet over gehoordt? Ik ben door de heer van onselen geholpen....ben benieuwd heb wel een idee natuurlijk, voordat ik werd geopereerd, had ik 79/80 omvang en boven had ik 82/83. Nu heb ik 80/96/97...

Gr sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sporty

Ja kan me voorstellen dat je nieuwsgierig wordt. Ik zal even proberen uit te leggen hoe het in elkaar zit. De pc heeft mijn borst gemeten, dus de diameter. Die was bij mij 13,5 cm. Dat is redelijk breed volgens mijn pc. Hij had het vervolgens over een vulling van 400 cc medium profile. Ik snapte eerst ook niet wat dat dat zou worden, want ik schrok nogal dat ie er 400 cc in wilde gaan proppen (na al die verhalen hier over cups E en zelfs F na 350 cc haha).

Hij keek in een boekje om te kijken of het idee wat ie had overeen kwam met wat er te krijgen was bij Eurosiliconen. Ik ben thuis meteen naar de site gegaan van eurosiliconen en heb de brochure gedownload waarin de maatvoeringen staan. Daar staat ook een schema in waar je op kunt zien hoe het gaat worden qua projectie, bij mij dus die 4,2 cm. Dit is dus eigenlijk het aantal cm's dat er bovenop komt bij je bovenwijdte. Pfff haha, hoop dat je het nog snapt.... :106:

Op dat schema staat in de horizontale as het aantal mm's, dus de breedte van je borst. Bij mij dus 13,5 en mijn pc wilde dan de prothese van 13,7cm plaatsen (dus 137 mm op de horizontale as)

Op de verticale as staat de projectie (dus de toename van omvang) eveneens in mm. De blauwe vakjes in de grafiek geven de soft cohesive medium profile aan (de nummers van de soort prothese staan een bladzijde eerder in de brochure) en in dat vakje staat het aantal cc. Als je dan kijkt vanuit dat aantal cc bij de breedte van jouw borst en dan naar de verticale as, dan kun je zien hoeveel meer omvang je gaat krijgen.... Dit verschilt dus heel erg per diameter van je borst en per profile.....

Neem dit verhaaltje en de brochure er even samen bij en bekijk het eens, hoop dat ik dan duidelijk genoeg heb kunnen uitleggen hoe het in elkaar zit. Als je dit verhaaltje droog leest, is het misschien niet echt duidelijk.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust, volgens mij zijn er wel meer mensen die dit willen weten.

Ik ga eens kijken of andere merken dit soort schema's ook hebben en of er dan in die schema's meer mogelijk is qua projectie voor mij.... Volgens S0o_Blond wel, dus ik ga eens ff neuzen hihi. Ik ga nog op tweede consult, is tenminste wel de bedoeling en ga dan nog meer beslagen ten ijs komen haha.....

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ken deze van eurosilicone ondertussen al uit mijn hoofd, had hem afgeprint en mee naar de pc... :106:

Denk dat je met de extra/very high wel een goede projectie krijgt, dat hoop ik toch... de sprong gebeurt echt bij de 700 cc... dus daar ga ik voor... als ze het er in krijgen...

Weer een dagje voorbij... :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi S0o_Bl0nd (vind je het erg als ik je naam ga afkorten naar SB?? hihi)

Ik heb eens zitten zoeken naar die schema's van Natrelle en Mentor, maar pfff kan het niet vinden... Heb jij toevallig een link naar deze brochures?

Groetjes BB :48:

Hoi BB,

dit is de link naar Natrelle.. : http://www.natrelle.com/pdf/natrelle_catalog.pdf

Beetje naar beneden scrollen en van elk type staat de diameter - cc - projectie lijst er...

xxXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.