Ga naar inhoud

Linsje : 3 februari 2012 : Dr. Koopmann : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

heeey!!

Leuk verslag!

Hoe ging het met het tape, datvond ik nog het ergste van alles hihi

groet jen

dankje,

jaa dat vond ik ook eng hoor het idee al als ik er aan dacht werd ik een beetje eng in me maag der van haha..

maar me vriend heb het heel voorzichtig gedaan, klein stukje voor stukje er afgehaald. af en toe even stoppen want

om sommige stukjes zat het echt heel strak aan me huid vast haha maar al met al is het me mee gevallen gelukkig.

en toen ik ze natuurlijk helemaal goed zien ze zien er mooi uit hoor helemaal blij mee.

hij heeft het echt netjes gedaan:D.

en hoe is het met jou herstel gaat het goed met je boobies :D ben je al terug geweest voor je laaste controle of moet je nog?

Xx linsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Linsje

Gelukkig is alles goed gegaan en ben je er helemaal happy mee! Bij mij deed de tape ook wel iets zeer maar wist dat daarna me drains er nog uit moesten en daar was ik meer bang voor hihi!

Ga je eigenlijk nog foto's plaatsen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje,

jaa dat vond ik ook eng hoor het idee al als ik er aan dacht werd ik een beetje eng in me maag der van haha..

maar me vriend heb het heel voorzichtig gedaan, klein stukje voor stukje er afgehaald. af en toe even stoppen want

om sommige stukjes zat het echt heel strak aan me huid vast haha maar al met al is het me mee gevallen gelukkig.

en toen ik ze natuurlijk helemaal goed zien ze zien er mooi uit hoor helemaal blij mee.

hij heeft het echt netjes gedaan:D.

en hoe is het met jou herstel gaat het goed met je boobies :D ben je al terug geweest voor je laaste controle of moet je nog?

Xx linsje

heeey,

Ja dat had ik dus ook, best een soort van pijnlijk sommige stukken.

Met mijn herstel gaat het prima, donderdag laatste controle, en dannnn, moooiieee bh;s misschien hou ik snachts mn sport bh maar nog ff aan , voelt toch wel veilig hihi

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey,

Ja dat had ik dus ook, best een soort van pijnlijk sommige stukken.

Met mijn herstel gaat het prima, donderdag laatste controle, en dannnn, moooiieee bh;s misschien hou ik snachts mn sport bh maar nog ff aan , voelt toch wel veilig hihi

xx

jaa indd dat had ik dus ook.

o echt ik moet donderdag ook voor me eerste controle ben benieuwd ik moet om 9 uur daar zijn :P!

jaa leuk he dan kan je allemaal nieuwe lingerie shoppee whoee.

haha jaa dat geef toch wel een goed gevoel.

alleen ik vind het soms wel ff lekker hoor als die af mag met douchen, hij zit best strak en der staat toch wel veel druk op bij mij.

maar dat zal met de dag ook wel minder worden. moest jij ook 3 weken die band en sport bh 3 weken dag en nacht dragen en

daarna alleen je sport bh 3 weken lang?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa indd dat had ik dus ook.

o echt ik moet donderdag ook voor me eerste controle ben benieuwd ik moet om 9 uur daar zijn :P!

jaa leuk he dan kan je allemaal nieuwe lingerie shoppee whoee.

haha jaa dat geef toch wel een goed gevoel.

alleen ik vind het soms wel ff lekker hoor als die af mag met douchen, hij zit best strak en der staat toch wel veel druk op bij mij.

maar dat zal met de dag ook wel minder worden. moest jij ook 3 weken die band en sport bh 3 weken dag en nacht dragen en

daarna alleen je sport bh 3 weken lang?

xx

jaa indd dat had ik dus ook.

o echt ik moet donderdag ook voor me eerste controle ben benieuwd ik moet om 9 uur daar zijn :P!

jaa leuk he dan kan je allemaal nieuwe lingerie shoppee whoee.

haha jaa dat geef toch wel een goed gevoel.

alleen ik vind het soms wel ff lekker hoor als die af mag met douchen, hij zit best strak en der staat toch wel veel druk op bij mij.

maar dat zal met de dag ook wel minder worden. moest jij ook 3 weken die band en sport bh 3 weken dag en nacht dragen en

daarna alleen je sport bh 3 weken lang?

xx

jaa indd dat had ik dus ook.

o echt ik moet donderdag ook voor me eerste controle ben benieuwd ik moet om 9 uur daar zijn :P!

jaa leuk he dan kan je allemaal nieuwe lingerie shoppee whoee.

haha jaa dat geef toch wel een goed gevoel.

alleen ik vind het soms wel ff lekker hoor als die af mag met douchen, hij zit best strak en der staat toch wel veel druk op bij mij.

maar dat zal met de dag ook wel minder worden. moest jij ook 3 weken die band en sport bh 3 weken dag en nacht dragen en

daarna alleen je sport bh 3 weken lang?

xx

Huh uh volgens mij moest ik beide 6 weken dragen, of ik heb het weer eens niet goed begrepen, ik heb hem sinds vandaag ook af en toe af, tis toch bijna donderdag :) En heb hem 5,5 week braaf gedragen.

Groet jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Linsje

Gelukkig is alles goed gegaan en ben je er helemaal happy mee! Bij mij deed de tape ook wel iets zeer maar wist dat daarna me drains er nog uit moesten en daar was ik meer bang voor hihi!

Ga je eigenlijk nog foto's plaatsen?

Liefs

jaa ben helemaal trots op ze haha :D, jaa af en toe was dat geen pretje nee met die tape !!

weet ik nog niet of ik dat ga doen dat laat ik je nog wel even weten..

en anders stuur ik je een prive bericht me een foto snap dat je wel nieuwschierig ben :D...

Xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha lady 1984 ..

Dankjee wel ben der super blij meee:D,

ja ben ook wel blij hoor dat het weer minder is het valt allemaal best mee.

ja indd maar was snel weer bij hoor kom ook omdat je heel de tijd gelegen heb en dan ga je ineens zitten en lopen want moest

natuurlijk plassen. en een legen maag alles bij me elkaar denk ik gwn.

ik ga dalijk me tape er afhalen ohww ben zo benieuwd hoe dat gaat hoop niet dat het heel erg pijn gaat doen maar wel zullen zien.

jij mag ook bijna he nog 5 dagjes slapen :D leeeeuk hoor.. ben je al zenuwachtig?

Xx linsje

Hey Linsje,

Fijn dat het allemaal toch best meevalt, dat stelt me gerust ;)

Ben erg benieuwd naar het resultaat.. dr. Koopmann is een collega van dr. Luijendijk, dus ga er vanuit dat ze met dezelfde technieken werken ;)

als je foto's hebt hou ik me aanbevolen.

Jaaa, zenuwen komen al een beetje.. gelukkig nog een paar drukke dagen zodat de tijd voorbij vliegt en ik weinig kans heb op er te lang bij stil te staan.

Ben zooo benieuwd, naar het resultaat maar ook naar de pijn..

Liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linsje,

Fijn dat het allemaal toch best meevalt, dat stelt me gerust ;)

Ben erg benieuwd naar het resultaat.. dr. Koopmann is een collega van dr. Luijendijk, dus ga er vanuit dat ze met dezelfde technieken werken ;)

als je foto's hebt hou ik me aanbevolen.

Jaaa, zenuwen komen al een beetje.. gelukkig nog een paar drukke dagen zodat de tijd voorbij vliegt en ik weinig kans heb op er te lang bij stil te staan.

Ben zooo benieuwd, naar het resultaat maar ook naar de pijn..

Liefs X

hoihoi,

nou dat gaat helemaal goed komen hoorr ik weet zker dat het hardstikke mooi gaat worden.

jaa het is natuurlijk toch allenmaal hardstikke spannend en je gaat je zelf allemaal dingen afvragen.

maar moet je zeggen dat je je echt niet druk hoe te maken hoor. ze helpen je allemaal heel erg lief en leggen je alles heel goed uit.

voor dat je het weet is alles zo gebeurt het gaat allemaal zo snel heel bizar haha voor dat ik het wist lag ik al weer in me kamertje om bij de komen van

de operatie heel vreemd was dat haha. en geloof me de pijn zal denk ik echt wel mee vallen vooral na de operatie bij mij in ieder geval wel, de verdoving na de operatie die blijf nog 12 uur in je lichaam zitten dus verloopig heb je geen last. alleen toen die bij mij uit ging werken kreeg ik daarna awel veel pijn.

maar toen heb ik s nachts tramadol in de nomen en dat is echt super spul daarna ging de pijn echt zaken dat heeft me echt geholpen anders had ik die nacht niet over leefd. maar nu heb ik helemaal geen last meer elke dag wordt het steeds minder en voelt het steeds beter aan :D..

nog 3 daagjesss en dan is het zoveer de tijd vlieg dus voor dat je het weet sta je der leuk hoorrr :D het is een hele belevenis :D..

Xxx kusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linsje, hoe gaat het nu met de pijn??

haai pipseflise =)..

jaa het gaat goed met me :D voel me steeds beter ik heb niet echt veel pijn gehad alleen de eerste dag dan.

maar nu helemaal niet meer daarna voelde het allemaal wat stijfjes aan en zo.

maar het wordt met de dag beter.

ik had ook wel last tussen me schouderbladen en me ribben enz die waren heel gevoelig daar heb ik wel pijn gehad maar dat is nu gelukkig ook wat minder

aan het worden.

wordt jij ook nog geholpen of ben je al geweest ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heey Linsje!

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!

Hoe gaat het nu met je en hoe is het geworden?

Ik ben heeeel benieuwd, ga je foto's plaatsen :56: ?

Ik ben namelijk ook heel benieuwd naar het werk van dr Koopmann.

Ik lees trouwens dat veel meiden na de operatie last hebben van druk op de borst, bij jou lees ik dat niet.

Heb jij daar geen last van gehad?

Je bent inmiddels ongeveer 2 weken po dus het zal vast stukken beter met je gaan :5: !

Al weer begonnen met werk/school?

Liefs Leoni :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linsje,

Hoe zijn je boobs nu? Ben heel benieuwd, zou je me een foto willen sturen? Of ga je nog foto's plaatsen hier?

Je hebt gelijk qua de pijn. Het was echt heftig maar heb het overleefd. Beter tramadol i.p.v. Diclofenac, want die zijn niet heel sterk..

Na hoeveel weken draag je snachts geen sport BH meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Linsje!

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!

Hoe gaat het nu met je en hoe is het geworden?

Ik ben heeeel benieuwd, ga je foto's plaatsen :56: ?

Ik ben namelijk ook heel benieuwd naar het werk van dr Koopmann.

Ik lees trouwens dat veel meiden na de operatie last hebben van druk op de borst, bij jou lees ik dat niet.

Heb jij daar geen last van gehad?

Je bent inmiddels ongeveer 2 weken po dus het zal vast stukken beter met je gaan :5: !

Al weer begonnen met werk/school?

Liefs Leoni :57:

ha leoni :D..

Jaa het gaat goed met me hoor,

en ben super blij met het resultaat hij heeft het echt heel netjes gedaan.

heel natuurlijk zijn ze past goed bij me lichaam niet te klein en niet te groot vind ik zelf.

ik weet nog niet of ik fotos gaat plaatse maar wil wel een foto sturen naar je pv berichten alleen weet niet hoe het moet :S..

dat moet ik even uitvolgen.

ja dat drukkend gevoel op me borst had ik ook wel hoor maar opzich kon ik dat wel verdragen en vond ik dat best mee vallen.

dat heeft bij mij niet zo lang aangehouden denk de eerste 2 dagen het ergst en toen ging het wel afnemen.

het is net of dat je gwoon heel erg spierpijn heb bij mij viel de pijn enz echt wel mee moet ik zeggen..

De 2 week kon ik al best veel doen, ik heb me wel gwn rustig gehouden hoor want anders ga je al veel te snel alles doen en

dat is ook weer niet te bedoeling haha. maar nu gaat het helemaal super me littekens zijn ook supper mooi en dun :D.

wanneer moet jij heb je al een datum of niet ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Linsje,

Hoe zijn je boobs nu? Ben heel benieuwd, zou je me een foto willen sturen? Of ga je nog foto's plaatsen hier?

Je hebt gelijk qua de pijn. Het was echt heftig maar heb het overleefd. Beter tramadol i.p.v. Diclofenac, want die zijn niet heel sterk..

Na hoeveel weken draag je snachts geen sport BH meer?

hoiii lady :D..

jaa het gaat goed hoor met me boobs haha haast geen last meer,

en hoe gaat het met jou boobs ?

heb je nog veel pijn of last gehad ?

ik moet 4 weken dag en nacht me sportbh aan en de laaste 2 weken mag tie s nachts af,

maar dat is wat je zelf fijn vind die verpleegkundige zei ook tegen mijn vind je het wat veiliger

om met je sportbh te slapen kan je hem gewoon aan doen omdat het in het beegin toch wel vreemd zal zijn haha..!!

ik zal kijke of ik een foto naar je kan sturen weet niet zo goed waar ik dat moet doen in een prive bericht jij ?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.