Ga naar inhoud

Band voor na de bv


Aanbevolen berichten

Hoi dames

Mijn pc vertelde me dat ik zo'n band moet bestellen die ik zes weken lang moet dragen met een sportbeha. Nou kreeg ik een foldertje waar ik zo'n band kan bestellen mee. Dat is ergens in Amerika de shippingskosten zijn hoger dan de band zelf hahaha. Nou vroeg ik me af of iemand weet waar je gewoon in Nederland zo'n ding kan aanschaffen? Moet toch ook vast wel kunnen? Ik Kan er maar weinig over vinden op het internet.

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik kreeg deze mee in de kliniek hoor! Denk dat dat meestal zo gaat? Kreeg zelfs een extra zwarte met kant :)

Als t niet zo is veronderstel ik dat ze je wel kunnen aangeven waar je die kunt halen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had ook zo'n band, mij is verteld dat als je die niet draagt ze omhoog kunnen schuiven. Dit verschilt wel per pc heb ik begrepen, wat ik wel fijn vond was dat die band de zwelling ook een beetje tegen hield, ik had veel minder zwelling vergeleken met dames die geen band droegen.

groetjes kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag even telefonisch contact gehad met een Nederlandse firma die ze levert. Geld overmaken en hij wordt verstuurd. Klaar:)

@Pipseflips: Ik heb er zóóóóó veel zin in, was het maar vast zover. Zenuwachtig ben ik (nog) niet, maar gewoon zo'n opgewonden gevoel zeg maar. Als een kind die uitkijkt naar Sinterklaas ofzo hahaha.

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Inge,

Ik ben benieuwd of je nu verschil gaat zien nu je de band om hebt.

Ik ben hem na 5 dagen gaan dragen. (nu bijna 2 weken po), maar vind prothesen nog steeds wat hoog zitten (ook veel kramp in mijn spier). Waarschijnlijk moet ik meer geduld hebben. Maar was benieuwd of jij al resultaat hebt met de band.

gr Visje2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik kreeg deze mee in de kliniek hoor! Denk dat dat meestal zo gaat? Kreeg zelfs een extra zwarte met kant :)

Als t niet zo is veronderstel ik dat ze je wel kunnen aangeven waar je die kunt halen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik kreeg deze mee in de kliniek hoor! Denk dat dat meestal zo gaat? Kreeg zelfs een extra zwarte met kant :)

Als t niet zo is veronderstel ik dat ze je wel kunnen aangeven waar je die kunt halen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het slim om die band samen met verband te gebruiken, want ik wil echt niet dat ze scheef gaan staan. Begin mei is mijn ok door dr. Verdonk WK.

En weet iemand hoe het met borstoefeningen zit na operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die band is te bestellen via www.kiesdejuistesportbh.nl. Voor 40 euries. Tevens Post ok bh's. Ik ga het binnenkort ook bestellen. Voor de zekerheid als ik t verband niet meer trek zoals eerdere berichten van dames in het forum. Dr. Verdonk zei dat t niet nodig was omdat t verband al in de plaats voor die band is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Inge,

Ik ben benieuwd of je nu verschil gaat zien nu je de band om hebt.

Ik ben hem na 5 dagen gaan dragen. (nu bijna 2 weken po), maar vind prothesen nog steeds wat hoog zitten (ook veel kramp in mijn spier). Waarschijnlijk moet ik meer geduld hebben. Maar was benieuwd of jij al resultaat hebt met de band.

gr Visje2

Hoi Visje

Mijn bv is helaas uitgesteld naar 14 mei, omdat mijn pc zijn pols heeft gebroken.

Groetjes Inge

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf bij Accz geholpen en direkt na de operatie moest je al borstspieroefeningen doen,

Je schouders helemaal naa achteren brengen eventueel je handen achter je rug zodat je echt voelt dat je de spieren aantrekt,

Dit was vooral om de spieren op te rekken en dan zou je veel minder pijn kunnen verwachten ook voelt het eerlijk om even te strekken.

Zelf heb ik weinig pijn gehad, wie weet of het hier door kwam, wss heeft het wel geholpen,

Je kan die oefeningen nu al doen, wat als je spieren nu al wat oprekt is het ook weer beter voor de operatie

enne ik werd wakker na de operatie had de sport( klinkiek bh) al aan ook de band zat er om, die heb ik 6 weken gedragen en net wat Kleintje zegt bijna geen zwelling gehad, bij de controle 2 weken na PO was de zwelling al weg.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

Je hebt gelijk ik heb ook een bv gehad bij accz, en ik had van te voren mijn borst-spier goed opgerekt en heb nagenoeg geen pijn gehad, beetje drukkend gevoel, nu na mijn borst-lift heb ik veel meer pijn is echt niet te vergelijken......

veel succes

l.sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.